Φώτο: Shutterstock

Πιο ισχυρή η Green Cola στη Μ. Ανατολή, νέα συμφωνία με εμφιαλωτή

Ο αντιπρόεδρος της Green Cola αναφέρει στο Business Daily πως η νέα συμφωνία θα βοηθήσει να μειωθεί η κοστολογική βάση και να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα προϊόντα της.

Στην διεύρυνση της παρουσίας της στη Μ. Ανατολή, μετά και την είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ, στοχεύει η Green Cola που ήρθε σε συμφωνία με τοπική μονάδα εμφιάλωσης στην Αίγυπτο. Η εταιρεία αναψυκτικών από την Ορεστιάδα που μετράει ήδη παρουσία σε 30 χώρες του εξωτερικού συνεχίζει το αναπτυξιακό της πλάνο, καθώς βλέπει τον κύκλο εργασιών και τις εξαγωγές να αυξάνονται σημαντικά παρά την πανδημία.

«Η συμφωνία αυτή βοηθά πολύ για να μειωθεί η κοστολογική βάση και να είναι πιο ανταγωνιστικά τα προϊόντα μας και να εξυπηρετηθούν οι αγορές της ευρύτερης περιοχής», σημειώνει στο Business Daily, ο αντιπρόεδρος της Green Cola Γ. Βενιέρης.

Η εταιρεία που διατηρεί ήδη γραφεία στα Ντουμπάι και έχει παρουσία σε Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Λιβύη, Κουβέιτ και Ιορδανία, εξέταζε την συγκεκριμένη κίνηση τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς η Green Cola σημειώνει σημαντικές πωλήσεις.

«Είναι μια περιοχή που έχει δείξει αρκετά θετικά σημάδια και αυτό ουσιαστικά περιλαμβάνεται στο στρατηγικό πλαίσιο για να αναπτύξουμε την παρουσία μας στην ευρύτερη περιοχή», όπως επισημαίνει ο κ. Βενιέρης. Τονίζει παράλληλα πως η εταιρεία θέλει να εκμεταλλευτεί το θετικό μομέντουμ που έχει δημιουργηθεί φέτος και να αναπτύξει την παρουσία της στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και τη Μ. Ανατολή.

Σημαντικά αύξηση πωλήσεων εν μέσω πανδημίας

Η Green Cola «τρέχει» με αύξηση άνω του 10% του κύκλου εργασιών φέτος με τις εξαγωγές να εμφανίζονται σημαντικά ενισχυμένες, με την εταιρεία να βγαίνει «κερδισμένη» από την χαμηλή της έκθεση σε κλάδους εκτός του οργανωμένου λιανεμπορίου. Όπως τονίζει ο κ. Βενιέρης «είναι μια θετική χρονιά η φετινή, η οποία ουσιαστικά υποστηρίζεται από την αύξηση στο οργανωμένο λιανεμπόριο και το κομμάτι των εξαγωγών που έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση». Προσθέτει πως «μας βοήθησε η περιορισμένη παρουσία στο κανάλι του HORECA και η πτώση που σημειώθηκε εκεί δεν επηρεάζει σημαντικά τα νούμερα μας».

Παράλληλα, η στροφή στις διατροφικές συνήθειες που συντελείται τα τελευταία χρόνια, με την τάση αυτή να ενισχύεται ακόμα περισσότερο εν μέσω της πανδημίας, οδηγεί σε αυξημένα κέρδη την Green Cola που αντιπροσωπεύει την «πράσινη πλευρά του αναψυκτικού». Η εταιρεία διαβλέποντας αυτή την τάση έχει πραγματοποιήσει σημαντικές κινήσεις υποδομής και παρουσίας ενώ θεωρεί πως θα αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Στις αραβικές χώρες όπου καταγράφεται μια στροφή σε μια πιο υγιεινή διατροφή, καθώς το ζήτημα του διαβήτη είναι ένα πρόβλημα στην περιοχή, με τους καταναλωτές να στρέφονται σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη, η Green Cola κατέγραψε σημαντικούς όγκους πωλήσεων.

Στις ΗΠΑ, η εταιρεία στην πρώτη φάση εισόδου της στην αμερικανική αγορά έχει παρουσία σε αλυσίδες λιανικής σε επτά πολιτείες απευθυνόμενη σε έναν πληθυσμό 43 εκατ. κατοίκων. Στο Τέξας η Green Cola συνεργάζεται με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ H-E-B, τη μεγαλύτερη ανεξάρτητη αλυσίδα στην πολιτεία και μια από τις μεγαλύτερες στις ΗΠΑ, με 300 καταστήματα λιανικής και συνολικά 25 δισ. δολάρια ετήσιο τζίρο, ενώ στην περιοχή της New England, που ενσωματώνει 6 βορειοανατολικές  πολιτείες (Μασαχουσέτη, Κονέκτικατ, Νιου Χαμσάιρ, Βερμόντ, Μέιν και Ρόουντ Άιλαντ), η εταιρεία έχει ήδη ολοκληρωμένη παρουσία σε 82 καταστήματα της αλυσίδας Market Basket, η οποία καταγράφει συνολικά 5,5 δις δολάρια τζίρο ετησίως.

«Είναι επιτυχημένο το εγχείρημα της παρουσίας μας στις ΗΠΑ, ωστόσο είναι ακόμα νωρίς να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα από την παρουσία μας» σημειώνει ο κ. Βενιέρης. Από τον Σεπτέμβριο, η Green Cola έχει εισέλθει στο δίκτυο του κολοσσού Whole Foods με τον κ. Βενιέρη να αναφέρει πως «ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί στο σύνολο της το listing και ακόμα εξελίσσεται. Ωστόσο η αρχή κρίνεται θετική».

Όπως αναφέρει ο αντιπρόεδρος της Green Cola «έχουμε στα πλάνα μας να κάνουμε νέες επενδύσεις τεχνολογικού εξοπλισμού και να χτιστεί περαιτέρω  το brand της εταιρείας. Στοχεύουμε στην ανάπτυξη της παρουσίας μας στο εξωτερικό και οι ΗΠΑ αποτελούν σημαντικό κομμάτι». Για αυτό τον σκοπό εξάλλου η εταιρία ίδρυσε το 2019 την GREEN COLA NORTH AMERICA LLC, με έδρα το Χόμποκεν στο Νιου Τζέρσει, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε η διάθεση των προϊόντων Green Cola μέσω της Amazon, με στόχο την κάλυψη του συνόλου των ΗΠΑ

Νέα γκάμα προϊόντων και επενδύσεις

Η Green Cola θα ήθελε να αυξήσει την παρουσία της στο κανάλι του HORECA όπως αναφέρει ο κ. Βενιέρης, «όμως αυτός είναι ένας κλάδος που απαιτεί αρκετή προσπάθεια και στρατηγική για να μπορέσει να ξεκλειδωθεί. Δεν θα αλλάξει από την μια μέρα στην άλλη σίγουρα, όμως είναι κάτι το οποίο στοχεύουμε».

Παράλληλα η εταιρεία ετοιμάζεται να ενδυναμώσει την νέα σειρά προϊόντων mocktails που ξεκίνησε με το Mojito και το Pink Grapefruit. «Καθώς ήδη τα σημάδια είναι πολύ ενθαρρυντικά, ετοιμάζουμε να διευρύνουμε την γκάμα και με Μαστίχα και σκοπεύουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω τα mocktails» αναφέρει ο κ. Βενιέρης.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

super market, trofima, emporio, prosfores
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διψήφια αύξηση πωλήσεων έφερε στα σούπερ μάρκετ το δεύτερο lockdown

Στο 10% αναμένεται να διαμορφωθεί η αύξηση των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ το 2020. Σημαντική αύξηση των αγορών σημειώθηκε στην περίοδο των Χριστουγέννων. Επενδύσεις στα ηλεκτρονικά κανάλια.
Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμαστική λειτουργία για το ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης

Το νέο ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία του εξυπηρετώντας τις περιοχές της Αττικής. Στο πρώτο τρίμηνο του 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης λειτουργία του.