Στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος το Γάλα του Καταναλωτή

Το νέο γάλα θα διατίθεται με προτεινόμενη τιμή 1,53 ευρώ. Στόχος του εγχειρήματος είναι να συμβάλλει στη στήριξη των παραγωγών, στην ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Στα ψυγεία των καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ βρίσκεται από  χθες το πρώτο προϊόν της συνεταιριστικής πρωτοβουλίας «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η - Μάρκα του Καταναλωτή», το γάλα. Το γάλα της Μάρκας του Καταναλωτή θα διατίθεται σε 2 κωδικούς, πλήρες λιπαρών και ελαφρύ, με προτεινόμενη τιμή πώλησης 1,53 ευρώ. 

Όπως έχει ήδη αναφέρει το busisnessdaily.gr η προτεινόμενη τιμή προέκυψε μετά από σχετική ηλεκτρονική ψηφοφορία, γεγονός που υποδεικνύει ότι οι εγχώριοι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να δαπανήσουν λίγο περισσότερα χρήματα προκειμένου να στηρίξουν την πρωτοβουλία, γεγονός που δύναται να αλλάξει δυνητικά την προσέγγιση των αλυσίδων σε ό,τι αφορά στην τιμή του γάλακτος -που παρά την «χασούρα» που τους προκαλεί το αντιμετωπίζουν ως προϊόν «κράχτη». 

Σε όρους ποιότητας , το φρέσκο αγελαδινό γάλα της Μάρκας του Καταναλωτή, δημιουργείται με βάση τις προδιαγραφές που όρισαν 3.845 καταναλωτές μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Το γάλα προέρχεται από παραγωγούς από τις περιοχές της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει την ένταξη κι άλλων παραγωγών στους προμηθευτές γάλακτος. Τόσο η συσκευασία όσο και η διανομή του γάλακτος της Μάρκας του Καταναλωτή γίνεται από το δίκτυο της ΘΕΣγάλα. 

Μετά το λανσάρισμα του φρέσκου γάλακτος, το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Μάρκας του Καταναλωτή επιδιώκεται να διευρυνθεί στις εξής κατηγορίες: φέτα, ελαιόλαδο, γιαούρτι, αυγά, αλεύρι, μακαρόνια, βούτυρο, φρέσκος χυμός και μέλι. Για κάθε προϊόν θα δημιουργηθεί αντίστοιχο ερωτηματολόγιο με πιθανές προδιαγραφές, οι οποίες θα τεθούν  στη διάθεση του καταναλωτή o στην πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr προκειμένου να διεξαχθεί η σχετική ψηφοφορία. Για το ελαιόλαδο είναι ήδη ανοικτό το ερωτηματολόγιο
διαμόρφωσης ποιοτικών προδιαγραφών μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Στόχος του εγχειρήματος είναι να συμβάλλει στη στήριξη των παραγωγών της χώρας μας, στην ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και της ελληνικής οικονομίας, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, βιωσιμότητας και ευζωίας. Κι ενώ η αρχή έγινε με το γάλα, θα ακολουθήσουν το ελαιόλαδο, η φέτα, το μέλι, το αλεύρι και όσα ακόμη αποφασίσουν οι καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, ο Συνιδρυτής και Συντονιστής της, Λάμπης Κώτσου, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η 4η χώρα που αναπτύσσει το μοντέλο αυτό, μετά τη Γαλλία, το Βέλγιο και την Ισπανία. Απλοί άνθρωποι, καταναλωτές, συμμετέχουμε ενεργά σε αυτή την πρωτότυπη πρωτοβουλία. 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, από την αρχή μάς στήριξε τόσο με την τεχνογνωσία της, όσο και με τη φροντίδα της, συμβάλλοντας ως ο πιο σημαντικός μας εταίρος σε μια πιο δίκαιη, βιώσιμη και έξυπνη κατανάλωση. Έτσι, το πρώτο προϊόν που δημιουργήσαμε οι καταναλωτές, το γάλα, είναι πλέον στα ψυγεία της ΑΒ Βασιλόπουλος και ανυπομονούμε να προχωρήσουμε μαζί και με τα υπόλοιπα προϊόντα».

Από την πλευρά του ο  SVP Buying στη Διεύθυνση Αγορών της ΑΒ Βασιλόπουλος, Δημήτρης Πρίντζιος, ανέφερε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή, ταυτιστήκαμε απόλυτα με αυτή τη νέα και πρωτοπόρα -για τη χώρα- πρωτοβουλία, καθώς συνδέεται με τη στρατηγική και τις αξίες μας να στηρίζουμε διαχρονικά την ελληνική πρωτογενή παραγωγή και τους Έλληνες Παραγωγούς. Την ίδια στιγμή, «ακούμε» τους πελάτες μας και φέρνουμε στο τραπέζι τους επιλογές ελληνικών προϊόντων, με την ίδια πάντα υψηλή ποιότητα και μάλιστα σε προσιτή τιμή. Η πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η Μάρκα του Καταναλωτή» είναι μια ακόμη έμπρακτη απόδειξη της φροντίδας που επιδεικνύουμε για τα διαλεχτά προϊόντα της ελληνικής γης. Κι ένας τρόπος να κάνουμε τη διαφορά στη ζωή  δεκάδων οικογενειών παραγωγών γάλακτος, ώστε να επιβιώσουν, να εξελιχθούν και μαζί τους και άλλα παρακλάδια του τομέα της Γεωργίας και όχι μόνο».
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

olive_oil
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το ελαιόλαδο από την Κρήτη που άνοιξε την αγορά της Κίνας

Η παρουσία της Τerra Creta στη κινεζική αγορά άρχισε το 2015 και σε διάστημα έξι χρόνων έχει πετύχει να επεκτείνει το δίκτυό της σε περισσότερα από 30 μεγάλα αστικά κέντρα με διαρκώς αυξανόμενες πωλήσεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μικρά καταστήματα για επέκταση στην περιφέρεια

Δύο νέα καταστήματα θέτει σε λειτουργία η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στις προσεχείς ημέρες με κοινό παρονομαστή το μικρό μέγεθος. Το φετινό επενδυτικό budget αναμένεται να διατηρηθεί σε περίπου 50 - 60 εκατ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοδικό γύρισμα τζίρου - κερδών για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Βελτίωση μεγεθών της αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα καταγράφει ο μητρικός όμιλος Ahold Delhaize. Πρώτη προτεραιότητα για την ΑΒ Βασιλόπουλος η διασφάλιση πιστότητας των καταναλωτών.
Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με νέα θυγατρική μπαίνει η Arivia στην αγορά του τυριού

Τη νέα θυγατρική Aring με έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης ίδρυσε η Arivia, που έχει περάσει από τον περασμένο Οκτώβριο στον έλεγχο του ομίλου Upfield. Στελέχη της Upfield στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας.