ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, κ. Αθανάσιος Ψαθάς και ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Σπυρίδων Κ. Πατέρας. Πηγή: ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ

Στην υπογραφή μνημονίου συνεργασίας προχώρησαν οι ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και ΟΣΕ

Οι δυο εταιρείες θα διερευνήσουν τη δυνατότητα συνεργασίας για την σιδηροδρομική σύνδεση των ΒΙΠΕ, προκειμένου να ενισχυθούν οι επιλογές πρόσβασης και μεταφοράς αγαθών. 

Μνημόνιο Αμοιβαίας Κατανόησης και Συνεργασίας, με σκοπό την σιδηροδρομική σύνδεση Βιομηχανικών Περιοχών (ΒΙΠΕ) με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, υπέγραψαν ο διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, κ. Αθανάσιος Ψαθάς και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Σπυρίδων Κ.  Πατέρας.

Με το Μνημόνιο αυτό, οι δυο εταιρείες θα διερευνήσουν τη δυνατότητα συνεργασίας για την σιδηροδρομική σύνδεση των ΒΙΠΕ, προκειμένου να ενισχυθούν οι επιλογές πρόσβασης και μεταφοράς αγαθών που έχουν οι επιχειρήσεις που είναι εγκατεστημένες ή θα εγκατασταθούν εντός των ΒΙΠΕ του δικτύου της ΕΤΒΑ. 

«Αποτελεί εδραιωμένη πεποίθηση ότι η μεταφορική υποδομή και η ελκυστικότητα των Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων (ΟΥΜΕΔ), είναι σημαντική για την εξέλιξη της επιχειρηματικότητας και την ανάπτυξη τους», δήλωσε με την ευκαιρία της υπογραφής του Μνημονίου ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Σπυρίδων Κ.  Πατέρας.

Aπό την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, κ. Αθανάσιος Ψαθάς δήλωσε: «Η συνεργασία αυτή με τον ΟΣΕ είναι ένα καίριο βήμα στην υλοποίηση του σχεδιασμού της ΕΤΒΑ για την ενίσχυση συνολικά των εξωτερικών υποδομών που εξυπηρετούν τις ΒΙΠΕ του δικτύου της, και κατ’ επέκταση υποστηρίζουν τη βιομηχανική πολιτική της χώρας και συμβάλλουν στην προσέλκυση επενδύσεων. Ήδη έχει δρομολογηθεί η πρώτη σύνδεση, αυτή της Α’ ΒΙΠΕ Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο, η οποία αναβαθμίζει την πόλη - που ήδη διαθέτει ενεργό εμπορικό λιμάνι και τρεις ΒΙΠΕ – ως σημαντικό βιομηχανικό κέντρο».

Ειδικότερα, η μελέτη και η κατασκευή των σιδηροδρομικών συνδέσεων και των σιδηροδρομικών υποδομών που απαιτούνται θα πραγματοποιούνται με βάση τα εξής δεδομένα:

  • Στοιχεία και δεδομένα της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. για την λειτουργία και ανάπτυξη των οργανωμένων υποδοχέων της.
  • Τυποποιήσεις και λειτουργικούς και κατασκευαστικούς κανονισμούς του ΟΣΕ.

«Δοθέντος ότι, η οργάνωση των Βιομηχανικών Περιοχών και Επιχειρηματικών Πάρκων συμβάλλει στη βιομηχανική και εν γένει οικονομική ανάπτυξη της χώρας, ο χρόνος κατασκευής των σιδηροδρομικών συνδέσεων και των σιδηροδρομικών υποδομών που απαιτούνται θα καθορίζεται μετά από κοινή συμφωνία των μερών με κριτήριο τόσο τις προτεραιότητες του τεχνικού προγράμματος του ΟΣΕ, όσο και την αξιολόγηση των αναγκών των επιχειρήσεων. 

Οι Οργανισμοί θα προχωρήσουν το αμέσως επόμενο διάστημα στην συμβασιοποίηση μελετών σκοπιμότητας για τις εν δυνάμει συνδέσεις, προτεραιοποιώντας τις πλέον ώριμες συνδέσεις προκειμένου να προχωρήσει το συντομότερο δυνατόν ο σχεδιασμός του Μνημονίου. 

Τέλος, οι σιδηροδρομικές υποδομές, μηχανήματα, εξοπλισμός, κτίσματα και άλλες κατασκευές υποδομών που θα κατασκευαστούν από τον ΟΣΕ ή από εταιρεία του ομίλου του, εντός των Βιομηχανικών Περιοχών της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. θα ανήκουν στην αποκλειστική κυριότητα νομή και κατοχή στον ΟΣΕ. Ο χώρος που θα δεσμεύει ο ΟΣΕ για την εγκατάσταση των υποδομών του δε θα πρέπει να ξεπερνά την απολύτως αναγκαία και απαιτούμενη έκταση», αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ose
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΣΕ: Ανακριβές ότι υπήρξε πλήρης λειτουργία της τηλεδιοίκησης το 2019

«Τον Ιούλιο του 2015 μετά την πυρκαγιά στην περιοχή του Λιτοχώρου, η τηλεδιοίκηση Λάρισας υποβαθμίστηκε σημαντικά και πρακτικά έπαψε να λειτουργεί ως πλήρης τηλεδιοίκηση», αναφέρει ο ΟΣΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παραδόθηκαν στον ΟΣΕ 190 χλμ. στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας

Η ολοκλήρωση του έργου σηματοδότησης και του ETCS, στο βόρειο αυτοτελές τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα Πλατύ - Προμαχώνας, έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων σε εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια.
ose
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα 1,2 δισ. ευρώ η ανάταξη και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου

Ο κ. Πατέρας αναφέρθηκε στο φυσικό αντικείμενο και τον σχεδιασμό της χρηματοδότησης του έργου, το οποίο θα είναι 10ετούς διάρκειας και θα συνδυάζει πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, ιδιωτικούς πόρους και ίσως πόρους από Structural Funds της ΕΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρόεδρος ΟΣΕ: Σε διαπραγμάτευση τα τέλη χρήσης του σιδηροδρόμου

«Αναζητείται η χρυσή τομή ώστε η σιδηροδρομική αγορά να είναι συγχρόνως βιώσιμη για τον δημόσιο διαχειριστή της υποδομής και ελκυστική για τις ιδιωτικές εταιρείες», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας.