Με εννιά καταστήματα στην Αττική και ένα στη Λάρισα, η Bread Factory αποφάσισε να πάει ...παραλία και πιο συγκεκριμένα στα νότια προάστια της Αττικής.
Και μπορεί ο CEO της εταιρείας, κ. Παναγιώτης Δημητρόπουλος να μην αποκάλυψε την περιοχή, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, το ενδέκατο κατάστημα της αλυσίδας πολυχώρων εστίασης ετοιμάζεται να ανοίξει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025 στη Γλυφάδα και πιο συγκεκριμένα στο κτίριο που στέγαζε το παλιό σούπερ μάρκετ Μπαλάσκας.
Όπως τόνισε ο κ. Δημητρόπουλος, υπάρχουν δυσκολίες στην αναζήτηση ακινήτων, καθώς τα Bread Factory αναζητούν συγκεκριμένες προδιαγραφές, αφού κατά κανόνα ψάχνουν για μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορούν να φιλοξενούν τους σχεδόν 4.000 κωδικούς. «Έχουμε συγκεκριμένες προϋποθέσεις που ζητούμε, επειδή είμαστε πολυχώροι εστίασης. Έχουμε κάποια κενά ακόμα στην Αθήνα και προσπαθούμε να βρούμε τα κατάλληλα κτίρια για να μπορούμε να στεγαστούμε».
Ένα ακόμα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πλέον πάρα πολύ κλάδοι, μεταξύ αυτών και των πολυχώρων εστίασης, είναι η εύρεση εξειδικευμένου προσωπικού για την κατασκευή των ειδών αρτοποιίας, γευμάτων και άλλων προϊόντων που υπάρχουν στην αλυσίδα.
Όσον αφορά το 2024, «η χρονιά ολοκληρώνεται ικανοποιητικά. Παρότι έχουν ακριβύνει τα πάντα, εμείς προσπαθούμε να ενσωματώσουμε τις αυξήσεις, χωρίς να αλλοιώσουμε την ποιότητά μας, σε τιμές προσεγγίσιμες για όλους. Έχει γίνει ελάχιστη ανατίμηση της τάξης του 5% – 7% σε ορισμένα προϊόντα, όταν η τιμή των πρώτων υλών έχει ανέβει 30% - 40%. Και αυτό έγινε πρόσφατα» αναφέρει ο κ. Παν. Δημητρόπουλος, στο περιθώριο του Christmas charity event, όπου η εταιρεία πρόσφερε οικονομική και ψυχολογική υποστήριξη στον σύλλογο “Αγάπη Βασιλική Κόμνου”.
Το 2024 κλείνει σε λίγες ημέρες με τον τζίρο της εταιρείας να τρέχει με αύξηση της τάξης του 7% ενώ τα κέρδη θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα. «Έχει αυξηθεί η προσέλευση του κόσμου καθώς στο κάθε κατάστημα, από 2.000 άτομα πλέον μπαίνουν 2.300, για αυτό έχουμε και αύξηση του τζίρου, αλλά ο μέσος όρος της κατά κεφαλήν δαπάνης παραμένει ο ίδιος» προσθέτει ο κ. Δημητρόπουλος.
Οι απόλυτοι πρωταγωνιστές της εποχής στα προϊόντα του Bread Factory είναι τα μελομακάρονα και τα τσουρέκια, ενώ την παράσταση κλέβει το εντυπωσιακό Chocolate Dubai.