Τιμή-στόχο τα 3,70 ευρώ και διατήρησε της σύστασης "Αγορά" έδωσε η Eurobank Equities για την εταιρεία της Μοτοδυναμικής, η οποία είχε ένα ισχυρό εννεάμηνο, που οδήγησε σε μικρή αύξηση των προβλέψεων για τον τζίρο, αλλά και σε αναθεώρηση προς τα κάτω των εκτιμήσεων κερδοφορίας για τα επόμενα χρόνια.
Για το 2025, οι αναλυτές τοποθετούν τον κύκλο εργασιών στα €214,8 εκατ., αυξημένο κατά 9,6% σε σχέση με πέρυσι. Η αναβάθμιση οφείλεται κυρίως στην ισχυρότερη από το αναμενόμενο εκκίνηση της συνεργασίας με την Toyota και στην προοπτική ανάπτυξης από τις νέες μάρκες NIO και Firefly.
Παρά την αύξηση των πωλήσεων, τα λειτουργικά κέρδη εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στα €16,4 εκατ., επίπεδο αντίστοιχο με το 2024 αλλά χαμηλότερο κατά περίπου €1,2 εκατ. από την προηγούμενη πρόβλεψη. Η πίεση στα περιθώρια σχετίζεται με λιγότερο ευνοϊκό μίγμα προϊόντων, μειωμένες πωλήσεις στόλου και τα εφάπαξ κόστη λανσαρίσματος της NIO.
Οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν και τις εκτιμήσεις για το 2026–27, με τη Eurobank Equities να μειώνει τις προβλέψεις EBIT κατά περίπου €1,5 εκατ., αν και από το 2026 και μετά αναμένεται εκ νέου ρυθμός αύξησης κοντά στο 10% τον χρόνο και βελτίωση του περιθωρίου μέχρι περίπου 8% το 2027.
Η εταιρεία εισέρχεται σε μια περίοδο όπου ενισχύει το εμπορικό της αποτύπωμα σε πολλούς κλάδους. Η επέκταση της Toyota στο λιανικό δίκτυο προχωρά ταχύτερα από ό,τι αναμενόταν, ενώ η Porsche συνεχίζει να υπεραποδίδει.
Παράλληλα, οι NIO και Firefly προσθέτουν παρουσία σε premium και μαζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αξιοποιώντας την τεχνολογία swap μπαταρίας.
Στον τομέα της μίσθωσης, το FLIZZR ενισχύει τη θέση της Motodynamics στον τουρισμό, με μοντέλο που απαιτεί περιορισμένες επενδύσεις χάρη στη χρήση οχημάτων που παραμένουν από τον στόλο της Sixt.
Παρά τους κύκλους υψηλών επενδύσεων από το 2019, ο ισολογισμός παραμένει ισχυρός, με τον δείκτη καθαρού δανεισμού προς EBITDA να τοποθετείται στο 1,9x για το 2025.
Το 2025 εκτιμάται ότι σηματοδοτεί το τέλος της πιο απαιτητικής φάσης για τον στόλο της Sixt, καθώς η στρατηγική στρέφεται πλέον στη σταθεροποίηση του δικτύου και στην εντατικότερη αξιοποίηση υπαρχόντων οχημάτων για το FLIZZR.
Έτσι, μετά τα περίπου €25 εκατ. καθαρού fleet capex το 2025, η μεσοπρόθεσμη πρόβλεψη για επενδύσεις μειώνεται σημαντικά στα περίπου €13 εκατ. ετησίως, έναντι των €18 εκατ. που υπολογίζονταν προηγουμένως.
Η μείωση της επενδυτικής έντασης δημιουργεί τις προϋποθέσεις για εμφανή βελτίωση των ελεύθερων ταμειακών ροών από το 2026, με παράλληλη σταθεροποίηση των αναγκών κεφαλαίου κίνησης και πτωτική πορεία του δείκτη καθαρού δανεισμού προς EBITDA προς το 1,2x μέχρι το 2028.
Παρά τη σταθερή θεμελιώδη εικόνα, η μετοχή έχει κινηθεί σχεδόν αμετάβλητα μέσα στη χρονιά και υστερεί έναντι διεθνών ομίλων του κλάδου, οι οποίοι έχουν ενισχυθεί το τελευταίο διάστημα.
Με την αποτίμηση για το 2026 να βρίσκεται στις 4,1 φορές EV/EBITDA, έναντι 4,4–4,7 φορές για τη διεθνή αγορά, το προφίλ ρίσκου–απόδοσης εμφανίζεται θετικό.
Η νέα τιμή-στόχος των €3,70, βασισμένη σε DCF με κόστος κεφαλαίου 10,2%, τοποθετεί τη μετοχή σε επίπεδα περίπου 5 φορές EV/EBITDA για το 2026, ευθυγραμμισμένα με τους ανταγωνιστές και αντανακλά το περιθώριο ανόδου που προκύπτει από την κλιμάκωση των Toyota, NIO και FLIZZR και από την πιο ελαφριά επενδυτική βάση που ενισχύει τις μακροπρόθεσμες ταμειακές ροές.