ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Vardas, Endisi
Φωτο: Vardas

Vardas: Επανεκκίνηση με υψηλούς τζίρους, προτεραιότητα στη ρευστότητα

Ικανοποιητική η κίνηση στις πρώτες ημέρες λειτουργίας των καταστημάτων, τονίζει στο Business Daily ο Θ. Βάρδας, αλλά προβλέπει δύσκολες εποχές για το λιανικό εμπόριο.

Πολύτιμη ρευστότητα εξασφαλίζει τις πρώτες ημέρες της επανέναρξης λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων η ιστορική εταιρεία ενδυμάτων Βάρδας ΑΕΒΕΕ, καθώς η ζήτηση για τα είδη που εμπορεύεται δείχνει να ανακάμπτει.

Όπως σημειώνει στο Business Daily ο Θεόδωρος Βάρδας, πρόεδρος της εταιρείας, ο τζίρος των πρώτων ημερών της επαναλειτουργίας της αγοράς έφτασε ακόμη και το 100% του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, για να σταθεροποιηθεί τις επόμενες ημέρες περί το 75%. Η αγοραστική κίνηση κρίνεται ικανοποιητική στη φάση αυτή, δεδομένης της εξαιρετικά δύσκολης χρονιάς που προηγήθηκε συνολικά για το λιανεμπόριο, επαληθεύοντας την δυναμική του brand name “Vardas” ακόμη και στις δύσκολες εποχές που διανύουμε.

Χαρακτηριστικά, παρά την πτώση που καταγράφεται διεθνώς στις πωλήσεις των ανδρικών κοστουμιών αλλά και των επίσημων γυναικείων ειδών και η οποία αγγίζει ακόμη και το 60% σε κάποιες αγορές, η εταιρεία διατηρεί την υπεροχή της στα συγκεκριμένα είδη, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών ακόμη και σε αυτή τη συγκυρία.

Η αλυσίδα ωστόσο έκλεισε προ ολίγων ημερών το κατάστημα που διατηρούσε εδώ και 20 χρόνια στο Κολωνάκι, επί των οδών Πατριάρχου Ιωακείμ και Ηροδότου, καθώς η περιοχή παραμένει προβληματική σε ό,τι αφορά την εμπορική κίνηση. Πλέον η αλυσίδα μέτρα συνολικά 26 καταστήματα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται 20 ιδιόκτητα και franchise σημεία με το σήμα Vardas, αλλά και μεμονωμένα franchise καταστήματα των εταιρειών American Eagle Outfitters, Pink Woman, Tally Weijl και Harmond & Blaine, στους χώρους του εμπορικού κέντρου The Mall και του εκπτωτικού χωριού της McArthurGlen Designer Outlet στα Σπάτα.

Επιπλέον, στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας η αλυσίδα Βάρδας διαθέτει παρουσία μέσα στο πολυκατάστημα Attica, στο Citylink, καθώς και με αυτόνομο κατάστημα επί της οδού Αμερικής

Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα συγκυρία, ο κ. Βάρδας σημειώνει ότι η ρευστότητα αυτή την περίοδο είναι το παν για τις επιχειρήσεις, καθώς η κερδοφορία έχει περάσει σε δεύτερο πλάνο, όμως προειδοποιεί ότι έρχονται δύσκολες ημέρες για το λιανεμπόριο συνολικά, παρά τις σημαντικές πρωτοβουλίες της Πολιτείας για την προστασία των επιχειρήσεων. Σε ό,τι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, η αλυσίδα είδε τις πωλήσεις της μέσω του online shop να αυξάνονται κατά 150%, την περίοδο της καραντίνας, μέσα στην χρονιά που πέρασε, και διαβλέπει σαφείς προοπτικές διατήρησης της δυναμικής του ψηφιακού καναλιού και το επόμενο διάστημα, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές εξοικειώθηκαν με αυτό σε μεγάλο ποσοστό. 

Η εταιρεία έκλεισε την χρήση του 2019 με καθαρές ζημιές, συνολικού ύψους 897.318 ευρώ, έναντι κερδών μετά φόρων ύψους 17.187 ευρώ το προηγούμενο έτος, ενώ οι πωλήσεις της περιορίστηκαν οριακά σε 13,9 εκατ ευρώ, έναντι 14,9 εκατ ευρώ το 2018 και τα μικτά κέρδη της διατηρήθηκαν σταθερά στα 8 εκατ ευρώ. Η ύφεση που έπληξε την ελληνική οικονομία την προηγούμενη δεκαετία σε συνδυασμό με την πανδημία που ενέσκηψε στο τέλος της χρήσης του 2019 δημιούργησαν ασφυκτικό περιβάλλον για την εταιρεία και τον κλάδο της ένδυσης συνολικά, ωστόσο, η διοίκηση της Βάρδας προσβλέπει σε σταθεροποίηση των πωλήσεων, ευελπιστώντας σε σταδιακή βελτίωση των οικονομικών συνθηκών με την υποχώρηση της υγειονομικής κρίσης διεθνώς.  

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kiko Milano, Kallintika, Makigiaz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο νέα καταστήματα Kiko Milano από τον Όμιλο Φάις στη Θεσσαλονίκη

Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ. Ο Όμιλος Φάις ανέλαβε το Master–franchising. για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τριπλασιασμός ηλεκτρονικών πωλήσεων για τα Αττικά Πολυκαταστήματα

Η εκτίναξη των μεγεθών του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου αποδίδεται στην στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι και στον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας. Στο -30% η πτώση πωλήσεων για το 2020.
clickaway-emporio-katastimata-magazia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι νέοι παίκτες στο click away και ποιοι είναι σίγουρα κερδισμένοι

Μεγάλα ονόματα του λιανεμπορίου μπαίνουν στο παιχνίδι, αλλά οι μόνοι που κερδίζουν σίγουρα είναι οι εταιρείες ταχυμεταφορών, που αποφεύγουν φόρτο. Εκτίναξη τζίρου στο ηλεκτρονικό εμπόριο από 6,2 σε 15 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς κερδίζει η Φουρλής το στοίχημα των ηλεκτρονικών πωλήσεων

Με ατού την εμπιστοσύνη που έχουν καταναλωτές στο δίκτυο καταστημάτων, ο όμιλος Φουρλή κινείται προς το διπλασιασμό των πωλήσεων από το ηλεκτρονικό κανάλι, με καλές επιδόσεις από IKEA και Intersport.