ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
shop&trade
Πηγή: www.shopandtrade.gr

Νέα ισχυρά brand για τη Shop & Trade, αύξηση μεγεθών μέσα στο 2021

Η Shop & Trade δραστηριοποιείται από το 1994 στον χώρο της μόδας στη χώρα μας, εκπροσωπώντας περισσότερα από 50 επώνυμα ονόματα ένδυσης, υπόδησης κι αξεσουάρ.

Με τέσσερις νέες προσθήκες επώνυμων εμπορικών σημάτων της μόδας υποδέχθηκε το 2022 η εταιρεία Shop & Trade, περαιτέρω διευρύνοντας την γκάμα των προσφερόμενων ειδών της. Ειδικότερα, πρόκειται για τα γνωστά brands Trussardi, Iceberg, Docksteps και Cariuma για τα οποία η ελληνική εταιρεία αναλαμβάνει την αντιπροσώπευση και διανομή. 

Η εταιρεία είχε ήδη υποδεχθεί τις γυναικείες και ανδρικές συλλογές ρούχων με την υπογραφή Trussardi λίγο πριν το τέλος του 2020 και πλέον, από τις αρχές του τρέχοντος έτους αναλαμβάνει και την συλλογή με τις τσάντες και τα αξεσουάρ του διακεκριμένου ιταλικού οίκου. Επίσης, στο portfolio της Shop & Trade προστίθενται και οι συλλογές ρούχων με την υπογραφή Iceberg, εξίσου γνωστό ιταλικό brand που ειδικεύεται στην κατηγορία του sportswear, τα δερμάτινα είδη αλλά και τα jeans

Το χαρτοφυλάκιο της ελληνικής εταιρείας επεκτείνεται περαιτέρω με την ανάληψη των δικαιωμάτων διανομής και προώθησης των υποδημάτων Docksteps, γνωστά για την σταθερότητα κι ανθεκτικότητά τους και ιδανικά για όσους αγαπούν την φύση και τις εμπειρίες στην ύπαιρθο. Η Shop & Trade ανέλαβε και την αντιπροσώπευση του brand αθλητικών υποδημάτων Cariuma. Πρόκειται για συλλογές sneakers που αγαπούν κι επιλέγουν κορυφαίοι αθλητές που ασχολούνται με το skateboard, και χαρακτηρίζονται από τον πρωτοποριακό σχεδιασμό αλλά και τα οικολογικά υλικά κατασκευής. 

Η Shop & Trade δραστηριοποιείται από το 1994 στον χώρο της μόδας στη χώρα μας, εκπροσωπώντας περισσότερα από 50 επώνυμα ονόματα ένδυσης, υπόδησης κι αξεσουάρ. Διαθέτει παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο και αρκετές χώρες της νοτιανατολικής Ευρώπης, συνεργαζόμενη με περισσότερους από 1.500 πελάτες χονδρικής αλλά και ελέγχοντας 70 corners, shop-in-shops. franchises και ιδιόκτητα καταστήματα.

Έκλεισε την χρήση του 2020 με πωλήσεις ύψους 49 εκατ. ευρώ και κέρδη EBITDA ύψους 4,6 εκατ ευρώ. Το 2021 επετεύχθη αύξηση τζίρου, βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών, αλλά και εξάλειψη των απωλειών σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, χάρη στην οργανική ανάπτυξη της εταιρείας και την επέκταση σε καινοτόμες δραστηριότητες όπως η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου bloobox.gr, στην οποία διατίθενται όλα τα επώνυμα ονόματα ανδρικής, γυναικείας και unisex ένδυσης, υπόδησης κι αξεσουάρ, αλλά και την επέκτασή των συνεργασιών Β2Β με τα πολυκαταστήματα Attica και την αλυσίδα Intersport. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.