ΓΔ: 913.36 -0.16% Τζίρος: 73.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
veneti-monemvasiotis
Φώτο: Ο πρόεδρος της Βενέτης Π. Μονεμβασιώτης

Βενέτης: Μπαίνει στον χώρο του fast food με νέο μοντέλο καταστήματος

Το νέο VENETI GREAT αποτελεί το «πιλοτικό» μοντέλο καταστήματος που ανέπτυξε η εταιρεία προκειμένου να εξάγει ένα concept με ελληνικές και διεθνείς γεύσεις στο εξωτερικό και ειδικότερα στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, των ΗΠΑ και των αραβικών χωρών.

Σημαντική επέκταση των δραστηριοτήτων της στο χώρο της εστίασης πραγματοποιεί η  εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ λανσάροντας το νέο concept καταστήματος VENETI GREAT στο ιστορικό κτήριο ΜΠΑΓΚΕΙΟΝ στην Ομόνοια. Η εταιρεία, που παραδοσιακά δραστηριοποιείται στο χώρο της αρτοποιείας και της ζαχαροπλαστικής, δημιουργεί ένα πρότυπο εστιατόριο ταχείας εστίασης με υψηλής ποιότητας γεύσεις, δίνοντας αυτή τη φορά ζωή στο ΜΠΑΓΚΕΙΟΝ του Έρνστ Τσίλερ, στην πλατεία Ομονοίας 18. 

Μετά το ΒΕΝΕΤΗ 1948 στο ΝΕΟΝ  που από το 2013 συνέβαλε στην αναζωπύρωση της επιχειρηματικής  κίνησης της περιοχής, η εταιρεία παραμένει συνεπής στη στρατηγική της απόφαση να επενδύει στην αναστήλωση, συντήρηση και λειτουργία ιστορικών κτηρίων υψηλής αρχιτεκτονικής αξίας  στο κέντρο της Αθήνας, με μία  νέα επένδυση  ύψους 3 εκατ. ευρώ όπου μαζί με τα μισθώματα που πληρώνει εδώ και 15 χρόνια η εταιρεία, το συνολικό ύψος της επένδυσης έχει φτάσει τα 5 εκατ. ευρώ 

Το νέο VENETI GREAT αποτελεί το «πιλοτικό» μοντέλο καταστήματος που ανέπτυξε η εταιρεία προκειμένου να εξάγει ένα concept με ελληνικές και διεθνείς γεύσεις στο εξωτερικό και ειδικότερα στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, των ΗΠΑ και των αραβικών χωρών.  Πρόκειται ένα ταχυεστιατόριο  με υψηλής ποιότητας γεύσεις,  προσαρμοσμένο στους σύγχρονους και απαιτητικούς ρυθμούς ζωής, όπου η υψηλή ποιότητα και οι προσιτές τιμές συνδυάζονται με την ανάγκη για γρήγορη και υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση.  Το VENETI GREAT  λειτουργεί ως ένας πολυχώρος γεύσεων Shop in Shop που στεγάζει δέκα διαφορετικά concept εστίασης για όλα τα γούστα, όλες τις ώρες της ημέρας.

Η αρχιτεκτονική του κτηρίου 

Η αναβίωση του ισόγειου χώρου του ΜΠΑΓΚΕΙΟΝ, αποτελεί μία δράση της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ που έχει στόχο την προαγωγή του πολιτισμού μέσα από την αναβίωση ενός σπουδαίου δείγματος Αθηναϊκής αρχιτεκτονικής το οποίο κοσμεί εδώ και 120 χρόνια την πλατεία Ομονοίας.

Με όραμα και στρατηγική τη διατήρηση και επαναλειτουργία ιστορικών κτηρίων, η εταιρεία δημιούργησε το 2013 το ΒΕΝΕΤΗ 1948 στο ΝΕΟΝ  με απόλυτο σεβασμό στην αρχιτεκτονική και την ιστορία του κτηρίου. Με το VENETI GREAT στο ΜΠΑΓΚΕΙΟΝ, στόχος της εταιρείας είναι να προβάλλει την ιστορία και τη μοναδική αισθητική του κτιρίου, μέσα από την αποκάλυψη και  ανάδειξη στοιχείων της αρχιτεκτονικής του δομής που είχαν καλυφθεί από προηγούμενες παρεμβάσεις.

Κύριο μέλημα  ήταν η αποκάλυψη, αποκατάσταση και συντήρηση όλων των τοιχογραφιών και οροφογραφιών, παρά τις αλλοιώσεις και τους επιχρωματισμούς που δέχτηκαν μεταγενέστερα. Το έργο επιμελήθηκε  η ομάδα συντήρησης έργων τέχνης της κυρίας Γεωργίας Παραθύρα, με τεχνικό και επιστημονικό υπεύθυνο τον κύριο Νικόλαο Μαρκοζάνη. Το γραφείο Baourakis Design Studio  ανέλαβε το σχεδιασμό του χώρου με κύριο γνώμονα τον σεβασμό και την ανάδειξη αυτών των ιστορικών ευρημάτων, καθιστώντας τα πρωταγωνιστή ενός θεατρικού σκηνικού αναλλοίωτου στον χρόνο. Η επιλογή των υλικών, χρωμάτων και υφών είχε ένα και μοναδικό σκοπό: τη διακριτική παρουσία τους στον χώρο ικανοποιώντας παράλληλα τις ανάγκες λειτουργίας του καταστήματος.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τους χώρους εστίασης στην Εθνική Πινακοθήκη ανέλαβε η Βενέτης

Στον πλειοδοτικό διαγωνισμό για τη μίσθωση των χώρων εστίασης της Εθνικής Πινακοθήκης που προκηρύχθηκε στις 5 Ιανουαρίου, η προσφορά της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ υπερείχε κατά 80% σε σχέση με τη δεύτερη καλύτερη.
veneti-monemvasiotis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Μετ' εμποδίων τα σχέδια ανάπτυξης, «βαρίδι» η γραφειοκρατία

Το «πάγωμα» στο άνοιγμα νέων καταστημάτων franchise και οι απώλειες λόγω πανδημίας, το νέο concept στο χώρο του fast food που δοκιμάζεται στο «Μπάγκειον» και τα χρόνια καθυστερήσεων λόγω γραφειοκρατίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola HBC: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 52,7% της CCBC Αιγύπτου

Το συνολικό τίμημα έφθασε στα 304 εκατ. δολάρια, ενώ όπως τονίζει η εταιρεία μέσω αυτής της εξαγοράς θα έχει «πρόσβαση στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση στην Αφρική».