Συνεχίζει το αναπτυξιακό της πλάνο η πολωνική αλυσίδα ένδυσης Sinsay στην χώρα μας, προχωρώντας σήμερα στο άνοιγμα ενός ακόμη καταστήματος στο νησί της Μυτιλήνης. Ο όμιλος LPP, με έδρα την Πολωνία, επενδύει στην ελληνική αγορά, όπου διαβλέπει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, στην βάση της προσφοράς ενδυμάτων κι αξεσουάρ σε ανταγωνιστικές τιμές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η απήχηση της Sinsay στο ελληνικό κοινό κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική, συνιστώντας επί της ουσίας το προοίμιο για την ενδεχόμενη μελλοντική ανάπτυξη στην χώρα μας κι άλλων αλυσίδων του ομίλου, όπως οι Reserved, Cropp, House και ειδικότερα η Mojito, κίνηση που αναμένεται να κριθεί μέχρι την λήξη του έτους.
Από την έναρξη του 2025 πάντως, η Sinsay επεκτάθηκε με ακόμη δύο νέα σημεία, το πιο πρόσφατο στην Δάφνη, στις αρχές της εβδομάδας, ενώ είχε προηγηθεί η προσθήκη ενός καταστήματος στα Γιαννιτσά την περασμένη εβδομάδα. Το δε κατάστημα της Μυτιλήνης που εγκαινιάζεται σήμερα αποτελεί το 21ο σημείο της αλυσίδας, διευρύνοντας το γεωγραφικό αποτύπωμα του πολωνικού ομίλου στην χώρα μας, στόχο του οποίου είναι η ολοκλήρωση της τρέχουσας οικονομικής χρήσης -στο τέλος του μήνα- με συνολικά 26 σημεία στην χώρα μας, από μόλις 6 σημεία έναν χρόνο πριν.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το 2024 ολοκληρώθηκε με το άνοιγμα του 15ου σημείου της αλυσίδας στην Πάτρα, στον νέο εμπορικό προορισμό Top Parks της Trade Estates, καθώς και με την προσθήκη νέων σημείων στην Θήβα και τη Νέα Ερυθραία. Πάτρα και Θεσσαλονίκη παραμένουν στο στόχαστρο της Sinsay μέσα στο τρέχον έτος, μαζί με μεγάλες πόλεις της περιφέρειας. Ο πολωνικός όμιλος LPP σχεδιάζει την επέκταση του δικτύου καταστημάτων του κατά 40% φέτος, έχοντας δρομολογήσει το άνοιγμα 300 νέων σημείων των πέντε αλυσίδων του μέσα στο τρίμηνο που ολοκληρώνεται στο τέλος του μήνα, με το μεγαλύτερο μερίδιο αυτών να επικεντρώνεται στη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Ταυτόχρονα, έμφαση δίνεται και στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου των αλυσίδων, με τα ομώνυμα e-shops να συνεισφέρουν περί το 70% του συνολικού τζίρου στις αγορές οπου ήδη λειτουργούν -συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Σημειώνεται ότι στην χώρα μας, η τελευταία δωδεκάμηνη χρήση -που ολοκληρώθηκε στο τέλος του Ιανουαρίου 2024- έκλεισε με πωλήσεις ύψους 6,31 εκατ ευρώ, έναντι μόλις 108.000 ευρώ την προηγούμενη χρήση, χάριν στην ραγδαία αύξηση του αριθμού των καταστημάτων του, εξέλιξη που επηρέασε και το αποτέλεσμα προ φόρων, το οποίο διαμορφώθηκε σε ζημίες ύψους 561.000 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία στοχεύει στην συγκράτηση των τιμών των ειδών της, απορροφώντας σημαντικό ποσοστό του αυξημένου κόστους μεταφοράς και διακίνησης των εμπορευμάτων.
Σε ότι αφορά τις ενοποιημένες οικονομικές επιδόσεις, ο όμιλος LPP αποκομίζει ποσοστό άνω του 50% από τις δραστηριότητες του εκτός Πολωνίας, με το ποσοστό αύξησης αυτών να αγγίζει το 25% σε ετήσια βάση. Σημειώνεται ότι η LPP είχε τζίρο ύψους 5,2 δισ ζλότι το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξημένο κατά 19,8% σε σχέση με πέρσι, ενώ τα έσοδα από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες του ομίλου κατέγραψαν αύξηση κατά 35,7% σε ετήσια βάση και τα καθαρά κέρδη του ανήλθαν σε 577 εκατ ζλότι. Για το 2025, στόχο αποτελεί ο διπλασιασμός των καταστημάτων της ναυαρχίδας Sinsay καθώς και το άνοιγμα περίπου 100 νέων σημείων των υπολοίπων αλυσίδων, αλλά και η επέκταση των αποθηκευτικών του χώρων κατά 700.000 τμ μέχρι το τέλος του έτους.