ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Επένδυση 1 δισ. δολαρίων στην αιγυπτιακή αγορά σχεδιάζει η Coca-Cola HBC

Ο Αιγύπτιος πρωθυπουργός συζήτησε με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας τα σχέδιά της για την επένδυση στη χώρα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, μετά την εξαγορά της Coca-Cola Αιγύπτου, η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα.

Στην αιγυπτιακή αγορά σχεδιάζει να επεκταθεί δυναμικά η COCA-COLA HBC, με μία μεγάλη επένδυση ύψους 1 δισ. δολαρίων.

Όπως αναφέρει το δελτίο του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Κάιρο, «ο Αιγύπτιος πρωθυπουργός Μουστάφα Μαντμπούλι συζήτησε με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της COCA-COLA Τρία Έψιλον τα σχέδια της εταιρείας για την πραγματοποίηση επένδυσης ύψους ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων στην αιγυπτιακή αγορά μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, μετά την εξαγορά της Coca-Cola Αιγύπτου, η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα».

Όπως τονίζεται σχετικά, στις συνομιλίες όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι της Coca-Cola Αιγύπτου, «ο κ. Μαντμπούλι τόνισε την προθυμία της αιγυπτιακής κυβέρνησης να παράσχει κάθε είδους υποστήριξη στον ιδιωτικό τομέα, λόγω του ρόλου του στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και στην τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης». Παράλληλα, «ο Αιγύπτιος πρωθυπουργός εξήρε τις επιτυχημένες επενδύσεις της Coca-Cola στην αιγυπτιακή αγορά και χαιρέτισε την εξαγορά της ελβετικής εταιρείας εμφιάλωσης αναψυκτικών της Coca-Cola Egypt, μία συμφωνία που αντανακλά την εμπιστοσύνη της πολυεθνικής εταιρείας στην αιγυπτιακή οικονομία».

Χαιρετίζοντας τέλος τη συμφωνία εξαγοράς, ο κ. Μαντμπούλι είπε ότι αποτελεί «ένα θετικό βήμα για την Coca-Cola HBC στην αιγυπτιακή αγορά, που θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες αγορές στην Αφρική», καταλήγει η ανακοίνωση του Γραφείου ΟΕΥ Καΐρου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.