ΓΔ: 1448.7 0.06% Τζίρος: 152.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Πανελλαδική επέκταση των Kiosky's με νέο μοντέλο μικρής λιανικής

Στα 29 καταστήματα έφθασε το δίκτυο των Kiosky's, που λειτουργούν ως coffee shops, snack shops, mini market, service point και ψιλικά. Επιδίωξη είναι η επέκταση σε πανελλαδικό επίπεδο μέσω δικαιόχρησης.

Επεκτείνεται το δίκτυο των Kiosky's Convenience Stores, καθώς μετά την Αττική εισέρχονται και στην αγορά της Θεσσαλονίκης, εφαρμόζοντας ένα νέο εμπορικό μοντέλο στη μικρή λιανική.

Ο νέος «μικρός» παίχτης της λιανικής γνωστοποίησε πρόσφατα ότι στο δίκτυό του προστέθηκαν δύο νέα σημεία: στην Αττική στις Αχαρνές, αλλά και στην συμπρωτεύουσα, επί των οδών Βασ. Γεωργίου και Ν. Ζέρβα, στο κέντρο της πόλης. Πλέον τα Kiosky's Convenience Stores «μετρούν» τα 29 καταστήματα, ενώ επιδίωξη είναι η περαιτέρω επέκτασή τους σε πανελλαδικό επίπεδο μέσω συνεργασιών δικαιόχρησης (franchising).

Τα Kiosky's Convenience Store έκαναν την εμφάνισή τους στην εγχώρια αγορά το 2017 και αποτελούν τα νέας γενιάς καταστήματα «ευκολίας»,  τα οποία μέσα από ένα διευρυμένο ωράριο, προσφέρουν στον καταναλωτή ένα ικανοποιητικό κωδικολόγιο προϊόντων και υπηρεσιών. 

Η φιλοσοφία πίσω από το εγχείρημα είναι η κάλυψη του «κενού» της συνδυαστικής εξυπηρέτησης των καταναλωτών σε μια ευρεία γκάμα κατηγοριών, αφού τα Kiosky’s λειτουργούν ως coffee shops, snack shops, mini market, service point, ψιλικά κλπ, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν και υπηρεσίες delivery. 

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η λειτουργία 365 μέρες το χρόνο με διευρυμένο ωράριο έως και 24 ώρες με μοντέλο self service και μικρές απαιτήσεις σε αριθμό υπαλλήλων. Τα σημεία πώλησης δεν ξεπερνούν τα 120 τ.μ., ενώ το εκτιμώμενο ύψος της επένδυσης κυμαίνεται από 50 έως 90 χιλ ευρώ. Από τα 29 σημεία που αριθμεί σήμερα το συνολικό δίκτυο των Kiosky’s, τα τρία είναι εταιρικά και τα υπόλοιπα franchise.

Αλλαγή καταναλωτικών συνηθειών

Το έντονο ενδιαφέρον μικρομεσσαίων επιχειρηματιών/ οικογενειακών επιχειρήσεων να δραστηριοποιηθούν στην μικρή λιανική αποτελεί απόρροια της αλλαγής των συνηθειών και επιθυμιών των καταναλωτών, οι οποίοι, σύμφωνα με τους αναλυτές, επιδιώκουν να διαθέσουν λιγότερο χρόνο στην πραγματοποίηση των αγορών τους από τα σούπερ μάρκετ, να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους σε κοντινές αποστάσεις αλλά ταυτόχρονα να έχουν δυνατότητα να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες την ίδια στιγμή.

Για παράδειγμα ένα γρήγορο σνακ ή ένα ρόφημα μαζί με την αγορά κάποιον βασικών ειδών διατροφής ή προσωπικής υγιεινής. Το μοντέλο των Kiosky’s είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, εξάλλου, στης νεότερες γενιές καταναλωτών. 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο συνολικός τζίρος της μικρής λιανικής  υπολογίζεται σε περίπου 1,5 δισ. ευρώ και μόνο στην Αττική εκτιμάται σε περίπου 500 εκατ. ευρώ, ενώ στα μικρά σημεία εκτιμάται ότι πραγματοποιείται το 40% του τζίρου βασικών προϊόντων σούπερ μάρκετ, με αιχμή τα αναψυκτικά, τα γαλακτοκομικά, τα σνακ. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Χρυσό» τρίμηνο στα σούπερ μάρκετ με αύξηση του τζίρου σε 1,5 δισ. ευρώ

Καταναλωτική φρενίτιδα έφερε η καραντίνα τον Μάρτιο, με αύξηση των πωλήσεων κατά 26,9%, ενώ συνολικά το α' τρίμηνο ο τζίρος αυξήθηκε κατά 12,2%. Κερδισμένα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μικρά καταστήματα για επέκταση στην περιφέρεια

Δύο νέα καταστήματα θέτει σε λειτουργία η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στις προσεχείς ημέρες με κοινό παρονομαστή το μικρό μέγεθος. Το φετινό επενδυτικό budget αναμένεται να διατηρηθεί σε περίπου 50 - 60 εκατ. ευρώ.
masoutis_kerkyra
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πού ανοίγει νέα καταστήματα η Μασούτης, γιατί δημιουργεί εταιρεία ακινήτων

Το 18ο κατάστημά της στην Κέρκυρα εγκαινίασε η Μασούτης, ενώ δρομολογεί το άνοιγμα και στη Λευκάδα. Τρία καταστήματα σε Αττική και Χαλκίδα. Αξιοποιούνται ακίνητα αξίας 250 εκατ. ευρώ με νέα εταιρεία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρητικός: Κοντά στα 500 εκατ. ο τζίρος, «χτυπάει» την 6η θέση στην αγορά

Αύξηση 18% στις πωλήσεις το 2022 για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, με ώθηση από την εξαγορά της Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες Α.Ε. Από τις λίγες εταιρείες του κλάδου που είχαν αύξηση κερδών (10%).
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στάσιμες πωλήσεις και ζημιές για τα ΑΒ: Πώς το εξηγεί η διοίκηση

Η αλυσίδα «πληρώνει» την αντίληψη που έχει δημιουργεί στους καταναλωτές ότι είναι από τις πιο ακριβές, παρότι έχει κάνει προσπάθεια να πλασαριστεί ανάμεσα στις τρεις πιο φθηνές, αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.