ΓΔ: 877.24 1.10% Τζίρος: 59.91 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΟΠΑΠ: Άνω του 1 δισ. τα έσοδα του 9μηνου, αύξηση 97,3% στα καθαρά κέρδη

Τα καθαρά κέρδη το εννεάμηνο 2021 διαμορφώθηκαν στα 178,2 εκατ., υψηλότερα κατά 97,3% σε επαναλαμβανόμενη βάση ως αποτέλεσμα της αυξημένης λειτουργικής κερδοφορίας και του μειωμένου φορολογικού συντελεστή.

Ισχυρή άνοδο στα οικονομικά του μεγέθη κατέγραψε ο ΟΠΑΠ για το εννεάμηνο 2021. Ξεπέρασαν το 1 δισ. τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR), καταγράφοντας αύξηση κατά 15,7%, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το εννεάμηνο 2021 αυξήθηκαν κατά 83,0% στα 379,9 εκατ.

«Τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ για το τρίτο τρίμηνο επιβεβαιώνουν την ικανότητά μας να διατηρούμε τις οικονομικές επιδόσεις μας σε υψηλά επίπεδα, υλοποιώντας ταυτόχρονα σημαντικές πρωτοβουλίες για τη Fast Forward στρατηγική μας. Η ανθεκτικότητα των retail δραστηριοτήτων και η συνεχιζόμενη ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων μας, χάριν και στην ξεκάθαρη συνεισφορά της Stoiximan, ήταν οι κύριοι παράγοντες για αυτό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas.

Η ανακοίνωση

Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) εννεαμήνου 2021 (GGR) διαμορφώθηκαν στα €1.040,3εκ. υψηλότερα κατά 15,7% σε ετήσια βάση ως αποτέλεσμα της ισχυρής συνεισφοράς του online. Στο γ’ τρίμηνο 2021 τα GGR ανήλθαν στα €470,2εκ., αυξημένα κατά 20,3% σε ετήσια βάση παρά τη μικρή πτώση που κατέγραψαν οι retail δραστηριότητες επηρεασμένες από τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν λόγω κορονοϊού.

Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) το εννεάμηνο 2021 αυξήθηκε κατά 33,2% και διαμορφώθηκε στα €450,6εκ. (εννεάμηνο 2020: €338,2εκ.). Το γ’ τρίμηνο 2021 το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) ανήλθε σε €201,8εκ. αυξημένο κατά 37,2% (γ’ τρίμηνο 2020: €147,1εκ.) λόγω της ενισχυμένης συνεισφοράς του online, που αντισταθμίστηκε μερικώς από τη δυσανάλογη εισφορά επί του GGR της «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ», ώστε να πληροί το ελάχιστο ετήσιο συμβατικό όριο των €50εκ.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το εννεάμηνο 2021 αυξήθηκαν κατά 83,0% στα €379,9εκ. (εννεάμηνο 2020: €207,6εκ.) ή κατά 70,3% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ενισχυμένα από την αναγνώριση εσόδου ύψους €158,7εκ. που σχετίζεται με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης. Τα EBITDA γ’ τριμήνου 2021 ανήλθαν στα €175,0εκ. (γ’ τρίμηνο 2020: €105,0εκ.) αυξημένα κατά 66,1% σε επαναλαμβανόμενη βάση μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια και στα δύο έτη.

Λειτουργικά έξοδα εννεαμήνου 2021 στα €268,7εκ., αυξημένα κατά 47,2% σε ετήσια βάση, ενώ στο γ’ τρίμηνο 2021 τα λειτουργικά έξοδα διαμορφώθηκα σε €93,6εκ. αυξημένα κατά 62,1% σε ετήσια βάση. Μη συμπεριλαμβάνοντας την επίδραση από την πλήρη ενοποίηση της Stoiximan και τα έκτακτα κονδύλια, τα λειτουργικά έξοδα του εννεαμήνου και του γ’ τριμήνου 2021 μειώθηκαν κατά 2,9% και 3,4% αντίστοιχα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, επανεπιβεβαιώνοντας τη συνεχή μας προσήλωση στον εξορθολογισμό της κοστολογικής μας βάσης.

Τα καθαρά κέρδη το εννεάμηνο 2021 διαμορφώθηκαν στα €178,2εκ. (εννεάμηνο 2020: €73,2εκ.) υψηλότερα κατά 97,3% σε επαναλαμβανόμενη βάση ως αποτέλεσμα της αυξημένης λειτουργικής κερδοφορίας και του μειωμένου φορολογικού συντελεστή. Τα καθαρά κέρδη το γ’ τρίμηνο 2021 ανήλθαν στα €96,1εκ. (γ’ τρίμηνο 2020 καθαρά κέρδη στα €52,8εκ.).

Ισχυρή ταμειακή θέση, με καθαρό δανεισμό στα €378,4εκ., με περαιτέρω βελτιωμένο δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA στο 0,9x (1,0x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).

Δήλωση του κ. Jan Karas, διευθύνοντος συμβούλου του ΟΠΑΠ, για τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2021: «Τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ για το τρίτο τρίμηνο επιβεβαιώνουν την ικανότητά μας να διατηρούμε τις οικονομικές επιδόσεις μας σε υψηλά επίπεδα, υλοποιώντας ταυτόχρονα σημαντικές πρωτοβουλίες για τη Fast Forward στρατηγική μας. Η ανθεκτικότητα των retail δραστηριοτήτων και η συνεχιζόμενη ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων μας, χάριν και στην ξεκάθαρη συνεισφορά της Stoiximan, ήταν οι κύριοι παράγοντες για αυτό. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αξιοποιήσαμε τα οφέλη του loyalty προγράμματός μας, που παρουσιάστηκε πρόσφατα και παίζει ρόλο-κλειδί στην περαιτέρω ψηφιοποίησή μας.

Είμαστε ευχαριστημένοι από το θετικό αντίκτυπο του loyalty προγράμματός μας, το οποίο έχουν υποδεχθεί θερμά τόσο οι πελάτες, όσο και οι συνεργάτες μας. Σε κάθε περίπτωση, δέσμευσή μας είναι να παρέχουμε μια ακόμη πιο διασκεδαστική εμπειρία στους πελάτες μας, σε όλα τα κανάλια μας, ώστε να δώσουμε ώθηση στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του ΟΠΑΠ. Επιπλέον, συνεχίζουμε τις δράσεις που σχετίζονται με την πρωτοβουλία μας για την ανακαίνιση των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας – ένα έργο που αναδεικνύει έμπρακτα τη διαρκή δέσμευσή μας στην κοινωνική συνεισφορά.»

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ: Ολοκληρώθηκε η διάθεση αντληθέντων κεφαλαίων από το ομόλογο

Το υπόλοιπο προς χρήσης ύψους 50 εκατ. στις 31.12.2020 και 37,4 εκατ. στις 30.06.2021 ήταν επενδεδυμένο σε βραχυπρόθεσμες τοποθετήσεις χαμηλού κινδύνου σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο ενημερωτικό δελτίο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ: Υπερδιπλάσια καθαρά κέρδη 9μήνου με αύξηση των εσόδων κατά 15,7%

Οι δραστηριότητες του ΟΠΑΠ στη λιανική παρουσίασαν ανθεκτικότητα, ενώ αναπτύχθηκαν οι online δραστηριότητες, τόνισε στους αναλυτές ο διευθύνων σύμβουλος, Jan Karas. Πρωτοβουλίες για αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη.