Φώτο: The Modernist

Στρατηγική συνεργασία του ξενοδοχείου The Modernist με την ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ

Βάσει της συμφωνίας θα υπάρχει πλήρης κάλυψη του προσωπικού σε επίπεδα πρόληψης και αντιμετώπισης του κορονοϊού ενώ θα υπάρχει και δυνατότητα πραγματοποίηση δειγματοληψιών με αποτελέσματα εντός 15 λεπτών.

Έπειτα από τρεις μήνες αναγκαστικής διακοπής της λειτουργίας όλων των ξενοδοχείων της χώρας για την αντιμετώπιση του κορονοϊού COVID-19, το The Modernist άνοιξε και πάλι τις πόρτες του στις αρχές Ιουνίου προχωρώντας σε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Εταιρειών Υγείας ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ.

Το The Modernist ενισχύει επίσης τις διαδικασίες καθαρισμού υιοθετώντας επιπλέον προληπτικά μέτρα στο πλαίσιο των οδηγιών του Παγκόσμιου και Εθνικού Οργανισμού Υγείας, με σημαντικότερη προσθήκη στην ασφαλή λειτουργία του ξενοδοχείου τη συνεργασία με τον Όμιλο Εταιρειών Υγείας ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, και συγκεκριμένα με το Κέντρο Διεθνών Ασθενών του ομίλου, Cross Border MedCare

Η ευρείας κλίμακας στρατηγική συνεργασία αφορά στην πλήρη κάλυψη του προσωπικού του ξενοδοχείου, τους οποίους θωρακίζει σε διαφορετικά επίπεδα πρόληψης και αντιμετώπισης του COVID-19.

Πιο συγκεκριμένα, η συνεργασία περιλαμβάνει 24ωρη παροχή τηλεϊατρικών επισκέψεων, 24ωρη πρόσβαση σε online πλατφόρμα παρακολούθησης ασθενών με COVID-19 από ομάδα λοιμωξιολόγων, δυνατότητα πραγματοποίησης δειγματοληψιών (μοριακά τεστ & τεστ αντισωμάτων) με αποτελέσματα εντός 15 λεπτών, εκπαίδευση προσωπικού, και φυσικά διαθεσιμότητα ιατρού στον χώρο του ξενοδοχείου εντός 45 λεπτών.

Ο κ. Κωστής Καρατζάς, ιδρυτής του The Modernist, δήλωσε σχετικά: «Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, εστιάζουμε ακόμα περισσότερο στην υγεία των συναδέλφων και των επισκεπτών μας. Αυτό το καλοκαίρι, λοιπόν, και για όσο χρειαστεί, θα είμαστε εδώ για να προσφέρουμε μία απόλυτα ασφαλή όσο και ευχάριστη εμπειρία στους παλιούς αλλά και τους καινούριους φίλους του Modernist». 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διαψεύδει η Λάμψα τις φήμες πώλησης του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία

Κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν ότι «"πληροφορίες” περί πώλησης του Ξενοδοχείου "Μεγάλη Βρετανία”, κινούνται στη σφαίρα του φαιδρού και δη σε μία περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τη χώρα και τον ελληνικό τουρισμό, στην οποία δεν χωρούν αστειότητες»