ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
olympiaki_zythopiia
Πηγή: Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Η Ολ. Ζυθοποιία και η Diageo ανανέωσαν τη συνεργασία τους μέχρι το 2024

Η Guinness, ο “μαύρος χρυσός” της μπύρας, όπως είναι ευρέως γνωστή, κατέχει περίοπτη θέση στη λίστα με τις εισαγωγικές ετικέτες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, για περισσότερα από 25 χρόνια.

Λίγο πριν το τέλος ενός έτους με μεγάλες προκλήσεις, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ανανεώνει τη στρατηγική συνεργασία της με την Diageo, παραγωγό της Guinness, μέχρι το τέλος του 2024, ως ο αποκλειστικός διανομέας των προϊόντων μπύρας Guinness στην ελληνική αγορά.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Guinness, ο “μαύρος χρυσός” της μπύρας, όπως είναι ευρέως γνωστή, κατέχει περίοπτη θέση στη λίστα με τις εισαγωγικές ετικέτες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, για περισσότερα από 25 χρόνια.

Η αυθεντική Guinness Stout Beer -η Guinness Draught-, η πολυαγαπημένη μαύρη μπύρα παγκοσμίως, η Guinness IPA, η νέα Indian Pale Ale πρόταση ερχόμενη απευθείας από την ζυθοποιία της Guinness στο Δουβλίνο, καθώς και η Κilkenny, η RED Ale μπύρα, διανέμονται στην Ελλάδα αποκλειστικά από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία σε όλα τα κανάλια της ζεστής και κρύας αγοράς όπως σουπερμάρκετ, bars, pubs και άλλα σημεία πώλησης αλκοολούχων ποτών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Dejan Beko, σε δήλωσή του αναφέρει: «Νιώθουμε υπερηφάνεια και τιμή για την εμπιστοσύνη που δείχνει η Diageo στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ανανεώνοντας τη συνεργασία μας σε αυτούς τους δύσκολους και γεμάτους προκλήσεις καιρούς, που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά. Τα προϊόντα της Guinness είναι πολύτιμα για το portfolio μας και το να είμαστε οι αποκλειστικοί διανομείς της πιο αναγνωρισμένης stout μπύρας παγκοσμίως, αντικατοπτρίζει τις αξίες μας, ενισχύοντας τη συνεχή προσπάθειά μας να ξεπερνάμε κάθε προσδοκία, θέτοντας υψηλά τον πήχη. Η συνεργασία αυτή κινητοποιεί όλους τους ανθρώπους της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, επισφραγίζοντας τη δέσμευσή μας να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.»

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Diageo Ανατολικής Ευρώπης, Michael Holm, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για την ανανέωση της συνεργασίας μας με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και πιστεύουμε πως έχουμε σημαντικές προοπτικές στην ελληνική αγορά. Με την εμπειρία και τεχνογνωσία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην αγορά καθώς και με τη συνεργασία που έχουμε χτίσει εδώ και χρόνια, πιστεύουμε ότι μπορούμε να ωθήσουμε περαιτέρω στην αγορά την Guinness και τις συνεχείς καινοτομίες της. Με αφοσίωση και φιλοδοξία, παρά τις δύσκολες συνθήκες, συνεχίζουμε να πιστεύουμε σθεναρά πως με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και το κοινό μας όραμα, θα συνεχίσουμε να προσεγγίζουμε τους καταναλωτές μας, δημιουργώντας μοναδικές ευκαιρίες για το portfolio μας.»

Η μπύρα Guinness, η συνταγή της οποίας γεννήθηκε από τον Arthur Guinness το 1759 στο Δουβλίνο, μετράει σήμερα περισσότερα από 250 χρόνια ιστορίας και θεωρείται ορόσημο της Ιρλανδικής κουλτούρας. Μπορεί οι τεχνικές ζυθοποίησής της να μετράνε χρόνια, από την εποχή του Arthur, όμως ποτέ δεν σταμάτησαν να εξελίσσονται. Σήμερα, οι Master Brewers στο ζυθοποιείο του St.James Gate συνεχίζουν να πειραματίζονται και να καινοτομούν. Όπως συνηθίζουν να λένε: «Έχουμε ακόμα πολλή μπύρα να φτιάξουμε».

Η συνεχής εξέλιξη και αναζήτηση του καλύτερου αποτελεί βασικό στοιχείο και της φιλοσοφίας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων υψηλών προδιαγραφών και ποιότητας στους πελάτες της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημιουργεί, άμεσα ή έμμεσα, μικρές ή μεγαλύτερες χαρές στην καθημερινότητα των καταναλωτών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

olympiaki_zythopiia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα Marketing Director στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία η Μαρία Ηρωίδη

Η Μαρία Ηρωίδη έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει στρατηγικά πλάνα για την είσοδο νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά και σε αγορές του εξωτερικού και τα τελευταία 6 χρόνια κατείχε θέσεις Marketing Manager στη Unilever Hellas.