ΓΔ: 2013.59 -0.50% Τζίρος: 201.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φώτο: Shutterstock

ΟΣΕΘ: Ανανέωση της θητείας της διοίκησης για τρία χρόνια

Στις θέσεις τους παραμένουν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Γιάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα

Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στη σύνθεσή του, ανανεώθηκε για τρία χρόνια η θητεία του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), που συγκροτήθηκε σε σώμα σήμερα. Ήδη δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η σχετική κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα και Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Στις θέσεις τους παραμένουν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Γιάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα, ενώ μέλη του διοικητικού συμβουλίου, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, είναι οι: Φυγαλία Παπαγεωργίου, Κατερίνα Καρασαββίδου, Διαμαντής Θρασύβουλος, Πάρις Μπίλλιας, Ευθύμιος Φωτόπουλος, Παντελής Τσακίρης και Εμμανουήλ Βλαχογιάννης.

Άμεσες προτεραιότητες του διοικητικού συμβουλίου του ΟΣΕΘ, όπως αυτές τέθηκαν στην σημερινή συνεδρίασή του, είναι ο προγραμματισμός νέων δρομολογίων, με αναδιάταξη του στόλου των λεωφορείων μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου, αλλά και η διασφάλιση της τήρησης των υγειονομικών κανόνων για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού.

Στους μεσοπρόθεσμους στόχους των μελών του διοικητικού συμβουλίου του ΟΣΕΘ, συγκαταλέγονται η αναγκαία ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου έργου, μέσω της εφαρμογής συστήματος σύγχρονης τηλεματικής, ο συνολικός ψηφιακός μετασχηματισμός και η χρήση «έξυπνου» κομίστρου, η προώθηση των μελετών για την υλοποίηση των βασικών τερματικών σταθμών των ΜΜΜ, η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών στο πλαίσιο λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και η παρακολούθηση της μελέτης ανάπτυξής του.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σωκράτης Φάμελλος ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Συνεχείς βλάβες στο Μετρό Θεσ/νίκης αποκαλύπτουν τα ελλείμματα

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καταγγέλλει συνεχή τεχνικά προβλήματα στο Μετρό Θεσσαλονίκης, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση φέρει την ευθύνη για τις βλάβες και την ταλαιπωρία των πολιτών, λιγότερο από έναν χρόνο μετά τα εγκαίνια.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Παρκαρισμένα» στα αμαξοστάσια 250 λεωφορεία λόγω έλλειψης οδηγών

Περίπου 1.290 λεωφορεία ήταν διαθέσιμα το 2024 στην Αθήνα αλλά κυκλοφορούσαν μόνο 1.050 λόγω έλλειψης οδηγών. Χάθηκαν πάνω από 500.000 δρομολόγια. Γιατί παραιτούνται νεοπροσληφθέντες οδηγοί.
Τρένο Hellenic Train
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Ακινητοποιήθηκε αμαξοστοιχία λόγω βλάβης, με λεωφορείο oι επιβάτες

Η αμαξοστοιχία 310 (Κιάτο-Αίγιο) ακινητοποιήθηκε στη Λυκοποριά στις 19:40 λόγω τεχνικού προβλήματος. Οι 11 επιβάτες συνεχίζουν με λεωφορείο, ενώ και το δρομολόγιο 311 (Αίγιο-Κιάτο) θα εκτελεστεί με λεωφορείο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση επιβατών, μείωση δρομολογίων και εσόδων σε μετρό και λεωφορεία το 2024

Η έλλειψη οδηγών και η παλαιότητα του στόλου «στραγγαλίζουν» τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Το 2024 έγιναν 228.891 λιγότερα δρομολόγια, οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 35,4 εκατ., ενώ οι εισπράξεις μειώθηκαν. Οι επενδύσεις που προωθούνται.