ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Sklavenitis, sklabenithw, super market
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ δρομολογεί για το 2021 η Σκλαβενίτης

Ο όμιλος έχει προγραμματίσει τη δημιουργία επτά νέων καταστημάτων στην Ελλάδα, ενώ προχωρά και στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού καναλιού πώλησης.

Την υλοποίηση επενδύσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ δρομολογεί η αλυσίδα Σκλαβενίτης για τη φετινή χρονιά που θα αφορούν στη δημιουργία νέων και ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων, καθώς και στην ενδυνάμωση των υποδομών και της λειτουργίας του ηλεκτρονικού της καταστήματος. 

Σημειώνεται ότι οι επενδύσεις αυτές έρχονται σε συνέχεια του επενδυτικού πλάνου ύψους 185 εκατ. ευρώ που υλοποίησε η Σκλαβενίτης την τριετία (2017-2019) και αφορούσαν κυρίως στην ανακαίνιση 308 καταστημάτων του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος».

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, εντός του 2021 η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης (ΕΥΣ), προγραμματίζει την ίδρυση επτά νέων καταστημάτων (δύο εκ των οποίων αφορούν μετεγκατάσταση σε άλλο ακίνητο και ειδικότερα στις περιοχές Τρικάλων και Καρδίτσας). Νέα καταστήματα θα λειτουργήσουν σε Γιαννιτσά, Σκιάθο, Νάουσα, Πάτρα και Σπάρτη ενώ παράλληλα δρομολογείται η ανακαίνιση έως 40 υφιστάμενων καταστημάτων της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα, ανάλογα και με την εξέλιξη της πανδημίας μέσα στο έτος. Επίσης, μέσα στο 2021 θα ξεκινήσουν οι ανακαινίσεις των καταστημάτων του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος» στην Κύπρο οι οποίες είχαν προγραμματισθεί για το 2020 αλλά δεν υλοποιήθηκαν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Συνολικά το δίκτυο του ομίλου αποτελείται από 497 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο (εκ των οποίων 445 με το σήμα «Σκλαβενίτης», 13 με το σήμα «The Mart» και 39 με το σήμα «Χαλκιαδάκης»), ενώ απασχολεί περίπου 31.000 εργαζομένους. Αντίστοιχα, η ΕΥΣ διαθέτει 427 καταστήματα με το ανθρώπινο δυναμικό της να προσεγγίζει τους 28.000. Σημειώνεται πως μέσα στο 2020, προστέθηκαν 2.500 εργαζόμενοι προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες στα καταστήματα και στο ψηφιακό λιανεμπόριο.

Την ίδια στιγμή η πλήρης μετάβαση στην ψηφιακή εποχή είναι το μεγάλο στοίχημα του ομίλου για το 2021 καθώς τα μικρά βήματα που έγιναν επιταχύνθηκαν υπό την υπέρμετρη πίεση που άσκησε στο ηλεκτρονικό εμπόριο η πανδημία του κορονοϊού. Το online κανάλι της αλυσίδας συνεχίζει να αναπτύσσεται  και στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται ήδη με την πλατφόρμα efood για την παραγγελία online προϊόντων -3.500 κωδικοί- σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα και Ηράκλειο Κρήτης ενώ αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες μεγάλες πόλεις. Τον περασμένο Νοέμβριο ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία του eMarket (www.sklavenitis.gr), η δομή και λειτουργία του οποίου θα ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Το eMarket καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, διαθέτει όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που υπάρχουν και στα φυσικά καταστήματα, με τις ίδιες τιμές και με περισσότερα από 8.500 προϊόντα.

Για την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των online παραγγελιών, η Σκλαβενίτης διαθέτει υπερσύγχρονο e-hub (στην Πέτρου Ράλλη) και ετοιμάζει δύο ακόμα στην Αττική (σε Βόρεια και Νότια προάστια) και ένα στη Θεσσαλονίκη που θα λειτουργήσουν εντός του έτους. Με βάση τον προγραμματισμό οι υπηρεσίες του e-shop της Σκλαβενίτης θα επεκταθούν περαιτέρω καθώς στόχος είναι σε βάθος χρόνου να δημιουργηθεί ένα δίκτυο με e-hub σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η μέχρι τώρα πορεία του ηλεκτρονικού καταστήματος κρίνεται ικανοποιητική, ωστόσο εκτιμάται ότι σε βάθος τριετίας θα ενδυναμώσει η θέση της Σκλαβενίτης στο ψηφιακό λιανεμπόριο. Με την κατάλληλη υποστήριξη εκτιμάται ότι σε 4 με 5 χρόνια οι πωλήσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα θα αντιστοιχούν στο 4% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση αποδοχών 5,17% για τους εργαζόμενους στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη

Ο βασικός μισθός φτάνει τα 900 ευρώ για εργαζόμενο με έως δύο έτη προϋπηρεσίας στην επιχείρηση, ενώ παράλληλα διευρύνεται το πρόγραμμα παροχών της επιχείρησης με στόχο την ενίσχυση των εργαζομένων με αυξημένες οικογενειακές ανάγκες.
Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση 5% στον τζίρο της Σκλαβενίτης με μείωση των κερδών κατά 9%

Ξεπέρασαν τα 92 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων για τον όμιλο που το 2021 προχώρησε σε υπογραφή νέας επιχειρησιακής σύμβασης με αυξήσεις και παροχές άνω των 15 εκατ. ευρώ. Συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων.
Carrefour market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα Carrefour στην Αττική

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα,  διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.