Φώτο: Shutterstock

Στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων επενδύει ο όμιλος Fourlis

Στα ΙΚΕΑ και τα Intersport το ποσοστό των πωλήσεων που ολοκληρώνονται online έχει αυξηθεί στο 10%. Στα 20 εκατ. ευρώ ανέρχεται το επενδυτικό πρόγραμμα του 2020.

Σε επενδυτικό πρόγραμμα της τάξεως των 20 εκατ. ευρώ για το 2020 προχωράει ο όμιλος Fourlis, στηρίζοντας τα αναπτυξιακά του σχέδια και τις επενδύσεις που θα υποστηρίξουν νέα αύξηση στις online συναλλαγές.

Στη συντήρηση των περιουσιακών στοιχείων του ομίλου, καθώς και σε logistics και στα αναπτυξιακά του σχέδια, έχει ήδη επενδύσει 14,4 εκατ. ευρώ (τέλη Ιουνίου), σε ένα πρόγραμμα που αναμένεται να φτάσει τα 19-20 εκατ. μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Επισημαίνεται, ότι ο όμιλος λειτουργεί συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης, λειτουργεί 10 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ. Έξι από αυτά στην Ελλάδα, τρία στην Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο. 

Το πρώτο μεσαίου μεγέθους κατάστημα, ΙΚΕΑ 8.000 τ.μ. περίπου, στη Βάρνα Βουλγαρίας και το πρώτο μικρού μεγέθους, 2.000 τ.μ. περίπου στον Πειραιά, έχουν προγραμματιστεί να λειτουργήσουν στο 3ο και 4ο τρίμηνο του 2020, αντίστοιχα.

Επίσης, ο όμιλος αριθμεί σήμερα 138 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 51 καταστήματα στην Ελλάδα, 33 στη Ρουμανία, 22 στην Τουρκία, 9 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό και στις τρεις χώρες, ιδιαίτερα κατά τους μήνες εφαρμογής των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού. 

Στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν στο Business Daily, ότι στα ΙΚΕΑ το ποσοστό των πωλήσεων που ολοκληρώνονται online έχει αυξηθεί στο 10%, από το 5%, και αναμένεται να αυξηθεί στο 15% το επόμενο διάστημα. Στα καταστήματα Ιntersport, το ποσοστό βρίσκεται επίσης στο 10% και αναμένεται να φτάσει το 15-20%.

Σημειώνεται, ότι ο όμιλος ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2020. Παρουσίασε πωλήσεις 159,5 εκατ ευρώ έναντι 207,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2019, μειωμένες κατά 23%, λόγω της σημαντικής επίδρασης των μέτρων κατά της εξάπλωσης της νόσου COVID-19. Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν σε 15,9 εκατ. ευρώ έναντι κερδών προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων 23,2 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2019. 

Τα κέρδη προ τόκων και φόρων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε 0,9 εκατ. ευρώ έναντι κερδών προ τόκων και φόρων 7,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 8,3 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 1,0 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς κερδίζει η Φουρλής το στοίχημα των ηλεκτρονικών πωλήσεων

Με ατού την εμπιστοσύνη που έχουν καταναλωτές στο δίκτυο καταστημάτων, ο όμιλος Φουρλή κινείται προς το διπλασιασμό των πωλήσεων από το ηλεκτρονικό κανάλι, με καλές επιδόσεις από IKEA και Intersport.