ΓΔ: 1726.52 1.73% Τζίρος: 193.62 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:27:08 DATA
Γάλα
Φωτό: Shutterstock

Στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος το Γάλα του Καταναλωτή

Το νέο γάλα θα διατίθεται με προτεινόμενη τιμή 1,53 ευρώ. Στόχος του εγχειρήματος είναι να συμβάλλει στη στήριξη των παραγωγών, στην ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Στα ψυγεία των καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ βρίσκεται από  χθες το πρώτο προϊόν της συνεταιριστικής πρωτοβουλίας «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η - Μάρκα του Καταναλωτή», το γάλα. Το γάλα της Μάρκας του Καταναλωτή θα διατίθεται σε 2 κωδικούς, πλήρες λιπαρών και ελαφρύ, με προτεινόμενη τιμή πώλησης 1,53 ευρώ. 

Όπως έχει ήδη αναφέρει το busisnessdaily.gr η προτεινόμενη τιμή προέκυψε μετά από σχετική ηλεκτρονική ψηφοφορία, γεγονός που υποδεικνύει ότι οι εγχώριοι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να δαπανήσουν λίγο περισσότερα χρήματα προκειμένου να στηρίξουν την πρωτοβουλία, γεγονός που δύναται να αλλάξει δυνητικά την προσέγγιση των αλυσίδων σε ό,τι αφορά στην τιμή του γάλακτος -που παρά την «χασούρα» που τους προκαλεί το αντιμετωπίζουν ως προϊόν «κράχτη». 

Σε όρους ποιότητας , το φρέσκο αγελαδινό γάλα της Μάρκας του Καταναλωτή, δημιουργείται με βάση τις προδιαγραφές που όρισαν 3.845 καταναλωτές μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Το γάλα προέρχεται από παραγωγούς από τις περιοχές της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει την ένταξη κι άλλων παραγωγών στους προμηθευτές γάλακτος. Τόσο η συσκευασία όσο και η διανομή του γάλακτος της Μάρκας του Καταναλωτή γίνεται από το δίκτυο της ΘΕΣγάλα. 

Μετά το λανσάρισμα του φρέσκου γάλακτος, το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Μάρκας του Καταναλωτή επιδιώκεται να διευρυνθεί στις εξής κατηγορίες: φέτα, ελαιόλαδο, γιαούρτι, αυγά, αλεύρι, μακαρόνια, βούτυρο, φρέσκος χυμός και μέλι. Για κάθε προϊόν θα δημιουργηθεί αντίστοιχο ερωτηματολόγιο με πιθανές προδιαγραφές, οι οποίες θα τεθούν  στη διάθεση του καταναλωτή o στην πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr προκειμένου να διεξαχθεί η σχετική ψηφοφορία. Για το ελαιόλαδο είναι ήδη ανοικτό το ερωτηματολόγιο
διαμόρφωσης ποιοτικών προδιαγραφών μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Στόχος του εγχειρήματος είναι να συμβάλλει στη στήριξη των παραγωγών της χώρας μας, στην ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και της ελληνικής οικονομίας, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, βιωσιμότητας και ευζωίας. Κι ενώ η αρχή έγινε με το γάλα, θα ακολουθήσουν το ελαιόλαδο, η φέτα, το μέλι, το αλεύρι και όσα ακόμη αποφασίσουν οι καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, ο Συνιδρυτής και Συντονιστής της, Λάμπης Κώτσου, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η 4η χώρα που αναπτύσσει το μοντέλο αυτό, μετά τη Γαλλία, το Βέλγιο και την Ισπανία. Απλοί άνθρωποι, καταναλωτές, συμμετέχουμε ενεργά σε αυτή την πρωτότυπη πρωτοβουλία. 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, από την αρχή μάς στήριξε τόσο με την τεχνογνωσία της, όσο και με τη φροντίδα της, συμβάλλοντας ως ο πιο σημαντικός μας εταίρος σε μια πιο δίκαιη, βιώσιμη και έξυπνη κατανάλωση. Έτσι, το πρώτο προϊόν που δημιουργήσαμε οι καταναλωτές, το γάλα, είναι πλέον στα ψυγεία της ΑΒ Βασιλόπουλος και ανυπομονούμε να προχωρήσουμε μαζί και με τα υπόλοιπα προϊόντα».

Από την πλευρά του ο  SVP Buying στη Διεύθυνση Αγορών της ΑΒ Βασιλόπουλος, Δημήτρης Πρίντζιος, ανέφερε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή, ταυτιστήκαμε απόλυτα με αυτή τη νέα και πρωτοπόρα -για τη χώρα- πρωτοβουλία, καθώς συνδέεται με τη στρατηγική και τις αξίες μας να στηρίζουμε διαχρονικά την ελληνική πρωτογενή παραγωγή και τους Έλληνες Παραγωγούς. Την ίδια στιγμή, «ακούμε» τους πελάτες μας και φέρνουμε στο τραπέζι τους επιλογές ελληνικών προϊόντων, με την ίδια πάντα υψηλή ποιότητα και μάλιστα σε προσιτή τιμή. Η πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η Μάρκα του Καταναλωτή» είναι μια ακόμη έμπρακτη απόδειξη της φροντίδας που επιδεικνύουμε για τα διαλεχτά προϊόντα της ελληνικής γης. Κι ένας τρόπος να κάνουμε τη διαφορά στη ζωή  δεκάδων οικογενειών παραγωγών γάλακτος, ώστε να επιβιώσουν, να εξελιχθούν και μαζί τους και άλλα παρακλάδια του τομέα της Γεωργίας και όχι μόνο».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

super market, trofima, emporio, prosfores
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος μοχλός ανάπτυξης των σούπερ μάρκετ τα καταστήματα μέσω franchise

Συνεργασίες με επιχειρηματίες «στήνουν» μεγάλες αλυσίδες για να αυξήσουν την εμβέλεια των δικτύων τους χωρίς να εκτεθούν σε μεγάλες επενδύσεις. Πώς κινούνται ΑΒ Βασιλόπουλος και METRO, τα σχέδια της Μασούτης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Προχωρά σε διεύρυνση του δικτύου franchise σε όλη την Ελλάδα

Με τη συνεργασία 223 επιχειρηματιών και περισσότερων από 2.000 εργαζομένων, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο franchise στην Ελλάδα, που συμπληρώνει φέτος 300 καταστήματα πανελλαδικά.