ΓΔ: 1998.38 -0.80% Τζίρος: 284.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
τρένο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Φώτο: ΑΠΕ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρνει τρένο υδρογόνου, έφτασε το δεύτερο «Λευκό Βέλος»

Το τρένο βρίσκεται στο νέο αμαξοστάσιο της Θεσσαλονίκης και περίπου στις 20 Ιουνίου, και μαζί με το δίδυμο «αδελφάκι» του, που έφτασε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο, θα ξεκινήσουν εμπορικά δρομολόγια στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα.

Τρένο υδρογόνου, που είναι η πλέον υπερσύγχρονη τεχνολογία στην Ευρώπη φέρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ- ΜΠΕ.

Τα τρένα που κινούνται με κυψέλες υδρογόνου αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και έχουν μηδενικό αποτύπωμα στο περιβάλλον. Ήδη έχουν γίνει δοκιμαστικές λειτουργίες τους στην Γερμανία ενώ έχουν δρομολογηθεί και σε μια γραμμή στην Αγγλία.

Χθες το βράδυ, εν τω μεταξύ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφερε από την Ιταλία στην Ελλάδα και το δεύτερο "Λευκό Βέλος".

Το τρένο βρίσκεται στο νέο αμαξοστάσιο της Θεσσαλονίκης και περίπου στις 20 Ιουνίου, και μαζί με το δίδυμο «αδελφάκι» του, που έφτασε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο, θα ξεκινήσουν εμπορικά δρομολόγια στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα.

"Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τηρεί τις δεσμεύσεις της, παρά την πανδημία, και το επόμενο διάστημα θα έλθουν από την Ιταλία άλλα τρία τρένα τύπου "Λευκό Βέλος" όπως έχουμε υποσχεθεί, σύνολο πέντε" δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ κορυφαία πηγή της εταιρίας υπογραμμίζοντας και την μεγάλη επένδυση που έγινε στο αμαξοστάσιο της Θεσσαλονίκης στο οποίο θα συντηρούνται τα νέα τρένα. "Παράλληλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ”, πρόσθεσε η ίδια πηγή, "δεν έβγαλε σε διαθεσιμότητα προσωπικό, αναστολές κλπ και συνεχώς επενδύει στην ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα".

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ιέρειες Ολυμπιακής Φλόγας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Ολυμπιακή Φλόγα των «Μιλάνο - Κορτίνα 2026» φτάνει στη Θεσσαλονίκη

Η Ολυμπιακή Φλόγα θα φτάσει στη Θεσσαλονίκη την 1η Δεκεμβρίου, με τελετή υποδοχής στις «Ομπρέλες» του Ζογγολόπουλου και στάση στο Ολυμπιακό Μουσείο πριν ταξιδέψει για το Μιλάνο-Κορτίνα.
Στέλλιος Μπουτάρης πορτρέτο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ επεκτείνει τον αμπελώνα στη Σαντορίνη μετά την εξαγορά Σιγάλα

Μετά την εξαγορά του Κτήματος Σιγάλα, η ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ προχωρά σε σταδιακή επέκταση του αμπελώνα στη Σαντορίνη, με βιώσιμες πρακτικές και στόχο την αύξηση της παραγωγής ασύρτικου.
Logistics-Μεταφορές
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Κόστος θωράκισης μεταφορικών υποδομών λόγω κλιματικής αλλαγής

Δισεκατομμύρια ευρώ θα απαιτηθούν για τη θωράκιση των μεταφορών στη Θεσσαλονίκη απέναντι στην κλιματική αλλαγή έως το 2100, με το κόστος επαναχάραξης οδικών υποδομών λόγω ανόδου της θάλασσας να ανέρχεται σε 350 εκατ. ευρώ.