Προετοιμάζεται για την νέα κανονικότητα η ΕΔΑ Αττικής

Ο Διαχειριστής του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην Αττική πραγματοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αδιάλειπτη και ασφαλή λειτουργία του δικτύου εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.

Η Εταιρεία Διανομής Αερίου (ΕΔΑ) Αττικής, συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της, λαμβάνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα για την προστασία του κοινωνικού συνόλου και των εργαζομένων της, ενώ προετοιμάζεται για την ασφαλή και αποδοτική επιστροφή στην κανονικότητα, στηρίζοντας τις προσπάθειες της πολιτείας για την ανάσχεση της πανδημίας COVID-19.

Ταυτόχρονα, ως Διαχειριστής του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην Αττική, υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που εγγυάται την εύρυθμη, αδιάλειπτη και ασφαλή λειτουργία της, φροντίζοντας να μη λείψει το φυσικό αέριο από κανένα νοικοκυριό και επιχείρηση, αυτή την κρίσιμη περίοδο.

Η εταιρεία για την προστασία της υγείας των πολιτών και των εργαζομένων της, η εταιρεία έχει αναστείλει προσωρινά εργασίες για τις οποίες απαιτείται η πρόσβαση εντός των ιδιοκτησιών των καταναλωτών, αναφέροντας ενδεικτικά τις ενεργοποιήσεις μετρητών για νέους πελάτες, απενεργοποιήσεις και επανεργοποιήσεις μετρητών, αποσυνδέσεις και επανασυνδέσεις τροφοδοσίας.

Συγκεκριμένα και παρά τα περιοριστικά μέτρα, η ΕΔΑ Αττικής:

  • Υλοποιεί το πρόγραμμα συντήρησης των κρίσιμων υποδομών, μέσω άρτια εξοπλισμένων συνεργείων.
  • Εγγυάται την αδιάλειπτη λειτουργία των κρίσιμων εγκαταστάσεων (νοσοκομείων, κέντρων διοίκησης κ.λπ.) και την ικανοποίηση αιτημάτων ευπαθών ομάδων καταναλωτών.
  • Λειτουργεί τηλεφωνική υπηρεσία έκτακτης ανάγκης σε 24ωρη βάση μέσω του Κέντρου Ελέγχου Άμεσης Επέμβασης (800 1111 330 /11322 / 210 3463365).
  • Προχωρά αδιάλειπτα το κατασκευαστικό πρόγραμμα ανάπτυξης νέων δικτύων και δημιουργίας νέων παροχετευτικών αγωγών. 
  • Διενεργεί καταμετρήσεις μόνο στις περιπτώσεις, που δεν απαιτείται πρόσβαση προσωπικού εντός των ιδιοκτησιών.

Παράλληλα, για την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των καταναλωτών και των συνεργατών της, η ΕΔΑ Αττικής προχώρησε στην αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της, εξασφαλίζοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση από την ασφάλεια του σπιτιού τους, μέσω:

  • Ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ιστοσελίδας (edaattikis.gr) και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ([email protected]).
  • Έντυπης αλληλογραφίας μέσω ταχυδρομείου και courier.
  • 24ωρου Τηλεφωνικού Κέντρου Εξυπηρέτησης (2130882000/ 11322).

Όπως δήλωσε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος της εταιρείας, κ. Πιέρρος Χατζηγιάννης: «η ΕΔΑ Αττικής βρίσκεται σταθερά προσηλωμένη στην υλοποίηση όλων των δεσμεύσεών της συνεχίζοντας απρόσκοπτα και με ασφάλεια την ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του δικτύου φυσικού αερίου στην Αττική σύμφωνα με τον προγραμματισμό της, ώστε οι καταναλωτές να απολαμβάνουν τα οφέλη του φυσικού αερίου και όλο και περισσότερα νοικοκυριά και επιχειρήσεις να μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους για σύνδεση, οι οποίες και θα διεκπεραιώνονται κανονικά».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΔΑ - ΕΔΑ Αττικής συμφωνία συνεργασίας για δίκτυα φυσικού αερίου

Η συμφωνία συνεργασίας αφορά στη διαχείριση του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στις περιοχές Λαμίας, Θήβας, Οινοφύτων - Ριτσώνας, Χαλκίδας, Αγίων Θεοδώρων και τη δημιουργία δύο νέων σταθμών στη Λαμία και τα Οινόφυτα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΔΑ ΘΕΣΣ: Κατά 3% αυξήθηκαν οι νέες συμβάσεις σύνδεσης τον Ιούλιο

Για την αποφυγή του συγχρωτισμού των πολιτών στα Γραφεία Εξυπηρέτησης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, το επόμενο χρονικό διάστημα και έως το τέλος του έτους θα επισκέπτονται προγραμματισμένα τις απομακρυσμένες περιοχές οι 2 κινητές μονάδες της εταιρείας.