ΓΔ: 2106.9 0.94% Τζίρος: 312.11 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
DEI-xreoseis
Shutterstock

ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα.

Η ΔΕΗ βάζει στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης για τα εκατομμύρια των πελατών της. Σε αυτό το πλαίσιο ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα 15.0.6.2020 έχει ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για τα καταστήματα:

  • Αθήνας: Αριστείδου 5-7
  • Ομόνοιας: Αγίου Κωνσταντίνου 11
  • Κεντρικής Θεσσαλονίκης: Τσιμισκή 136

Τα συγκεκριμένα καταστήματα λειτουργούν πλέον καθημερινά από τις 7:30π.μ. έως τις 20:00μ.μ., καταγράφοντας ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους σημαντικό αριθμό πελατών που εξυπηρετήθηκαν στο απογευματινό ωράριο.

Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα 15.06.2020 την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή. 

Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού:

  • Μέσα από τη σελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr,
  • Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770

Και αυτή η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά στα τρία κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης και ήδη στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες.

Σε συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, που έλαβε η ΔΕΗ το τελευταίο τρίμηνο, έρχεται να προστεθεί και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:

  • μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,
  • μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece
  • Μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook. Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο μετοχές γράφημα
MARKET MAKER

Μικρό ψάρι σε μεγάλη λίμνη το ΧΑ, έρχεται νέο deal και ο καλπασμός της ΔΕΗ

Με ένα σερί πέντε ανοδικών συνεδριάσεων ο Γενικός Δείκτης αύξησε το ποσοστό ανόδου από την αρχή του έτους στο 42%, βελτιώνοντας παράλληλα την επενδυτική ψυχολογία. Το ράλι της ΔΕΗ και έρχεται deal που αλλάζει τα δεδομένα.
Γυναίκα σε διαφήμιση της ΔΕΗ
ESG

ΔΕΗ: Στήριξη στις γυναίκες και δράσεις για ασφαλείς νυχτερινές μετακινήσεις

Η ΔΕΗ αναδεικνύει το ζήτημα της ανασφάλειας στις νυχτερινές μετακινήσεις, παρουσιάζοντας έρευνα που δείχνει αυξημένο φόβο στις γυναίκες και προωθώντας δράσεις για ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.
Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.