ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Συνεργασία Mindhaus με την European Travel Commission

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην παραγωγή μιας σειράς μηνιαίων εκθέσεων προκειμένου να γίνει κατανοητό πως έχει επηρεάσει η πανδημία τα εγχώρια (domestic) και διεθνή ταξίδια εντός της Ευρώπης.

Με την European Travel Commission, σε ένα έργο έρευνας και αξιολόγησης της πρόθεσης για ταξίδια εντός της Ευρώπης, κατά την Covid-19 εποχή, συνεργάζεται η Mindhaus, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece

Στόχος είναι να γίνει κατανοητό πως έχει επηρεάσει η πανδημία τα εγχώρια (domestic) και διεθνή ταξίδια εντός της Ευρώπης (Intra-European) προκειμένου να σχεδιαστεί, μεθοδικά, η ανταπόκριση του ευρωπαϊκού τουριστικού τομέα.

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην παραγωγή μιας σειράς μηνιαίων εκθέσεων που θα παρουσιάζουν: (α) τις τάσεις και τις προθέσεις των πολιτών από δέκα μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές/χώρες αναφορικά με την υλοποίηση εγχώριων και διεθνών ταξιδιών εντός Ευρώπης, και (β) στρατηγικές κατευθύνσεις ανάκαμψης προς προορισμούς και φορείς, με στόχο να στηριχθούν οι προσπάθειες που γίνονται για την επανεκκίνηση του Ευρωπαϊκού Τουρισμού.

Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβλήθηκαν λόγω της πανδημίας, με στόχο τον έλεγχο διασποράς του ιού, είχαν σοβαρό αντίκτυπο στον ευρωπαϊκό τουριστικό τομέα. Η κλίμακα αυτής της κρίσης είναι άνευ προηγουμένου και οι επιπτώσεις έχουν γίνει αισθητές σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, με την άφιξη των επισκεπτών στην Ευρώπη να έχει μειωθεί κατά 54% το 20201. 

Καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες έχουν χαλαρώσει τους περιορισμούς, με την πανδημία ωστόσο να βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, η κατανόηση της συμπεριφοράς και πρόθεσης των ευρωπαίων πολιτών να ταξιδέψουν εντός της Ευρώπης είναι ζωτικής σημασίας, καθώς θα συμβάλλει στο σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής που θα υποστηρίξει τους ευρωπαϊκούς προορισμούς στην προσπάθειά τους για μια ανθεκτική και μακροπρόθεσμη ανάκαμψη.

Το έργο, υπό τον σχεδιασμό, διαχείριση και εκτέλεση της Mindhaus, θα επικεντρωθεί στη διερεύνηση των προθέσεων, των κινήτρων και των συμπεριφορών για εγχώρια και διεθνή ταξίδια εντός Ευρώπης αξιοποιώντας στοιχεία που θα προκύψουν από εκτεταμένη ποσοτική έρευνα αγοράς σε δέκα μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και συγκεκριμένα σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία, Βέλγιο, Ελβετία, Ισπανία, Πολωνία και την Αυστρία. Τα κύρια ευρήματα και οι συστάσεις στρατηγικής – σχετικών με την ανάπτυξη, διαχείριση και προώθηση προορισμών - που θα προκύψουν, θα διατεθούν σε έξι μηνιαίες εκθέσεις, με έναρξη τον Σεπτέμβριο του 2020. 

Ο Eduardo Santander, εκτελεστικός διευθυντής της ETC, σχολίασε σχετικά με την έναρξη του έργου: «Τώρα είναι μια κρίσιμη στιγμή, που απαιτεί να παρακολουθούμε στενά τις μεταβολές και τις τάσεις της πρόθεσης για ταξίδια εντός Ευρώπης, προκειμένου να βοηθήσουμε τους ευρωπαϊκούς προορισμούς να αναπτύξουν στρατηγικές ανάκαμψης. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ξεκινήσουμε αυτό το έργο σε συνεργασία με τη Mindhaus, το οποίο θα αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο μέτρησης και αξιολόγησης των τάσεων για τον ευρωπαϊκό τουριστικό τομέα, τους επόμενους μήνες». 

Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Είναι τιμή και αναγνώριση για την ομάδα μας, η συνεργασία με την ETC σε ένα τόσο σημαντικό έργο, καθώς και το να υποστηρίζουμε τους Ευρωπαϊκούς προορισμούς και τον τουριστικό τομέα για να κατανοήσουν τη «νέα κανονικότητα» και να μπουν σε τροχιά ανάκαμψης, αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο». 

Μετά από διεθνή ανοικτό διαγωνισμό, η ETC επέλεξε τη Mindhaus για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, λαμβάνοντας υπόψη το εκτεταμένο ιστορικό της εταιρείας στην έρευνα αγοράς και τη στρατηγική μάρκετινγκ. Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στοχεύοντας να στηρίξει την ανάκαμψη του τουρισμού στην Ευρώπη.        

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ Α.Ε: Αυξήθηκαν σε 85,9 εκατ. τα συνολικά έσοδα του Ομίλου το 2023

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα 59,8 εκατ. ευρώ), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν σημαντικές αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα.
Sky_Express
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

SKY express: Αύξηση επιβατικής κίνησης κατά 15% το α' τρίμηνο του 2024

«Με σύνθημα "Greece is bliss" τα υπερσύγχρονα αεροσκάφη της SKY express πετάνε κάθε μέρα ψηλότερα, στηρίζοντας την ανάπτυξη της χώρας, το εθνικό τουριστικό προϊόν και κυρίως το επιβατικό κοινό» επισημαίνει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.