ΓΔ: 907.04 0.33% Τζίρος: 26.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:17:32 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Plaisio. Πλαισιο
Φωτο: Shutterstock

Πλαίσιο Computers: Υπερδιπλασιασμός των κερδών προ φόρων στο α' εξάμηνο

Στα 1,9 εκατ. τα κέρδη προ φόρων, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 34,1% στα 199,2 εκατ. ευρώ και τη διοίκηση του ομίλου να εμφανίζεται αισιόδοξη για το επόμενο διάστημα.

Ανοδική πορεία ακολούθησε το σύνολο των μεγεθών της Πλαίσιο Computers κατά το α' εξάμηνο του έτους, με τη διοίκηση να τονίζει ότι υπάρχει σημαντική επέκταση της πελατειακής βάσης της εταιρείας. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Πλαίσιο Computers οι πωλήσεις ενισχύθηκαν 34,1% στα 199,2 εκατ. από 148,6 εκατ., με το ποσοστό της αύξησης να διαμορφώνεται σε 25,2% αφαιρουμένης της επίπτωσης των επιδοτούμενων πωλήσεων της ψηφιακής μέριμνας. Παράλληλα τα προ φόρων κέρδη εμφάνισαν άνοδο 281,5% στα 1,9 εκατ., με τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) να ενισχύονται 24,2% και να φθάνουν στα 6,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους κινήθηκαν 331,8% υψηλότερα στα 1,4 εκατ. ευρώ. 

Παράλληλα η εταιρεία επισημαίνει ότι συνεχίζει να διαθέτει υψηλή ρευστότητα στα 39,2 εκατ. ευρώ, αφαιρουμένου του τραπεζικού δανεισμού, στα  21,8 εκατ., ενώ τα ίδια κεφάλαια φθάνουν στα 96 εκατ. ευρώ. 

 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του εξαμήνου, ο πρόεδρος της Πλαίσιο, κ. Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: «Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (αύξηση 34,1%) αντικατοπτρίζουν εκτός από το συνεχές κτίσιμο εμπιστοσύνης στο brand Πλαίσιο και της αξιοπιστίας μας, την επέκταση της πελατειακής μας βάσης, ιδίως πέρα απo τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, και τη συνεπακόλουθη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς. Συνεχίζοντας τη στρατηγική του συνεχούς diversification, επεκτείναμε τις εργασίες μας στην κατηγορία των Οικιακών Συσκευών το 2019, πετυχαίνοντας στο τρέχον εξάμηνο σημαντική άνοδο των σχετικών πωλήσεων κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το εξάμηνο 2020. Το επίπεδο των πωλήσεων που προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που καταγράψαμε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, οδήγησε στη βελτιωμένη κερδοφορία του Ομίλου που, σε επίπεδο προ φόρων, ήταν περίπου τετραπλάσια σε σχέση με πέρυσι, αλλά και η υψηλότερη κατά τα τελευταία έξι χρόνια.».

Ο διευθύνων σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος προσέθεσε: «Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου είναι μια απόδειξη της δυναμικής που έχει αποκτήσει το Πλαίσιο σε αυτό που ονομάζουμε post-Covid οικονομία. Στην post-Covid οικονομία, ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να δουλεύει από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει. Αυτές οι συγκυρίες φωτίζουν τον κόσμο της πληροφορικής και της τεχνολογίας που μας κρατάει συνδεδεμένους και καθιστούν τις υποδομές σε logistics, e commerce και omnichannel πολύ ουσιαστικότερες από το μέγεθος του δικτύου. Στο timeline του Πλαισίου, η επένδυση σε logistics νέας γενιάς, σε e commerce τεχνολογίες και σε omnichannel εμπειρίες ξεκινούν από πολύ νωρίς. Σε αυτό προστίθεται το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και η δυναμική μιας ομάδα τόσο δεμένης κι ικανής που μπορεί να αξιοποιήσει με ταχύτητα τις ευκαιρίες της νέας οικονομίας, ακόμα και δουλεύοντας εκτός γραφείου.». 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Plasio, Πλαίσιο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πλαίσιο: Διατήρηση των πωλήσεων σε υψηλά επίπεδα, μείωση στα EBIDTA

Η εταιρεία καταγράφει μονοψήφια μείωση κατά 6,9% του EBITDA στα 6,2 εκ. από 6,6 εκ., αλλά και μικρή υποχώρηση των κερδών πριν και μετά τη φορολογία στα 1,7 εκ. έναντι 1,9 εκ. και σε 1,3 εκ. από 1,4 εκ., αντίστοιχα.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Pepco: Η πολωνική αλυσίδα ανοίγει το πρώτο κατάστημα στην ελληνική αγορά

Το πρώτο κατάστημα συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ. ξεκινά τη λειτουργία του στο Piraeus Retail Park της Trade Estates, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, επισφραγίζοντας τη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών.
Carrefour market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα Carrefour στην Αττική

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα,  διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.