ΓΔ: 1422.03 0.31% Τζίρος: 355.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Moda Bagno

«Βλέπει» ανάκαμψη φέτος η Moda Bagno και «ποντάρει» στον τουρισμό

Μιλώντας στο Business Daily, ο πρόεδρος της εισηγμένης Ν. Βαρβέρης σημειώνει ότι οι προοπτικές για το 2021 εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία, υπογραμμίζοντας ότι η ανάκαμψη θα έρθει προς το τέλος του χρόνου.

Με κεντρικό γνώμονα την διαφοροποίηση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων, η εταιρεία Moda Bagno Ν. Βαρβέρης ΑΕ εστιάζει στην διατήρηση των κεκτημένων της όσον αφορά την παρουσία της στη λιανική αγορά επίπλου, ταυτόχρονα όμως επενδύει στο κομμάτι του τουρισμού.

Συμπληρώνοντας φέτος δύο χρόνια από την λειτουργία του πρώτου της boutique ξενοδοχείου στο νησί της Μυκόνου, του Wild Hotel, η διοίκηση της εισηγμένης εκτιμά ότι υπάρχουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στο κομμάτι της παραθεριστικής κατοικίας και του τουρισμού, επιδιώκοντας την επέκταση και σε άλλους προορισμούς όταν οι συνθήκες ομαλοποιηθούν.

Παρά τους περιορισμούς της πανδημίας το περασμένο καλοκαίρι, το ξενοδοχείο παρέμεινε ενεργό μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου, παρέχοντας έναν ασφαλή χώρο παραθερισμού για τους πελάτες του, καθώς βρίσκεται σε απομονωμένη περιοχή στα νότια της Μυκόνου (παραλία Καλαφάτη). Παράλληλα, ο όμιλος λειτουργεί δύο εστιατόρια Interni, στη Μύκονο αλλά και στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου Grand Hyatt, επί της λεωφόρου Συγγρού, στην Αθήνα, συνεχίζοντας το επιτυχημένο concept.

Μιλώντας στο Business Daily, ο κ. Ν. Βαρβέρης, πρόεδρος του ΔΣ της εισηγμένης, σημειώνει ότι οι προοπτικές για το 2021 εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία, υπογραμμίζοντας ότι η ανάκαμψη θα έρθει προς το τέλος του χρόνου και δη το τέταρτο τρίμηνο του έτους, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει επιτευχθεί ένα ικανοποιητικό ποσοστό ανοσίας του πληθυσμού έναντι του covid-19.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο καταστημάτων λιανικής, η εταιρεία διατηρεί σταθερά 6 καταστήματα Interni στην Αθήνα, καθώς και σημεία σε Θεσ/νίκη, Κύπρο και Κωνσταντινούπολη, όπου διαθέτει πλήρη γκάμα επίπλων και οικιακών αξεσουάρ. Τα τελευταία είναι διαθέσιμα και μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, το οποίο στην παρούσα φάση λειτουργεί ως βασικός δίαυλος επικοινωνίας με τον πελάτη.

Η χρήση του 2020 φέρεται να ακολούθησε την τάση του εξαμήνου της περσινής, δύσκολης χρονιάς για το λιανεμπόριο, ενώ η εταιρεία επέμεινε στην αναδιάρθρωση των λειτουργιών της και τον έλεγχο των δαπανών της. Μέσω δε του εργοστασίου της στον Γέρακα, η Moda Bagno επενδύει και σε νέους πελάτες, τους οποίους κερδίζει από δικές της παραγωγές, με σημαντικά μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατα δε ολοκλήρωσε ένα project εσωτερικής διακόσμησης σε κατοικία στην Φρανκφούρτη.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, οι σχετικοί δείκτες επηρεάστηκαν σαφώς από την πανδημία. Ειδικότερα, το πρώτο εξάμηνο του 2020, ο όμιλος είχε μειωμένο τζίρο, ύψους 4,03 εκατ ευρώ, έναντι 6,24 εκατ ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ το μικτό κέρδος υποχώρησε σχεδόν στο μισό, διαμορφούμενο σε 1,68 εκατ ευρώ το υπό εξέταση διάστημα. Περαιτέρω, οι ζημιές προ φόρων διευρύνθηκαν σε 824.845 ευρώ το περσινό εξάμηνο, έναντι 275.836 ευρώ το 2019, ενώ οι ζημίες μετά τους φόρους άγγιξαν τα 806.703 ευρώ, έναντι 291.129 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κλάδος του επίπλου/ειδών οικιακού εξοπλισμού και ηλεκτρικών ειδών ήταν ένας από εκείνους που επλήγησαν περισσότερο την χρονιά που πέρασε, λόγω των κλειστών καταστημάτων. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο τζίρος στον κλάδο υποχώρησε τον Δεκέμβριο του 2020 κατά 19,2%, συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, ακολουθώντας εν πολλοίς την γενικότερη εικόνα του λιανεμπορίου, το οποίο έχασε τζίρο 4,5 δισ ευρώ το 2020.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τουρισμός: Η μεγάλη ευκαιρία για τους εμπόρους της Αθήνας

Πάνω από 5 εκατομμύρια επισκέπτες στην πόλη, αλλά μόνο ένα στα τέσσερα καταστήματα επωφελούνται για να αυξήσουν τον τζίρο τους. Καθοριστική συμβολή των Κινέζων, που δαπανούν 1.400 ευρώ σε tax free αγορές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Πολωνία οι περισσότερες πωλήσεις του ομίλου Σαράντη το 2024

Κυρίαρχη στον τζίρο η πολωνική Stella Pack το 2024, από την Ελλάδα τα περισσότερα κέρδη. Η Ασία και η Μέση Ανατολή τίθενται στο στόχαστρο του ομίλου. Οικονομικές επιδόσεις ρεκόρ το 2023, με αύξηση κερδών σχεδόν κατά 50%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.