ΓΔ: 2099.73 0.60% Τζίρος: 218.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:59:39
Φώτο: ΔΕΗ

Νέο πρόγραμμα myHomeEnter για οικιακούς χρήστες από τη ΔΕΗ

Η ενεργοποίηση του ΔΕΗ myHome Enter μπορεί να γίνει σε ένα από τα καταστήματα της ΔΕΗ ή τηλεφωνικά χωρίς χρέωση, ενώ οι υφιστάμενοι πελάτες το ενεργοποιούν μέσω του e-bill.

Το νέο προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας ΔΕΗ myHome Enter ανακοίνωσε η ΔΕΗ. Όπως τονίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της τo myHome Enter φέρνει νέες ανταγωνιστικές χρεώσεις ενέργειας, προσφέρει ασφάλεια μέσα από την απλή και διαφανή τιμολόγηση και σταθερό τιμολόγιο, χωρίς ρήτρες αναπροσαρμογής τιμής.

Αναλυτικά, το ΔΕΗ myHome Enter με 24μηνη διάρκεια, προσφέρει:

  • χαμηλότερη χρέωση ενέργειας (σε σχέση με τα υπάρχοντα τιμολόγια)
  • χαμηλό πάγιο
  • μία ενιαία χρέωση ενέργειας/kWh ανεξάρτητα από το ύψος της κατανάλωσης
  • έκπτωση συνέπειας και επιπλέον 2% έκπτωση με πάγια τραπεζική εντολή και 
  • €100 ΕΚΠΤΩΣΗ στον πρώτο λογαριασμό
  • Η προσφορά ισχύει για νέους και υφιστάμενους πελάτες που θα επιλέξουν μηνιαίο ηλεκτρονικό λογαριασμό και για αιτήσεις που θα υποβληθούν έως 30.11.2020.

Ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Βασικός πυλώνας του Business Plan της ΔΕΗ είναι ο εκσυγχρονισμός της Εμπορίας, με στόχο να προσφέρουμε ποιοτικότερες υπηρεσίες και στοχευμένα προϊόντα που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πελατών μας. Βάζουμε στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας τον πελάτη βελτιώνοντας καθημερινά την εμπειρία του και μειώνοντας τους χρόνους εξυπηρέτησης. Μετά το πρώτο ψηφιακό προϊόν ΔΕΗ myHome Online, η σειρά ΔΕΗ myHome εμπλουτίζεται με ένα ακόμη προϊόν, το ΔΕΗ myHome Enter, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσουν και νέα προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας».

Η ενεργοποίηση του ΔΕΗ myHome Enter μπορεί να γίνει σε ένα από τα καταστήματα της ΔΕΗ ή τηλεφωνικά χωρίς χρέωση από σταθερό ή κινητό στο 800 900 1000 (Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών), ενώ οι υφιστάμενοι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να το ενεργοποιήσουν με ευκολία μέσα από την εφαρμογή του e-bill.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο μετοχές γράφημα
MARKET MAKER

Μικρό ψάρι σε μεγάλη λίμνη το ΧΑ, έρχεται νέο deal και ο καλπασμός της ΔΕΗ

Με ένα σερί πέντε ανοδικών συνεδριάσεων ο Γενικός Δείκτης αύξησε το ποσοστό ανόδου από την αρχή του έτους στο 42%, βελτιώνοντας παράλληλα την επενδυτική ψυχολογία. Το ράλι της ΔΕΗ και έρχεται deal που αλλάζει τα δεδομένα.
Γυναίκα σε διαφήμιση της ΔΕΗ
ESG

ΔΕΗ: Στήριξη στις γυναίκες και δράσεις για ασφαλείς νυχτερινές μετακινήσεις

Η ΔΕΗ αναδεικνύει το ζήτημα της ανασφάλειας στις νυχτερινές μετακινήσεις, παρουσιάζοντας έρευνα που δείχνει αυξημένο φόβο στις γυναίκες και προωθώντας δράσεις για ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.
Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.