ΓΔ: 860.06 1.04% Τζίρος: 80.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Praktiker
Φωτο: Shutterstock

Praktiker: Σχέδια για νέα καταστήματα, στόχος η ενδυνάμωση του brand

Ανακάμπτουν φέτος οι πωλήσεις της αλυσίδας μετά τις δυσκολίες του 2020, ενώ βασικός στόχος είναι η αύξηση της πιστότητας των πελατών. Αξιολογούνται εναλλακτικές λύσεις για ίδρυση νέων καταστημάτων.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η στρατηγική επανατοποθέτησης του εμπορικού σήματος της Praktiker στην ελληνική αγορά, προκειμένου αυτό να καταστεί ένα αγαπημένο brand για την ελληνική οικογένεια.

Στους στόχους της διοίκησης της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται η περαιτέρω αύξηση της πιστότητας πελατών καθώς και η ενδυνάμωση του εμπορικού της σήματος, ώστε τα καταστήματα, φυσικά και online, να καταστούν one-stop-shop προορισμοί για υπηρεσίες Do It Yourself (DIIY) αλλά και είδη οικιακού εξοπλισμού. 

Σε κάθε περίπτωση, η διοίκηση της εταιρείας έχοντας λάβει υπόψιν τις επιπτώσεις της πανδημίας έχει κάνει σημαντικές προσαρμογές στο μοντέλο λειτουργίας της, διαβλέποντας για φέτος αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με το 2020.

Μεταξύ άλλων, αξιολογήθηκε η εφοδιαστική αλυσίδα του δικτύου καταστημάτων, επιτρέποντας στην Praktiker να αναθεωρήσει το πλάνο παραγγελιών εμπορευμάτων, για την ομαλή κάλυψη της ζήτησης στην διάρκεια του τρέχοντος έτους, ενώ επαναπροσδιορίστηκε η στρατηγική αγορών και αποθεματοποίησης, λαμβάνοντας υπόψιν τον κύκλο ζωής των εμπορευμάτων και τις μεταβολές στην ζήτηση αυτών.

Περαιτέρω, η αλυσίδα θωρακίζεται απέναντι στις πιθανές αναταράξεις από τις αρρυθμίες που παρατηρούνται στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, αυξάνοντας το ποσοστό των προμηθευτών εσωτερικού σε 76% από 73% το 2019, και μειώνοντας τους προμηθευτές εξωτερικού σε 24% από 27% στο ίδιο διάστημα. 

Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την περαιτέρω επέκταση της παρουσίας της στην Ελλάδα, αξιολογώντας εναλλακτικές σε όλη την επικράτεια. Σήμερα λειτουργούν συνολικά 16 καταστήματα Praktiker, δύο κέντρα b2b στην Αττική και την Θεσσαλονίκη, καθώς και ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο κανάλι ηλεκτρονικών αγορών, το οποίο δέχεται περί το 1 εκατομμύριο επισκέψεις τον μήνα.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές της επιδόσεις κατά το 2020, η αλυσίδα παρουσίασε μείωση πωλήσεων και αύξηση ζημιών, στον απόηχο του ξεσπάσματος της πανδημίας και των συνακόλουθων περιοριστικών μέτρων στην λειτουργία του εμπορίου. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Praktiker Hellas υποχώρησαν κατά 20,6% συγκριτικά με το 2019, αγγίζοντας τα 147,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι ζημίες μετά φόρων διευρύνθηκαν σε 4,01 εκατ. ευρώ πέρσι, από 278.410 ευρώ.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η Praktiker Hellas διακρίθηκε πριν λίγες ημέρες ανάμεσα στις κορυφαίες επωνυμίες στην Ελλάδα στο πλαίσιο της διοργάνωσης των φετινών βραβείων Business Superbrands Greece 2021-2022, τον θεσμό που πραγματοποιείται από το 2005, με στόχο την αναγνώριση κι επιβράβευση των κορυφαίων brands στην χώρα, σε όλο το φάσμα της οικονομίας. Ειδικότερα, η Praktiker Hellas συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία «Εξοπλισμός Σπιτιού», διάκριση που ενισχύει περαιτέρω την δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει μία αγοραστική εμπειρία κορυφής για τους πελάτες της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνει γρήγορα το δίκτυο στην Ελλάδα η δανέζικη αλυσίδα Jysk

Στόχος η λειτουργία συνολικά 70 καταστημάτων στη χώρα, σχέδιο για άνοιγμα 8 - 9 σημείων πώλησης μέσα στο τρέχον έτος. Διψήφιος ρυθμός αύξησης των πωλήσεων, σημαντική η συνεισφορά του ηλεκτρονικού καναλιού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Έσοδα πάνω από 500 εκατ. το 2022, άλμα ηλεκτρονικών πωλήσεων

Θεαματική η ανάπτυξη του ψηφιακού καναλιού πωλήσεων από τον όμιλο: από 19 εκατ. το 2020, τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν φέτος τα 80 εκατ. Η συνεργασία με τη Holland & Barrett και ο προβληματισμός για την Τουρκία.