ΓΔ: 2089.74 -0.88% Τζίρος: 228.79 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Γιάννης Βασιλάκος CEO Fourlis
Φωτο: Γιάννης Βασιλάκος CEO Fourlis

Fourlis: Ψηφιακός μετασχηματισμός, ενιαία πλατφόρμα και έξοδος στο εξωτερικό

Ο CEO Γιάννης Βασιλάκος περιγράφει την νέο εποχή για τον Όμιλο Fourlis με ψηφιακό μετασχηματισμό, ενιαία retail πλατφόρμα και επενδύσεις σε IKEA και Foot Locker. Έρχεται Investor Day.

Τον νέο οδικό χάρτη για τη νέα εποχή του ομίλου Fourlis περιέγραψε ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Βασιλάκος, που ανέλαβε καθήκοντα τον περασμένο Ιούλιο, χθες στο περιθώριο της εορταστικής εκδήλωσης για τα 75 χρόνια του ομίλου, θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα έναν ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό. 

Έναν μετασχηματισμό που, όπως τόνισε, θα αποτελέσει τη βάση για όλα όσα έρχονται στο μέλλον την ανάπτυξη, την πολυκαναλική λειτουργία, την επέκταση σε νέες αγορές του εξωτερικού καθώς και την ικανότητα του ομίλου να ενσωματώνει νέα retail concepts με ευκολία και ταχύτητα.

Όπως εξήγησε ο κ. Βασιλάκος μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο στόχος δεν είναι απλώς η αναβάθμιση των υφιστάμενων λειτουργιών, αλλά η δημιουργία μιας ενιαίας, στιβαρής πλατφόρμας λιανικής.

Μάλιστα όπως εξήγησε δεν βλέπει τον μετασχηματισμό του ομίλου Fourlis ως μια απλή τεχνολογική αναβάθμιση, αλλά ως μια δομική αλλαγή που θα επιτρέψει στον όμιλο να λειτουργεί ως μια ενιαία, υπερσύγχρονη retail πλατφόρμα, έτοιμη για ανάπτυξη σε πολλές χώρες και πολλαπλά concepts. 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι «ένα έργο», αλλά είναι η προϋπόθεση για το μέλλον του ομίλου. 

Το κομμάτι της τεχνολογίας, όπως σημείωσε, έχει ήδη ξεκινήσει στον όμιλο, αλλά επειδή παίρνει χρόνο κάθε χρόνο θα υλοποιείται το ένα τρίτο για τρία χρόνια. «Το αεροπλάνο πρέπει να πετάει και να αλλάζεις κινητήρα πετώντας», είπε χαρακτηριστικά. 

Όπως τόνισε ο κ. Γ. Βασιλάκος στον όμιλο Fourlis η επιχειρηματικότητα έχει ανοιχτούς ορίζοντες. «Σε μια πολυεθνική εφαρμόζεις ένα μοντέλο. Εδώ, επειδή είμαστε κοντά στην επιχειρηματικότητα, όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά», τόνισε. 

Footlocker και ΙΚΕΑ, η αιχμή της ανάπτυξης

Στο σκέλος της επενδυτικής στρατηγικής, ο CEO του ομίλου ξεκαθάρισε ότι οι πόροι θα κατευθυνθούν κατά προτεραιότητα στα concepts με τη μεγαλύτερη απόδοση.

«Άρα αν είχα 20 – 25 εκατ. να επενδύσω κάθε χρόνο, ένα κομμάτι πρέπει να θωρακιστεί στην τεχνολογία γιατί δεν γίνεται αλλιώς και το υπόλοιπο κομμάτι να πάει στην ανάπτυξη με προτεραιότητα αυτά που βγάζουν περισσότερα λεφτά.».

Όπως εξήγησε, η Footlocker και η ΙΚΕΑ αποδίδουν πολύ καλά. Η ΙΚΕΑ με μικρότερα concepts που έχουν ξεκλειδώσει να πηγαίνουμε γρήγορα. Και μετά  Footlocker που είναι ένα concept πολύ ευκολότερο με καλύτερη κερδοφορία και πάει δυνατά στις χώρες. 

Η Footlocker, όπως εξήγησε, αποτελεί τεράστια ευκαιρία κερδοφόρας ανάπτυξης, καθώς ο Fourlis έχει αναλάβει σημαντικές χώρες σε μια περίοδο που το brand πατάει γκάζι, αφού είναι υπό νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς στις ΗΠΑ, ενώ παράλληλα «όσα καταστήματα ανοίγουμε πήγαν πολύ καλά», είπε.

Όσον αφορά τον σχεδιασμό του ομίλου, ο κ. Γιάννης Βασιλάκος δήλωσε ότι έχει ήδη ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός του budget και ότι διαμορφώνεται ένα 3+1 ετών πλάνο ανάπτυξης και αλλαγών, το οποίο θα παρουσιαστεί αναλυτικά και στους επενδυτές μέσα από ένα επικείμενο Investor Day.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βασίλης Φουρλής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε νέα εποχή η Fourlis με επένδυση - ορόσημο 75 εκατ. στο Ελληνικό

Μετά την ανάκαμψη από την κυβερνοεπίθεση, ο όμιλος Fourlis επανεκκινεί στρατηγικά με ΙΚΕΑ, Intersport και τρίτους μισθωτές στο νέο εμπορικό πάρκο του Ελληνικού. Γιατί καθυστερεί η μεγάλη επένδυση.
Footlocker
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Αποκτά τον έλεγχο των Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σύμφωνα με τη Fourlis σε ορίζοντα 5ετίας στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις ύψους 250 εκατ., ενισχυόμενος από την αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα lifestyle και αθλητικά υποδήματα στην περιοχή, καθώς και περιθώριο EBITDA 8-10%.
Κατάστημα Foot Locker βράδυ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Επέκταση της Foot Locker στη Βουλγαρία με τρία καταστήματα

Τα τρία καταστήματα, που θα ανοίξουν σε καίριες εμπορικές τοποθεσίες - The Mall Sofia, Grand Mall Varna και Galleria Burgas - θα προσφέρουν στους Βούλγαρους καταναλωτές πρόσβαση σε μια διευρυμένη γκάμα προϊόντων.