ΓΔ: 1382.14 0.08% Τζίρος: 10.21 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:05:31 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Εντυπωσιακά κέρδη για την Mango και νέο κατάστημα στην Ελλάδα

Αύξηση λειτουργικών κερδών (EBITDA) κατά 43% πέτυχε το 2019 η ισπανική αλυσίδα ένδυσης Mango. Στην Ελλάδα, η αλυσίδα προχωρά στο άνοιγμα νέου καταστήματος στο εμπορικό κέντρο Mare West.

Εντυπωσιακές επιδόσεις κατέγραψε η ισπανική αλυσίδα ένδυσης Mango κατά την περσινή δωδεκάμηνη οικονομική χρήση, αποσπώντας τα μέγιστα οφέλη από την την λειτουργία του online καταστήματός της αλλά και από την ριζική αναδιάρθρωση της εφοδιαστικής της αλυσίδας την χρονιά που πέρασε.

Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 6,3% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 2,37 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019, έναντι 2,23 δισ. το 2018, ενώ τα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε επίπεδα ρεκόρ, ενισχυόμενα κατά 43,7%, στα 194 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 135 εκατομμυρίων το 2018. Πλέον, οι online πωλήσεις συνεισφέρουν το 23,7% του συνολικού τζίρου της ισπανικής φίρμας και το 2019 αυξήθηκαν κατά 26,7%, αγγίζοντας τα 564 εκατομμύρια ευρώ, με την ιστοσελίδα της Mango να δέχεται περισσότερους από 600 εκατομμύρια επισκέπτες μέσα στο έτος, το 80% εξ αυτών μέσω κινητού τηλεφώνου. 

Περαιτέρω, τα 2.188 καταστήματα της αλυσίδας διεθνώς ενίσχυσαν τις πωλήσεις τους κατά 5,5% το 2019, ενώ για τρίτο συνεχόμενο έτος η εταιρεία μείωσε το χρέος της, που πλέον διαμορφώνεται σε 184 εκατομμύρια ευρώ. Η διοίκηση της εταιρείας, διά του νέου CEO Τόνι Ρουίζ, αποτιμά ως εξαιρετικά θετικά τα αποτελέσματα αυτά, δεδομένων των προκλήσεων στην διεθνή αγορά, κι αποδίδει την εξαιρετική κερδοφορία στην λειτουργία των 10 νέων διεθνών κέντρων logistics που επισπεύδουν σημαντικά την διεκπεραίωση των παραγγελιών της ισπανικής φίρμας. Μάλιστα, σχεδιάζεται η επέκταση των κέντρων που λειτουργούν στα περίχωρα της Βαρκελώνης, με στόχο την περαιτέρω ώθηση των διαδικτυακών πωλήσεων. 

Στην Ελλάδα, η εταιρεία διαθέτει παρουσία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Καλαμάτα, Ρόδο και Λάρισα ενώ προγραμματίζει το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στην Κόρινθο, στο εμπορικό κέντρο Mare West, τις επόμενες ημέρες. Tα καταστήματα λειτουργούν στην χώρα μας απευθείας από τη μητρική, με εξαίρεση δύο σημεία σε Γλυφάδα και το εμπορικό κέντρο River West τα οποία λειτουργούν από τον όμιλο Φάις. 

Η Mango ιδρύθηκε το 1984 από τα αδέλφια Isak και Nahman Andic και απασχολεί πλέον περισσότερους από 15.000 εργαζόμενους. Ακολουθώντας το παράδειγμα του ισπανικού κολοσσού Inditex, δραστηριοποιείται στην αγορά του fast fashion, ενσωματώνοντας σταδιακά φιλικότερες προς το περιβάλλον πρακτικές παραγωγής. Στόχο της αποτελεί η χρήση κατά 100% βιώσιμα παραγόμενου βάμβακος στις συλλογές της μέχρι το 2025 καθώς και η αύξηση κατά 50% της χρήσης ανακυκλωμένου πολυέστερ. Ήδη, στην διάρκεια του 2019 η Mango παρήγαγε συνολικά 18 εκατομμύρια ενδύματα με βιώσιμα χαρακτηριστικά, αριθμός διπλάσιος έναντι του 2018. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.