ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Νέα μεγάλα ξενοδοχεία ανοίγουν υπό τη διαχείριση της SWOT Hospitality

Η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων θέτει σε λειτουργία τον Μάρτιο το πρώτο Moxy της Αθήνας στην Ομόνοια. Θα τεθούν σε λειτουργία το Magma Resort στη Σαντορίνη,το Monasty στη Θεσσαλονίκη, το Ora Hospitality στη Μύκονο και το Lindian Village στη Ρόδο.

«Η μεγάλη εικόνα της Ελλάδας σε επενδυτικό επίπεδο έχει αλλάξει σημαντικά. Η χώρα είναι ελκυστική για επενδύσεις, αυτό εισπράττουμε με τις συναντήσεις μας με κορυφαία στελέχη του κλάδου τουρισμού διεθνώς. Επίσης, όσο κι αν προβληματίζει ο Covid-19, δεν έχει ανακόψει διεθνώς τη δραστηριότητα της οικονομίας, υπάρχουν εξαγορές, deals και συγχωνεύσεις, υπάρχει μεγάλη κινητικότητα. Παρ’ ότι λοιπόν δεν ξέρουμε πότε θα φύγει οριστικά η πανδημία, η εικόνα δείχνει ότι η διεθνής οικονομία, οι επενδυτές κάνουν μακροπρόθεσμο focus, εστιάζουν στην επόμενη ημέρα».

Αυτά επισήμανε μεταξύ άλλων χθες, σε συνάντηση με δημοσιογράφους, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του Αστέρα Βουλιαγμένης και άριστος γνώστης του χώρου του τουρισμού και της φιλοξενίας σε Ελλάδα και διεθνώς Στέλιος Κουτσιβίτης, κατά την παρουσίαση της εταιρείας SWOT Hospitality, της οποίας είναι πρόεδρος και βασικός μέτοχος.

Η SWOT Hospitality είναι μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο management ξενοδοχείων υψηλών προδιαγραφών, εκπροσωπώντας στην Ελλάδα κορυφαία brands όπως Marriott International, Hyatt Hotels Corporation και Nikki Beach Hotels & Resorts. Ιδρύθηκε το 2013 και ειδικεύεται στη διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Η SWOT Hospitality ήδη διαχειρίζεται ξενοδοχεία των Marriott, Hyatt και Nikki Beach Hotels στην Ελλάδα, έχοντας πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World.

Όπως τόνισαν χθες τα στελέχη της εταιρείας, ο προσδοκώμενος κύκλος εργασιών το 2022 για τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται είναι 50 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά τα υπό διαχείριση περιουσιακά στοιχεία που εμπλέκεται ανέρχονται στα 150 εκατ. ευρώ. Ο κεντρικός πυρήνας της εταιρείας απασχολεί 25 άτομα, ενώ συνολικά στα ξενοδοχεία που έχει το management απασχολούνται 700 περίπου άτομα.

Η SWOT συμμετέχει στη σχεδίαση και ανάπτυξη τουριστικών έργων για λογαριασμό σημαντικών επενδυτών του κλάδου φιλοξενίας. Επίσης, η εταιρεία αναπτύσσει πλήθος συμβουλευτικών έργων για επενδυτές, τραπεζικά υδρύματα, developers, ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων κ.λπ., συμπεριλαμβανομένων επιχειρηματικών σχεδίων, μελετών βιωσιμότητας, αδειοδότησης και ανάπτυξης Master Plan, λειτουργικών οικονομικών αναδιαρθρώσεων καθώς και διαχείρισης χρέους.

Το portfolio της εταιρείας  

Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αυτή τη στιγμή έχει ως εξής:

  • Nikki Beach της ιδιοκτησίας ΜHV Mediterranean Hospitality Venture των Invel Real Estate, PRODEA Investments και YODA GROUP
  • Moxy Patra Marina ιδιοκτησίας της Dimand και Prodea
  • Magma Resort Santorini, The Unbound Collection by Hyatt ανοίγει το Μάϊο 2022, ιδιοκτησία της οικογένειας Παπακαλιάτη
  • Moxy Athens City (Marriott International) στην καρδιά της Αθήνας, ανοίγει τον Μάρτιο 2022, ιδιοκτησία της Dimand και Prodea 
  • Monasty by Autograph Collection της Marriott International, ανοίγει τον Ιούλιο 2022 και θα είναι το πρώτο international branded ξενοδοχείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησία της Μηχανικής Περιβάλλοντος
  • Υi Mykonos της ιδιοκτησίας ORA Hospitality ανοίγει τον Ιούλιο 2022 , ιδιοκτησία  του Ομίλου Sawiris
  • Lindian Village Rhodes, ιδιοκτησία του επενδυτικού κεφαλαίου Zetland Capital.

Το καινοτόμο Moxy στην Ομόνοια

Τον προσεχή Μάρτιο, θα ανοίξει το δεύτερο ξενοδοχείο Moxy στην Ελλάδα και πρώτο στην Αθήνα, το οποίο θα είναι ένα σημείο αναφοράς για τη SWOT καθώς πρόκειται για εξαιρετικά φιλόδοξη προσπάθεια, μέσα στην «καρδιά» της πόλης, στην Ομόνοια. Θα είναι 4στερο, με 200 δωμάτια, αποτελώντας ένα από τα πλέον μοντέρνα και σύγχρονα brands παγκοσμίως, που φέρνει μια εντελώς νέα κουλτούρα στο χώρο της φιλοξενίας.

Είναι brand του ξενοδοχειακού κολοσσού της Marriott, το οποίο έχει κάνει ήδη το ντεμπούτο του στην Ελλάδα από την Πάτρα, ενώ σκοπός είναι να ακολουθήσουν κι άλλα. Το Moxy θα λειτουργήσει στο κτίριο του Σαρόγλειου Μεγάρου, έπειτα από μία επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ που έχουν αναλάβει από κοινού η Dimand, η Prodea Investments ΑΕΕΑΠ και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD).

Το ακίνητο έχει μισθωθεί με μακροχρόνια παραχώρηση του ακινήτου από τους ιδιοκτήτες (Μετοχικό Ταμείο Στρατού και Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων, με ποσοστά αντίστοιχα 62% και 38%) από την Dimand και με την παράδοσή του το project θα μεταβιβαστεί κατευθείαν στην Prodea.

Η στρατηγική και οι στόχοι

Σχολιάζοντας τη στρατηγική και την κουλτούρα της SWOT, ο διευθύνων σύμβουλος Πάνος Κωνσταντινίδης, ανέφερε ότι τα ξενοδοχεία που αναλαμβάνει η επιχείρηση πρέπει να είναι πολυτελή και να αποτελούν τοπόσημα, να έχουν χαρακτήρα και προσωπικότητα ως ακίνητα και ως αρχιτεκτονική, να έχουν δηλαδή ταυτότητα. Τόνισε πως η εταιρεία δεν επιδιώκει αλόγιστο άπλωμα δραστηριοτήτων με την προσθήκη μεγάλου αριθμού ξενοδοχείων στη διαχείρισή της, αλλά την ποιότητα και τον πλήρη έλεγχο κάθε πτυχής του management που θέλει να εφαρμόσει.

Συνάμα, η εταιρεία στοχεύει να καταστεί εταίρος επενδυτών και εταιρειών ανάπτυξης ακινήτων που προσβλέπουν σε πιο συνολική ανάπτυξη real estate εγκαταστάσεων με γραφεία, εμπορικά κέντρα κ.λπ. Πελάτες της εταιρείας είναι θεσμικοί επενδυτές με σημαντική διαδρομή στον τομέα του real estate και σε διεθνές αλλά και σε εγχώριο επίπεδο.

Ένας άλλος πυλώνας ανάπτυξης δραστηριοτήτων της εταιρείας, είναι η επένδυση με ποσοστό μειοψηφίας σε ξενοδοχειακές αναπτύξεις, όπου εκτός από την ανάληψη του management, θα συνεργάζεται μετοχικά και θα επενδύει συνδυαστικά με τους θεσμικούς επενδυτές στις εκάστοτε μονάδες.

Επόμενοι στόχοι είναι χώρες των Βαλκανίων, που όπως είπε ο κ. Πάνος Κωνσταντινίδης, «διακρίνουμε ότι υπάρχει και σ’ αυτές τις χώρες κενό εκπροσώπησης υψηλών προδιαγραφών για τα μεγάλα παγκόσμια brands, όπως κενό υπάρχει και στην Ελλάδα, παρ’ ότι η χώρα είναι στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως».

Σε ό,τι αφορά τα projects που θα μπουν μπροστά το 2022, τον προσεχή Μάρτιο θα ανοίξει το Magma Resort στη Σαντορίνη, σε ακίνητο που ανήκει στην οικογένεια Παπακαλιάτη και διαχειρίζεται η Hyatt. Το καλοκαίρι του 2022 θα ανοίξει το Μonasty στη Θεσσαλονίκη, που είναι υπό την ομπρέλα του brand Autograph Collection της Marriott.

Τον Ιούνιο θα τεθεί λειτουργία το Ora Hospitality ιδιοκτησία του ομίλου Σαουίρις στην Ελιά της Μυκόνου, ενώ θα ανοίξει στη Λίνδο της Ρόδου το Lindian Village με την ευθύνη διαχείρισης από πλευράς της SWOT.

Οι μέτοχοι και τα στελέχη της SWOT

Οι μέτοχοι και τα στελέχη της εταιρείας έχουν σημαντικότατη εμπειρία στο χώρο των επενδύσεων και της διαχείρισης ξενοδοχείων έχοντας αναπτύξει μερικές από τις πιο υψηλού προφίλ ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και της Νότιο Ανατολικής Ευρώπης. Ιδρυτής και εκ των βασικών μετόχων της SWOT Hospitality είναι ο Γιώργος Χ. Κωνσταντινίδης, νυν Διευθύνων Σύμβουλος της REDS S.A., θυγατρικής του ομίλου Ελλάκτωρ.

Διευθύνων σύμβουλος και εκ των βασικών μετόχων της της SWOT είναι ο Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, έχοντας εκτεταμένη 25ετή εμπειρία σε σημαντικές θέσεις στο χώρο της φιλοξενίας. Διευθύνων Εταίρος και εκ των βασικών μετόχων είναι επίσης ο Νίκος Ν. Κωνσταντινίδης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες μεγάλες επενδύσεις σε ξενοδοχεία από τη Zeus International

Στις εξαιρετικές προοπτικές του τουρισμού στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται εξακολουθεί να ποντάρει η ελληνικών συμφερόντων Zeus International υλοποιώντας σημαντικές επενδύσεις εξαγορών ξενοδοχείων και ανακαινίσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Zeus: Επενδύει 150 εκατ. σε ξενοδοχεία από την Κάνιγγος ως την Κρήτη

Χαρτοφυλάκιο από 21 πολυτελή ξενοδοχεία έχει στην ιδιοκτησία της ή διαχειρίζεται η ZEUS International Hotels & Resorts. Ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική της Αθήνας στον τουρισμό βλέπει ο επικεφαλής της εταιρείας, Χ. Σιγανός.
Xenodoxeia, Hotels, Ellada
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Leader στον υπερπολυτελή τουρισμό θέλει να γίνει η Grivalia Hospitality

Επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων και επιλογή της Ελλάδας για την έδρα των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Η νέα μεγάλη επένδυση αξίας 280 εκατ. ευρώ στην «Καραϊβική της Ελλάδας» και το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων.
businessdaily_Azur Selection Meganisi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προτίμησε το Euronext αντί της Αθήνας η ελληνική Azur Selection

Η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Azur Selection κάνει χρηματιστηριακό ντεμπούτο στη μικρή αγορά του γαλλικού Euronext. Επενδύει σε ξενοδοχεία και ακίνητα στην Αθήνα, τη Μύκονο και άλλες περιοχές, ενώ έχει σχέδια για τη γαλλική Ριβιέρα.