Η ενίσχυση της παρουσίας της Ρόδου και της Σύμης στη τουρκική τουριστική αγορά αποτελεί βασικό στόχο των εμπλεκόμενων φορέων, όπως φάνηκε μέσα από το πρόσφατο ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) που πραγματοποιήθηκε για πέντε δημοφιλείς influencers από την Τουρκία κατά το διάστημα 3-8 Ιουλίου 2025.
Η δράση αυτή αποτέλεσε αποτέλεσμα της σύμπραξης της Υπηρεσίας ΕΟΤ Τουρκίας, του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου (ΕΞΡ) και του Δήμου Ρόδου. Στόχος των διοργανωτών ήταν η ανάδειξη της μοναδικότητας των δύο νησιών στο τουρκικό κοινό, μέσα από αυθεντικές εμπειρίες και ψηφιακή επιρροή.
Οι influencers, εξειδικευμένες στην προώθηση ταξιδιωτικού, lifestyle και γαστρονομικού περιεχομένου, μοιράστηκαν με το πολυπληθές κοινό τους εντυπώσεις, εικόνες και συναισθήματα από τη διαμονή τους στη Ρόδο και τη Σύμη. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε:
- Στο πολιτιστικό απόθεμα της παλιάς πόλης της Ρόδου, που αποτελεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO
- Στις φυσικές ομορφιές και τα τοπία απαράμιλλης γοητείας
- Στις σύγχρονες τουριστικές υποδομές
- Στα υψηλής ποιότητας τοπικά προϊόντα και τη γαστρονομία
- Σε εμπειρίες θαλάσσιου τουρισμού και ευεξίας
- Στη φιλόξενη διάθεση των κατοίκων
Κατά την παραμονή τους στη Σύμη, οι συμμετέχουσες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον δήμαρχο του νησιού, Λευτέρη Παπακαλοδούκα, και να καταγράψουν σε αναρτήσεις τους τις ανυπέρβλητες ομορφιές της Σύμης, καθώς και το υψηλό επίπεδο φιλοξενίας που προσφέρει στους επισκέπτες της.
Η Ρόδος διατηρεί σταθερά τη θέση της ως ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους Τούρκους ταξιδιώτες. Το νησί αξιοποιεί στο μέγιστο τη στρατηγική σύνδεση με το Φετιγιέ και τη Μαρμαρίδα μέσω ακτοπλοϊκών γραμμών, αλλά και με εποχικές απευθείας πτήσεις της Aegean Airlines από την Κωνσταντινούπολη. Παράλληλα, συγκαταλέγεται στα νησιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα visa at the gate, διευκολύνοντας ουσιαστικά την πρόσβαση Τούρκων επισκεπτών.