ΓΔ: 1490.46 -0.08% Τζίρος: 119.96 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
businessdaily-Αenaon°_Kallyntika
Φωτο: Αenaon°

Τα ελληνικά premium καλλυντικά Aenaon° βρίσκουν τη διεθνή αναγνώριση

Η νέα τεχνολογία της βιομεταφοράς ενεργών συστατικών που ανέπτυξε η Ελληνίδα χημικός, Εύα Τσαντή παρουσιάστηκε με επιτυχία σε διεθνές συνέδριο στο Άμπου Ντάμπι και αποτέλεσε τη βάση για μια σειρά premium καλλυντικών.

Ξεκινώντας από τις αγορές των Αραβικών Εμιράτων όπου βρήκε μεγάλη ανταπόκριση, μια ελληνική εταιρεία προϊόντων περιποίησης επιδερμίδας, η Aenaon°, συστήθηκε στο ελληνικό κοινό το 2023 και μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κέρδισε την εκτίμηση των καταναλωτών.

Η ιδρύτρια της εταιρείας, η χημικός MSc, Εύα Τσαντή, μίλησε στο BusinessDaily για τα καλλυντικά που ξεκίνησαν από το εξωτερικό και κατέκτησαν και την Ελλάδα. Ήταν μόλις πριν τρία χρόνια, όταν η κ. Τσαντή παρουσίασε για πρώτη φορά στο Abu Dhabi International Conference in Dermatology and Aesthetics την ανακάλυψή της πάνω στην τεχνολογία της «βιομεταφοράς» ενεργών συστατικών, εντυπωσιάζοντας το επιστημονικό κοινό. Η σειρά Aenaon°, το αποτέλεσμα της δωδεκάχρονης έρευνάς της στα εργαστήρια της χημείας, μπήκε στα ιατρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων κι έγινε ένα αγαπημένο μυστικό των γυναικών διαφορετικών εθνοτήτων που ζουν κι εργάζονται στα ΗΑΕ.

Ποιο ήταν το ερέθισμα όμως για να δημιουργηθούν τα καλλυντικά Aenaon°; Όπως θα πει στο BD η κ. Τσαντή, «τα ερεθίσματα για τη δημιουργία της δικής μου premium σειράς καλλυντικών ήταν πολλά ήδη από νεαρή ηλικία. Μεγαλώνοντας σε οικογένεια αρωματοποιών, βρέθηκα από μικρή στον χώρο της χημείας και της έρευνας. Θυμάμαι να παρακολουθώ τους γονείς μου να  παρασκευάζουν αρώματα αναμειγνύοντας αιθέρια έλαια και έτσι μυήθηκα στο κόσμο της δημιουργίας». 

Η επιλογή αυτών των σπουδών ήρθε ως φυσική εξέλιξη αυτού που της ήταν γνώριμο βιωματικά από πολύ μικρή ηλικία. Η ακαδημαϊκή και επαγγελματική της πορεία στη χημεία περιλαμβάνει τις σπουδές της στο Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και μεταπτυχιακή διατριβή στην Προχωρημένη Οργανική Σύνθεση και τις Εφαρμογές της στη Χημική Βιομηχανία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Οι σπουδές της αποτέλεσαν το πρόσφορο έδαφος για να μπορέσει αυτό το “challenge” της δημιουργίας να ευδοκιμήσει.

«Εργάστηκα για 15 χρόνια στο R&D και την παραγωγή καλλυντικών, medical devices και φαρμακευτικών προϊόντων. Εκεί απέκτησα όλη την εμπειρία και την τεχνογνωσία που απαιτείται για την δημιουργία ενός άρτιου, ποιοτικού και ασφαλούς προϊόντος», θα πει η ιδρύτρια της Aenaon και θα συμπληρώσει: «Αφοσιωμένη όλα αυτά τα χρόνια στο ερευνητικό κομμάτι, επικεντρώθηκα στην ανάπτυξη τεχνολογιών που θα μπορούσαν να προσομοιάσουν και να ενεργοποιήσουν τους φυσικούς μηχανισμούς αναδόμησης και διατήρησης της υγιούς φυσιολογίας της  επιδερμίδας. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας της «βιομεταφοράς» ήταν το πρώτο έναυσμα για την δημιουργία μίας ξεχωριστής σειράς καλλυντικών προϊόντων που θα συνδύαζε την αποτελεσματικότητα και το sensorial experience».

Η τεχνολογία της βιομεταφοράς

Η premium σειρά προϊόντων της Aenaon° διακρίνεται για την υψηλή αποτελεσματικότητα των προϊόντων της, η οποία επιβεβαιώνεται μέσω εξειδικευμένων δοκιμών και μετρήσεων. Η επιτυχία της σειράς οφείλεται σε εφαρμοσμένη γνώση που αποκτήθηκε έπειτα από 12χρονη αδιάκοπη μελέτη και έρευνα και εφαρμογή της μοναδικής τεχνολογίας της βιομεταφοράς στα προϊόντα της Aenaon°.

Η αποτελεσματικότητα των προϊόντων επιβεβαιώνεται μέσω των instrumental efficacy tests, όπου εξειδικευμένα και διαπιστευμένα εργαστήρια πραγματοποιούν μετρήσεις για την όψη των ρυτίδων, των λεπτών γραμμών, της ελαστικότητας, των μαύρων κηλίδων και της εσωτερικής απώλειας νερού πριν και μετά τη χρήση. Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα και τεκμηριώνουν με πιστότητα και ακρίβεια τη βελτίωση της επιδερμίδας. Σε όλα τα προϊόντα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις υφές, στο skin feel, στον βαθμό απορρόφησης τους, επιλέγοντας πάντα συστατικά με κριτήριο την καλή φυσιολογία της επιδερμίδας.

Όπως είπε στο BD η κ. Τσαντή, «η τεχνολογία της βιομεταφοράς που χρησιμοποιείται στα καλλυντικά της Aenaon° αποτελεί μία καινοτόμο μέθοδο μεταφοράς των ενεργών συστατικών στα βαθύτερα στρώματα της επιδερμίδας. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στα συστατικά να εισχωρήσουν αποτελεσματικά στην επιδερμίδα, αντιμετωπίζοντας έτσι την δυσκολία που έγκειται στην δυσκολία διείσδυσης των δραστικών στην επιδερμίδα.

Η διαδικασία της βιομεταφοράς περιλαμβάνει την ενσωμάτωση των ενεργών συστατικών σε κάψουλες με διπλό τοίχωμα, οι οποίες δημιουργούν έναν μοναδικό συνδυασμό δραστικών ουσιών. Έπειτα, αυτές οι κάψουλες προσδένονται στα «κύτταρα-στόχος», δηλαδή στα κύτταρα που έχουν την ανάγκη των συγκεκριμένων συστατικών, επιτρέποντας στα ενεργά συστατικά να απελευθερωθούν στο εσωτερικό τους. Αυτό εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή απορρόφηση και αποτελεσματικότητα των συστατικών στην επιδερμίδα, προσφέροντας ενυδάτωση, θρέψη, επανόρθωση και αναδόμηση».

Συνεπώς, ο ρόλος της τεχνολογίας στα καλλυντικά της Aenaon° είναι να εξασφαλίσει την αποτελεσματική παράδοση - μεταφορά των ενεργών συστατικών στην επιδερμίδα, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση των προϊόντων και επιτυγχάνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα για την υγεία και την εμφάνιση του δέρματος, ενισχύοντας τη δράση των προϊόντων, καθιστώντας τα πιο αποτελεσματικά και αποδοτικά στην περιποίηση της επιδερμίδας. Η επιστημονική προσέγγιση που χρησιμοποιείται στην ανάπτυξη αυτών των προϊόντων επιτρέπει τη δημιουργία προϊόντων υψηλής ποιότητας που παρέχουν άμεσα ορατά αποτελέσματα στην επιδερμίδα.

Πόσο δύσκολο όμως είναι μια ελληνική εταιρεία καλλυντικών να βγει στο εξωτερικό και να ανταγωνιστεί τις καθιερωμένες εταιρείες του κλάδου; «Αδιαμφισβήτητα η βιομηχανία του καλλυντικού είναι μία διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά και εξαιρετικά ανταγωνιστική σε παγκόσμιο επίπεδο», επισήμανε η κ. Τσαντή και συμπλήρωσε ότι υπάρχει πληθώρα προϊόντων, με πολλαπλά μηνύματα προς τον καταναλωτή και με πρωταρχικό κατά κύριο λόγο κριτήριο το marketing και την εμπορική προσέγγιση του υποψήφιου αγοραστή.

Παράλληλα όμως τα τελευταία χρόνια ο καταναλωτής είναι πλέον «εκπαιδευμένος» τόσο στο επίπεδο των συστατικών και της σύνθεσης ενός προϊόντος, όσο και στην αναγνώριση των πραγματικών αναγκών της επιδερμίδας του. Το κριτήριο του πλέον, είναι η σύνθεση και η αποτελεσματικότητα και δεν εξαντλείται στην «εικόνα» του προϊόντος όπως γινόταν στο παρελθόν.

Τα παραπάνω δεδομένα δημιούργησαν τα τελευταία χρόνια ένα «κενό» στην βιομηχανία του καλλυντικού για τη δημιουργία μίας σειράς καλλυντικών προϊόντων που θα μπορούσε να συνδυάσει άμεσα ορατά κλινικά αποτελέσματα και ένα μοναδικό “sensorial experience” χωρίς την χρήση skin aggressive συστατικών.

Ο συνδυασμός αυτός αποτέλεσε το “challenge” στο πρώτο ερευνητικό επίπεδο της δημιουργίας της Aenaon° και στη συνέχεια και το συστατικό της επιτυχίας και της αναγνώρισής της στην παγκόσμια αγορά.

Η αποτελεσματικότητα των προϊόντων συνδυαστικά με το ιδιαίτερο "sensorial experience" που προσφέρει η Aenaon° μέσα από τις υφές της, την επιλογή των συστατικών της και τα elegant αρώματά της, αποτέλεσε το ισχυρό πλεονέκτημα της έναντι των ανταγωνιστικών brands και, κατά συνέπεια, τον λόγο που την εδραίωσε στην παγκόσμια αγορά, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που επέλεγαν πάντα το καλλυντικό τους με αφοσίωση, προσοχή στην λεπτομέρεια και την ουσία.

Oι στόχοι και τα σχέδια για το μέλλον

«Ξεκινήσαμε από τις αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Δερματολόγοι και πλαστικοί χειρουργοί εμπιστεύτηκαν την Aenaon°, με αποτέλεσμα τη διείσδυση στην εκεί αγορά. Έπειτα, προχωρήσαμε και σε άλλες αγορές της Ευρώπης, συγκεκριμένα στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Στόχος μας είναι να εδραιωθεί η Aenaon° για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αποτελεσματικότητά της στην παγκόσμια αγορά. Να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της περιποίησης κάθε γυναίκας επειδή υπάρχει λόγος, ουσία και επιστημονική πιστότητα πίσω από αυτό», τόνισε η ιδρύτρια της Aenaon και συμπλήρωσε: «Οι αξίες που διέπουν την Aenaon° βασίζονται στην προσοχή στη λεπτομέρεια, στον σεβασμό, στην ειλικρίνεια και στην εμπιστοσύνη. Αυτά είναι η κινητήριος δύναμή μας και αυτά θέλουμε να προσφέρουμε στην κάθε γυναίκα που θα μας εμπιστευτεί. Το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας μας παραμένει αφοσιωμένο στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες προσομοιάζουν και ενισχύουν τους φυσικούς μηχανισμούς δράσης της επιδερμίδας μας, οδηγώντας σε άμεσα ορατά αποτελέσματα αναφορικά με την καλή της φυσιολογία».

Μάλιστα, όπως ανέφερε, το ερευνητικό τμήμα της Aenaon βρίσκεται ήδη στη διαδικασία ανάπτυξης νέας τεχνολογικής καινοτομίας αναφορικά με την χρήση συγκεκριμένων δραστικών συστατικών που ενισχύουν τοπικά την μικρό-κυκλοφορία, οδηγώντας σε άμεσα ορατά αποτελέσματα. Οι πρώτες κλινικές μελέτες έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς. Η νέα αυτή σειρά προϊόντων θα μπει σε παραγωγή και θα λανσαριστεί άμεσα στην αγορά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Estee Lauder
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Estée Lauder Hellas: Σε πορεία αλλαγής, μετασχηματισμού και ανάπτυξης

Για το τρέχον οικονομικό έτος (1η Ιουλίου 2023 έως 30 Ιουνίου 2024), η εταιρεία επιστρέφει σε ισχυρή ανάπτυξη, επιτυγχάνοντας ήδη διψήφια αύξηση των καθαρών πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο της χρήσης.