ΓΔ: 920.28 -2.35% Τζίρος: 48.43 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:22:39 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Hondos Center: Κρίσιμος ο Δεκέμβριος για τις πωλήσεις του 2021

Η αλυσίδα καλλυντικών κατάφερε το 2020 να περιορίσει τις απώλειες τζίρου, αλλά είχε και μεγάλη μείωση κερδοφορίας. Για το 2021, οι πωλήσεις της περιόδου των εορτών θα είναι κρίσιμες για τον περιορισμών των απωλειών.

Συγκρατημένη αισιοδοξία εκφράζει η διοίκηση της αλυσίδας καλλυντικών Hondos Center ΑΕΕ Πολυκαταστήματα, για την εξέλιξη των πωλήσεων μέχρι τη λήξη του τρέχοντος έτους, έχοντας επιτύχει να συγκρατήσει τις απώλειες σε μια δύσκολη για όλο το λιανεμπόριο χρονιά. Σε κάθε περίπτωση, στόχος της εταιρείας παραμένει η επέκταση των πωλήσεων της και η διατήρηση του υψηλού επιπέδου της ποιότητας των προϊόντων της, στόχοι που μέχρι στιγμής δείχνουν να υλοποιούνται, καθώς η εταιρεία έχει σταθεροποιήσει την θέση της στην αγορά και στοχεύει στην προσέλκυση ακόμη περισσότερων πελατών. 

Η Hondos Center AEE Πολυκαταστήματα ελέγχει το ομώνυμο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο ιδρύθηκε το 2019, ενισχύοντας σημαντικά τον τζίρο της εταιρείας, καθώς και συνολικά 8 φυσικά καταστήματα στην χώρα μας, σε Αθήνα, Πάτρα, Ρόδο, Ηράκλειο, Κόρινθο, Μύκονο, Σπάτα και Αμπελοκήπους. Έκλεισε την χρήση του 2020 με πωλήσεις ύψους 37,02 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 6,7% συγκριτικά με το 2019, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη της υποχώρησαν σε 158.439 ευρώ, έναντι κερδών ύψους 861.500 ευρώ το 2019. Αντίστοιχα, τα κέρδη μετά φόρων μειώθηκαν σε 129.265 ευρώ το 2020, από 627.546 ευρώ το 2019.

Η εταιρεία πραγματοποίησε επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό ύψους 276.286 ευρώ την περσινή χρήση, ενώ τα αποθέματά της ανήλθαν σε 17,47 εκατ. ευρώ στην λήξη του περασμένου έτους. Οι εμπορικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονται σε 13,02 εκατ. ευρώ, οι εμπορικές απαιτήσεις σε 4,17 εκατ. ευρώ, ενώ το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας είναι 4,89 εκατ. ευρώ. 

Παρότι ο Νοέμβριος απογοήτευσε τους εμπόρους συνολικά, λόγω των αυστηρών περιορισμών για τον έλεγχο της πανδημίας, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για κάμψη στις πωλήσεις των καλλυντικών σε ποσοστό 15% περίπου συγκριτικά με πέρσι, υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για την εξέλιξη του τελευταίου μήνα του έτους, οπότε και πραγματοποιείται σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων καλλυντικών και αρωμάτων.

Επιπλέον, σημαντικό είναι και το ηλεκτρονικό κανάλι για τον τζίρο των συγκεκριμένων προϊόντων, με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων να εκτιμά ότι τα e-shops πλέον συνεισφέρουν ποσοστό 20% επί του συνολικού τζίρου της αγοράς καλλυντικών. Το ποσοστό τους εκτιμάται δε ότι θα βαίνει αυξανόμενο σε ποσοστό 10%-15% την επόμενη τριετία, λειτουργώντας συμπληρωματικά προς το κανάλι των φυσικών καταστημάτων. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Papoutsanis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Εξαγωγές στο 62% του τζίρου, leader σε προϊόντα ξενοδοχείου

Για τη στρατηγική της ιστορικής εταιρείας μιλά στο Business Daily η διευθύντρια Μάρκετινγκ, Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Καινοτομία στον χώρο των καλλυντικών με τη σειρά Aromatics, που έχει σύνθεση 100% vegan.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καλύπτει το 2022 η αγορά καλλυντικών τις απώλειες από το 2020

Ο τζίρος στην εγχώρια αγορά καλλυντικών ενισχύεται κατά 8% φέτος συγκριτικά με πέρσι, ενώ για το 2022 οι πωλήσεις εκτιμάται ότι θα αυξηθούν περαιτέρω κατά 5,8%. Έμφαση των ελληνικών εταιρειών στις εξαγωγές.
Praktiker
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Praktiker: Σχέδια για νέα καταστήματα, στόχος η ενδυνάμωση του brand

Ανακάμπτουν φέτος οι πωλήσεις της αλυσίδας μετά τις δυσκολίες του 2020, ενώ βασικός στόχος είναι η αύξηση της πιστότητας των πελατών. Αξιολογούνται εναλλακτικές λύσεις για ίδρυση νέων καταστημάτων.