ΓΔ: 898.63 -0.74% Τζίρος: 98.36 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Έχασε το 1/3 των πωλήσεων η Jumbo, δυσφορία για τα περιοριστικά μέτρα

Οι πωλήσεις του ομίλου σημείωσαν πτώση 34% τον Φεβρουάριο, ενώ υποχώρησαν 19% στους πρώτους δύο μήνες του έτους, με τη Jumbo να μιλά για «χαμένη αποκριάτικη περίοδο».

Για μία ακόμη «χαμένη αποκριάτικη περίοδο» κάνει λόγο η εταιρεία Jumbo, η οποία ανακοίνωσε σημαντική υποχώρηση των πωλήσεών της τόσο για τον Φεβρουάριο όσο και για τους δύο πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους. 

Όπως τονίζει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της οι πωλήσεις της τον Φεβρουάριο 2021, κατέγραψαν πτώση κατά περίπου -34% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -19%, από -0,6% κατά τον σχετικά αισιόδοξο Ιανουάριο του 2021.

Παράλληλα επισημαίνει ότι τον Φεβρουάριο του 2020, όλα τα καταστήματα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος ήταν ανοιχτά. Επιπλέον, οι πωλήσεις για τον μήνα αυτό είχαν επηρεαστεί θετικά λόγω της εποχικότητας του εορτασμού των Αποκριών όπου ολοκληρώθηκε αρχές Μαρτίου.

Φέτος, τον Φεβρουάριο του 2021, από το δίκτυο των 52 καταστημάτων στην Ελλάδα, 30 καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές της Ελλάδας (Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη) παρέμειναν κλειστά κατά μεγαλύτερο μέρος του μήνα.

Ως εκ τούτου αυτό έχει ως αποτέλεσμα: 

  • Οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας - χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές - παρουσίασαν μείωση κατά -55% περίπου σε σχέση τον περσινό Φεβρουάριο.
  • Κύπρος: Την 8η Φεβρουαρίου 2021 όλα τα καταστήματα ξεκίνησαν και πάλι να λειτουργούν. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση -20% περίπου, σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020.
  • Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +10% περίπου κατά τον Φεβρουάριο 2021.
  • Ρουμανία: Λειτούργησαν όλα τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας αύξηση κατά +22% περίπου σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020 όπου λειτουργούσε ο ίδιος αριθμός καταστημάτων.

«Σήμερα με τα 31 καταστήματα στην Ελλάδα από τα 52 να παραμένουν κλειστά μία ακόμα Αποκριάτικη περίοδος φαίνεται να χάνεται οριστικά. Η πρόκληση ελέγχου της πανδημίας είναι ακόμη ανοικτή, ώστε να μην χαθεί η περίοδος του Πάσχα για μία ακόμη χρονιά», σημειώνει χαρακτηριστικά η εταιρεία στην ανακοίνωσή της..

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ