Φώτο: ΑΠΕ

Cosmote: Νέα ψηφιακά εργαλεία για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών

Η Cosmote αλλάζει συμβολικά το εταιρικό της σλογκαν σε «Από το σπίτι, καλύτερα για όλους» και με την δημιουργία μιας νέας σελίδας που θα ανανεώνεται συνεχώς και θα προσφέρει ψηφιακά εργαλεία στηρίζει τους συνδρομητές κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.

Καθώς αυτή την περίοδο οι ανάγκες για επικοιωνία, ψυχαγωγία, συνδεσιμότητα και εργασία από το σπίτι είναι ιδιαίτερα αυξημένες, ενώ απαιτείται να περιοριστούν οι μετακινήσεις για να προφυλαχθεί η δημόσια υγεία η Cosmote διευκολύνει τους συνδρομητές της με την δημιουργία της σελίδας www.cosmote.gr/apotospiti που ενημερώνεται συνεχώς με τις δράσεις της εταιρείας για την στήριξη των συνδρομητών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

«Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, όλοι εμείς οι άνθρωποι του Ομίλου ΟΤΕ, είμαστε δίπλα σας. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, ακούμε τις ανάγκες σας, προσαρμόζουμε ανάλογα τη λειτουργία και τις δράσεις μας. Αγωνιζόμαστε καθημερινά για να μπορέσει κάθε ένας από εσάς, ο οικογενειάρχης, ο εργαζόμενος, ο μαθητής, ο νέος, οι δημόσιες υπηρεσίες, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι ένοπλες δυνάμεις, τα σώματα ασφαλείας, η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της να συνεχίσει τη ζωή της. Να διατηρήσει ανοιχτό το παράθυρο στον κόσμο. Να νιώθει ασφαλής», αναφέρει στο μήνυμά του προς τους συνδρομητές, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Για όσο διαρκεί αυτή η πρωτοφανής κρίση, η COSMOTE συμβολικά αλλάζει το εταιρικό slogan σε «Από το σπίτι, καλύτερα για όλους», ανανεώνοντας την υπόσχεσή της για έναν καλύτερο κόσμο, όπου όλοι μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται και να ψυχαγωγούνται από την ασφάλεια του σπιτιού τους, με τη βοήθεια της τεχνολογίας. 

H λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών αυτή την περίοδο είναι κρίσιμη και τους πολίτες και τη χώρα, με τα δίκτυα του Ομίλου ΟΤΕ να ανταποκρίνονται επιτυχώς στην αυξημένη κίνηση.Ο Όμιλος ΟΤΕ έχει επενδύσει σημαντικά στην επέκταση και ενίσχυση των δικτύων του και σήμερα είναι σε θέση να παρακολουθεί αυτοματοποιημένα την επίδοσή τους, μέσα από ένα ψηφιακό οικοσύστημα που αξιοποιεί την τεχνολογία artificial intelligence, ενώ διαθέτει υπηρεσίες και ψηφιακά εργαλεία, με τα οποία οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται απομακρυσμένα.

Στο μήνυμά του, ο κ. Τσαμάζ ευχαριστεί όλους τους ανθρώπους του Ομίλου ΟΤΕ, που εργάζονται -είτε απομακρυσμένα είτε στην πρώτη γραμμή- σε όλη την Ελλάδα, «από τον Έβρο μέχρι την Γαύδο και από το Καστελόριζο έως τους Οθωνούς», διασφαλίζοντας το αγαθό της επικοινωνίας. «Θέλω να αναφερθώ ειδικά στους συναδέλφους που, λόγω του αντικειμένου τους, παραμένουν εκεί έξω. Τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της Εξυπηρέτησης και του ΙΤ, αλλά και το προσωπικό των καταστημάτων μας, εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, για να δίνουν λύσεις σε εσάς, στα νοσοκομεία, στους φορείς της Πολιτείας, όταν αυτές δεν μπορούν να δοθούν απομακρυσμένα»

Στο site, οι συνδρομητές μπορούν να βρουν όλα όσα χρειάζονται ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες τους ψηφιακά, μέσα από το σπίτι.

Ενδεικτικά:

Πώς μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις δωρεάν παροχές που έχει διαθέσει η COSMOTE το τελευταίο διάστημα, όπως το πακέτο των δωρεάν 15GB για όλους τους πελάτες κινητής.

Τρόπους διαχείρισης των οικιακών ή εταιρικών συνδέσεων σταθερής και κινητής (πχ. πληρωμές λογαριασμών, ανανέωση χρόνου ομιλίας/πακέτων καρτοκινητών, αναβάθμιση ταχύτητας σταθερού internet, δήλωση προβλήματος, κ.ά.), αποκλειστικά μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει η COSMOTE (My COSMOTE app, WHAT’S UP app, κ.ά.).

Ειδικά για τους επαγγελματίες, υπάρχουν οδηγίες για εκτροπές κλήσεων, ηχογραφημένα μηνύματα και άλλα εργαλεία για αποτελεσματική εργασία απομακρυσμένα.

Πληροφορίες για τη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και τα μέτρα που έχει πάρει η εταιρεία για τη θωράκισή τους.

Πώς μπορούν να έχουν πρόσβαση στο δωρεάν πρόγραμμα του COSMOTEHISTORY μέσω YouTube, ή να ενεργοποιήσουν κάποιο από τα διαθέσιμα πακέτα συνδρομητικής τηλεόρασης της νέας COSMOTETV.

Επιπλέον, μπορούν να ενημερωθούν για τη λειτουργία των επιλεγμένων καταστημάτων COSMOTE και των καταστημάτων της αλυσίδαςΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη τη χώρα, με στόχο να καλύψουν βασικές τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των καταναλωτών.

Η COSMOTE θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τη σελίδα με οδηγίες, συμβουλές και ενημερώσεις για τους συνδρομητές της, φροντίζοντας για την εξυπηρέτηση και την ασφάλειά τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοιχτά, με μειωμένο ωράριο, καταστήματα των δικτύων COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Για κάλυψη βασικών τηλεπικοινωνιακών αναγκών, με αυξημένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και καταναλωτές. Η COSMOTE συνιστά στους καταναλωτές να προτιμούν τα sites και τις mobile εφαρμογές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

COSMOTE: Στηρίζει την πρωτοβουλία #DigitalSolidarityGR και ανακοινώνει παροχές

Η προσφορά δωρεάν 15 GB για τους συνδρομητές κινητής COSMOTE για 30 ημέρες και η ελεύθερη πρόσβαση μέσω YouTube στα ντοκιμαντέρ του COSMOTE HISTORY είναι ορισμένες από τις παροχές που ανακοίνωσε η εταιρεία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

COSMOTE TV: Νέα τηλεοπτική υπηρεσία με εξατομικευμένο πρόγραμμα

Οι συνδρομητές θα έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο της πλατφόρμας, μέσω προσωποποιημένων προτάσεων, που διαμορφώνονται –με τη χρήση artificial intelligence- με βάση τις προτιμήσεις και τις συνήθειές τους.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έμμεσες μειώσεις τιμών για δεδομένα internet ανακοίνωσαν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας

Διπλασιασμό GB στα πακέτα δεδομένων κινητής, διατηρώντας σταθερές χρεώσεις, ανακοίνωσαν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, λίγες ώρες μετά τη συνάντηση των εκπροσώπων τους με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, στο Μέγαρο Μάξιμου.