ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Shutterstock

Γρήγορη επέκταση της Sinsay στην Ελλάδα, θα ανοίξει 20 νέα καταστήματα

Σε Ρέντη και λιμάνι Πειραιά τα επόμενα ανοίγματα της αλυσίδας στην χώρα μας, στο τέλος του μήνα, ενώ 300 σημεία θα προστίθενται στο διεθνές δίκτυο της Sinsay ετησίως την επόμενη τριετία.

Την προσθήκη τουλάχιστον 20 νέων σημείων της αλυσίδας Sinsay στη χώρα μας μέσα στο 2024 σχεδιάζει ο πολωνικός όμιλος LPP, περαιτέρω ενισχύοντας την παρουσία του στην Ελλάδα. Πρώτοι νέοι σταθμοί για το δίκτυο της Sinsay είναι το Renti Retail Park και το λιμάνι του Πειραιά, με τα εγκαίνια των δύο σημείων να είναι προγραμματισμένα για τις 30 Ιανουαρίου, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων σε 6.

Σε συνέχεια ενός έτους ανάπτυξης, κατά το οποίο, μετά το Ηράκλειο της Κρήτης, τρία νέα σημεία της αλυσίδας προστέθηκαν σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Ιωάννινα, μόλις στο τρίτο τρίμηνο, ο πολωνικός όμιλος συμπεριλαμβάνει την Ελλάδα στις αγορές που καταγράφουν εξαιρετικές προοπτικές για το μέλλον ειδικά της συγκεκριμένης αλυσίδας, η οποία ενισχύει τις πωλήσεις της με διψήφιο ποσοστό. Οι επιδόσεις της Sinsay στην Ελλάδα κρίνονται μάλιστα ιδιαίτερα ικανοποιητικές, με τους Έλληνες καταναλωτές να δείχνουν την προτίμηση τους τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και διαδικτυακά.

Η ευρύτερη περιοχή της νότιας Ευρώπης τίθεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για τον πολωνικό όμιλο μέσα στο 2024, με τις αγορές της Ρουμανίας, της Σερβίας, της Τσεχίας και της Βουλγαρίας να συγκαταλέγονται στις νέες περιοχές δραστηριοποίησης της αλυσίδας Sinsay. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης 2023/24 (Αύγουστος-Οκτώβριος), οι διεθνείς δραστηριότητες συνεισέφεραν το 57% του συνολικού τζίρου του ομίλου, στόχος που επετεύχθη μέσα από το άνοιγμα 102 νέων καταστημάτων το υπό εξέταση διάστημα, με τον αντίστοιχο ρυθμό ανάπτυξης να ανέρχεται σε 24% σε ετήσια βάση. Στην επίτευξη του στόχου για δυναμικότερη ανάπτυξη μέσα στο 2024 στην περιοχή μας θα συνδράμει επίσης η λειτουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ρουμανία, το οποίο αναμένεται να εγκαινιαστεί άμεσα.

Αυτό που ξεχωρίζει στα αποτελέσματα του ομίλου LPP για το τρίτο τρίμηνο είναι η σημαντική αύξηση του περιθωρίου μεικτού κέρδους σε 56%, καθώς επήλθε σχετική κανονικότητα στην διαχείριση των αποθεμάτων, ενώ για το επόμενο οικονομικό έτος -που ξεκινάει την 1η Φεβρουαρίου- προτεραιότητα αποτελεί η αύξηση των πωλήσεων, στόχος που θα επιτευχθεί από την προαναφερθείσα δυναμική επέκταση του δικτύου καταστημάτων πανευρωπαϊκά. Συνολικά ο όμιλος είχες πωλήσεις ύψους 4,3 δισ. ζλότι το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, με την ποσοστιαία μεταβολή σε επίπεδο εννεαμήνου να ανέρχεται σε 7%. Σε 1,1 δισ. διαμορφώθηκαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του ομίλου κατά το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, παραμένοντας σε σταθερά επίπεδα και συνεισφέροντας άνω του 23% των συνολικών εσόδων του ομίλου. Τα λειτουργικά κέρδη στο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 57%, σε 800 εκατ. ζλότι, ενισχύοντας εντυπωσιακά τα καθαρά κέρδη κατά 65% στο εννεάμηνο, τα οποία υπερέβησαν το 1,1 δισ.

Οι θετικές επιδόσεις αποδίδονται κατά βάση στην αλυσίδα Sinsay, η οποία κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις της κατά 15% το υπό εξέταση διάστημα, χάριν στην διάθεση ειδών με την ιδανική συσχέτιση ποιότητας/τιμής για την οικονομική συγκυρία. Κατόπιν αυτών, ο πολωνικός όμιλος σχεδιάζει το άνοιγμα 300 νέων ομώνυμων καταστημάτων σε ετήσια βάση για την επόμενη τριετία, τόσο εντός πολωνικού εδάφους όσο και πανευρωπαϊκά, εστιάζοντας σε μικρότερες πόλεις και εμπορικά πάρκα.

Συνολικά ο όμιλος αύξησε τους εμπορικούς του χώρους κατά 24% το τρίτο τρίμηνο φέτος, συγκριτικά με πέρσι, λειτουργώντας περισσότερα από 2.200 καταστήματα από το σύνολο των αλυσίδων που αναπτύσσει (Sinsay, Mojito, Cropp, House και Reserved) σε 40 χώρες. Προκειμένου δε να διευκολύνει τον αναπτυξιακό του σχεδιασμό προβλέπεται να ανοίξει ένα γραφείο στην Κωνσταντινούπολη μέσα στον Φεβρουάριο, ώστε να συντονίζει καλύτερα τις αγορές και τον εφοδιασμό των καταστημάτων του στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης, συνεργαζόμενος με κοντινότερους προμηθευτές. Ο όμιλος LPP εκτιμά ότι θα ολοκληρώσει την τρέχουσα δωδεκάμηνη χρήση με πωλήσεις περί των 17 δισ ζλότι και περιθώριο κέρδους προ φόρων κοντά στο 12%, ενώ στοχεύει σε έσοδα άνω των 20 δισ. για την επόμενη χρήση 2024/25, διαθέτοντας επενδυτικά κονδύλια ύψους 1,2 δισ ζλότι.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.