ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
symbeeosis
Φώτο: Symbeeosis

Οι ιδρυτές της Apivita αρχίζουν νέα πορεία στα βιολογικά τρόφιμα

Η Symbeeosis αποτελεί το νέο εγχείρημα των Νίκου και Νίκης Κουτσιανά. Παράγει τρόφιμα με βάση τα ελληνικά βότανα και το μέλι, ενώ έχει ήδη γίνει επένδυση 4,8 εκατ. ευρώ.

Με την αγορά των βιολογικών προϊόντων να διευρύνεται, οι ιδρυτές της γνωστής εταιρείας Apivita, Νίκος και Νίκη Κουτσιανά δημιούργησαν την Symbeeosis, μια νέα καινοτόμα εταιρεία που παράγει βιολογικά τρόφιμα, έχοντας ως βάση τα ελληνικά βότανα και μέλι και δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις αξίες του ηθικού επιχειρείν.

Έχοντας αφήσει πίσω την Apivita, η οικογένεια Κουτσιανά προχώρησε σε επένδυση ύψους 4,8 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέου εργοστασίου στο Μαρκόπουλο, γραφεία στη Παιανία και την αγορά εκτάσεων σε Όλυμπο και Αρκαδία για καλλιέργεια καθώς και την εκπαίδευση των συνεργαζόμενων παραγωγών. Η οικογένεια, κατέχοντας τεχνογνωσία και εμπειρία πάνω από 40 χρόνια στη μελισσοκομία και στα βιώσιμα φυτικά προϊόντα προχωρά τώρα στο νέο εγχείρημα πραγματοποιώντας το όραμά της για ένα «πράσινο» μέλλον.

Οι εργασίες παραγωγής και οι συσκευασίες της Symbeeosis βασίζονται σε βιώσιμες και ανακυκλώσιμες πρακτικές με σεβασμό στην ελληνική βιοποικιλότητα και με στόχο η εταιρεία να καταφέρει να έχει μηδέν απόβλητα και το όσο δυνατόν μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Παράλληλα, η Symbeeosis θέλει να αναβαθμίσει την ελληνική μελισσοκομία, με τον κ. Νίκο Κουτσιανά να αναφέρει ότι η εταιρεία τρέχει ερευνητικά προγράμματα και εκπαιδεύει παράλληλα τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο αλλά και όσους θέλουν να στραφούν στην παραγωγή βιολογικού μελιού. Τα μελίσσια της εταιρείας ανέρχονται σε 1.500, εκ των οποίων 1.000 στην Αθήνα, 180 στην Άνδρο, 120 στη Βοιωτία και 200 στην περιοχή της Αρκαδίας, με την εταιρεία να εκτιμά πως το 2022 θα αριθμεί 2.500 μελίσσια.

Η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη των πωλήσεων της μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών, ωστόσο πρόκειται να προχωρήσει και στη δημιουργία φυσικών καταστημάτων το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χθες η κα Νίκη Κουτσιανά. Παράλληλα, η Symbeeosis έχει στραμμένο και το βλέμμα της στο εξωτερικό, όπου η αγορά των βιολογικών προϊόντων είναι σαφώς πιο ώριμη, με τα ελληνικά προϊόντα να έχουν την δυνατότητα να πρωταγωνιστήσουν.

Η εταιρεία θα έχει παρουσία στην προσεχή έκθεση Anuga που πραγματοποιείται στη Γερμανία και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων παγκοσμίως, ενώ πρόκειται να βρεθεί και σε άλλες μεγάλες εκθέσεις βιολογικών προϊόντων. Όπως ανέφερε η κα Κουτσιανά, η εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει πωλήσεις στην Αγγλία, ενώ και η Ισπανία βρίσκεται στο στόχαστρο της ανάπτυξης της εξαγωγικής της παρουσίας.

Φιλοσοφία της εταιρείας είναι ο αρμονικός συνδυασμός της δημιουργικότητας και της καινοτομίας με τους πόρους της φύσης, προσφέροντας το καλύτερο για τη διατροφή μέσα από βιολογικά προϊόντα, που έχουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τον πλανήτη.

Τα προϊόντα Symbeeosis, βασισμένα αποκλειστικά σε φαρμακευτικά φυτά και μελισσοκομικά συστατικά, είναι ελληνικά, πιστοποιημένα βιολογικά λειτουργικά τρόφιμα και χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες: Ελληνικό Τσάι του Βουνού – Ελληνικά Βότανα – Λειτουργικό Μέλι – Συμπληρώματα Διατροφής. Όπως αναφέρει η εταιρεία, είναι 100% φυσικά χωρίς χημικά και συνθετικά, με συμπυκνωμένα δραστικά συστατικά για ενισχυμένη δράση. Σύντομα θα είναι διαθέσιμα και τα Βιολογικά Συμπληρώματα Διατροφής Symbeeosis, μια εξαιρετική καινοτομία στην κατηγορία καθώς είναι 100% φυσικά, χωρίς συνθετικά ή αρώματα, βασισμένα μόνο σε φαρμακευτικά φυτά και πρόπολη. 

Ο iδρυτής της Symbeeosis και της APIVITA κος Νίκος Κουτσιανάς δήλωσε πως «μετά από το ταξίδι μου στην APIVITA, θέλω να μοιραστώ με τη νέα ομάδα της Symbeeosis, με τους αγρότες, τους μελισσοκόμους, τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, το νέο όραμά μας. Ένα όραμα που θα στηρίζεται στην αναγεννητική οικονομία, στο ευ και αει επιχειρείν, δημιουργείν και καινοτομείν, στην αναγεννητική καλλιέργεια και αναγεννητική μελισσοκομία με σκοπό την παραγωγή και διάθεση προϊόντων για τη διατροφή, την υγεία και το ευ ζην».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.
Σπύρος Θεοδωρόπουλος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Σπ. Θεοδωρόπουλος εξαγόρασε τις εταιρείες τροφίμων Έδεσμα και Αμβροσία

Ο πρώην ισχυρός άντρας της Chipita συνεχίζει να διευρύνει την παρουσία του στον κλάδο των τροφίμων αποκτώντας δυο ακόμα εταιρείες που μπορούν να δημιουργήσουν οικονομίες κλίμακος και συνέργειες με τις άλλες εταιρείες που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιό του.
veneti-monemvasiotis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Μετ' εμποδίων τα σχέδια ανάπτυξης, «βαρίδι» η γραφειοκρατία

Το «πάγωμα» στο άνοιγμα νέων καταστημάτων franchise και οι απώλειες λόγω πανδημίας, το νέο concept στο χώρο του fast food που δοκιμάζεται στο «Μπάγκειον» και τα χρόνια καθυστερήσεων λόγω γραφειοκρατίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αφαιρέθηκε η άδεια φέτας ΠΟΠ της LA Farm για υπόθεση νοθείας

Η τρικαλινή γαλακτοβιομηχανία κατηγορεί για εμπαθή και παράνομη στάση τον ΕΛΓΟ Δήμητρα και προαναγγέλλει προσφυγή στη Δικαιοσύνη για την οριστική ανάκληση και αφαίρεση της πιστοποίησης για παραγωγή «Φέτα ΠΟΠ».
Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κόβουν τη φόρα της βιομηχανίας τροφίμων τα αυξημένα κόστη παραγωγής

Αυξημένος ο τζίρος των εισηγμένων εταιρειών τροφίμων το α' εξάμηνο, αλλά προβληματίζει η άνοδος των πρώτων υλών, του μεταφορικού και ενεργειακού κόστους, που αρχίζει να πλήττει την κερδοφορία.