ΓΔ: 834.83 -0.17% Τζίρος: 63.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Lierac: Ενισχύει τη θέση της στα καλλυντικά, αύξηση πωλήσεων 20% το 2021

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα των φαρμακείων έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις της Laboratoires Native Hellas στη διάρκεια της πανδημίας, ενώ επανήλθε σε κερδοφορία μέσα στο 2021.

Με κινητήριο δύναμη το ευρύ δίκτυο των φαρμακείων καθώς και τη δυναμική του καναλιού των ηλεκτρονικών πωλήσεων, ο όμιλος Laboratoires Native Hellas, ο οποίος διαχειρίζεται τα επώνυμα καλλυντικά Lierac, Phyto, Roger & Gallet και Joawe, είδε τις πωλήσεις του να διευρύνονται σημαντικά εν μέσω πανδημίας στην χώρα μας, επιτυγχάνοντας παράλληλα αύξηση των μεριδίων αγοράς του.

Μιλώντας στο BD, η γενική διευθύντρια της εταιρείας, κ. Έλενα Φορνάρο σκιαγραφεί τις προτεραιότητες για το 2022, υπογραμμίζοντας μάλιστα την πρόθεση της εταιρείας να απορροφήσει όποιους κραδασμούς προκύψουν από τις πληθωριστικές πιέσεις που παρατηρούνται διεθνώς. 

«Η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 20% το 2021, σε συνέχεια ενός εξίσου καλού έτους, με σημαντική ενίσχυση τζίρου, κι ως εκ τούτου εισήλθε στο νέο έτος με πολύ καλούς οιωνούς», σημειώνει η κ. Φορνάρο. Οι θετικές αυτές επιδόσεις οφείλονται κατά βάση στην πολύ καλή θέση που η εταιρεία διατηρούσε και προ πανδημίας μέσα στα φαρμακεία, αλλά και στην εκ μέρους της δέσμευση για εκπαίδευση των φαρμακοποιών στην πώληση των εξειδικευμένων προϊόντων της.

Περαιτέρω, οι πωλήσεις της ενισχύθηκαν και κατά τις περιόδους των lockdown, χάρη στις αυξημένες αγορές μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Όπως σημειώνει η κ. Φορνάρο, το 85% του συνολικού τζίρου της εταιρείας προέρχεται από τα φαρμακεία, με το 65% αυτού να προκύπτει μέσα στα φυσικά καταστήματα και το υπόλοιπο 35% μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων των φαρμακείων. Πολύ καλές επιδόσεις καταγράφει ιδιαίτερα η μάρκα Lierac, η οποία μέσα στο 2020 ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 9,8%, παρά τους περιορισμούς της πανδημίας. 

Μέσα στη χρονιά που πέρασε, με την επάνοδο της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων, η Laboratoires Native επέκτεινε τις συνεργασίες με πολυκαταστήματα αλλά και με τη νέα αλυσίδα drugstore, Lilly Drogerie, που πρόσφατα έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά με ένα κατάστημα στον Πειραιά, ενώ με την ομιλική αναδιοργάνωση που έγινε στις αρχές του 2021, στο «οπλοστάσιο» της εταιρείας εισήλθε και το γνωστό brand προϊόντων περιποίησης, Roger & Gallet.

Πλέον, στη νέα χρονιά, προτεραιότητα της εταιρείας αποτελεί η περαιτέρω εδραίωση ειδικότερα της μάρκας Lierac σε ό,τι αφορά τα προϊόντα αντιγήρανσης, τα οποία αποτελούν σχεδόν το 60% των πωλήσεων της, ενώ σύμφωνα με την κ. Φορνάρο, στόχο αποτελεί επίσης η μεγιστοποίηση της ανδρικής σειράς περιποίησης Lierac Homme, η οποία λανσαρίστηκε στην αγορά στο τέλος του 2021. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται και στην ανάπτυξη της μάρκας Joawe, η οποία διαθέτει καλλυντικά που απευθύνονται στις νεαρότερες ηλικίες μεταξύ 18 και 30 ετών. 

Η κ. Φορνάρο εκτιμά ότι συνολικά η αγορά καλλυντικών στην χώρα μας κάλυψε τις απώλειες του πανδημικού έτους 2020, μέσα στο 2021, με την κατηγορία του μακιγιάζ να επανατοποθετείται προκειμένου να απαντήσει στις διαφοροποιημένες ανάγκες των καταναλωτών, στην εποχή της κυριαρχίας της μάσκας προσώπου. «Η καθαριότητα του προσώπου και η έμφαση στα μάτια αποτέλεσαν τις βασικές τάσεις που αναδείχθηκαν την χρονιά που πέρασε και διατηρούν έως σήμερα την δυναμική τους», επισημαίνει η ίδια χαρακτηριστικά. 

Σημειώνεται ότι η Laboratoire Native έκλεισε την χρήση του 2020 πραγματοποιώντας κύκλο εργασιών ύψους 8,08 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 9,4% συγκριτικά με το 2019, ωστόσο είχε ζημίες προ φόρων ύψους 351.481 ευρώ, έναντι κερδών 169.589 ευρώ το 2019, εξαιτίας της πρόβλεψης απαξίωσης των αποθεμάτων και της καταχώρησης των δειγμάτων κατά την αγορά τους στα αποτελέσματα χρήσεως, συνολικού ύψους 477.755 ευρώ, πρακτική που έχει ωστόσο αναθεωρηθεί. Ως εκ τούτου, για το 2021 εκτιμάται ότι τα κέρδη προ φόρων αγγίζουν τα 937.000 ευρώ ενώ κι οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση σε ποσοστό 20%

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Papoutsanis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξαγωγικό άλμα από την Παπουτσάνης με αύξηση 74% το α' τρίμηνο

Η εταιρεία προχωρά σε ολική επαναφορά του εμβληματικού της brand KARAVAKI και την είσοδό του σε νέες κατηγορίες. «Ποντάρει» και στο νέο πρωτοποριακό προϊόν καθαριότητας και υγιεινής των χεριών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έγιναν περιζήτητα στη διεθνή αγορά τα καλλυντικά με ελληνική υπογραφή

Οι ελληνικές εξαγωγές καλλυντικών ενισχύθηκαν κατά 20% το 2021, συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας σε αξία τα 500 εκατ. ευρώ, ποσό διπλάσιο συγκριτικά με τα μεγέθη προ δεκαετίας. Με ρυθμό 31% η αύξηση το πρώτο δίμηνο του έτους.
kalogirou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανάκαμπτει από την πανδημία ο όμιλος Φάις, ανοίγει τη Στοά Μοδιάνο

Σημαντικό αναπτυξιακό βήμα για τον όμιλο η λειτουργία της Στοάς Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη στα τέλη Ιουνίου. Η επέκταση του δικτύου στα καλλυντικά και η αύξηση πωλήσεων της εταιρείας Καλογήρου.
Papoutsanis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Εξαγωγές στο 62% του τζίρου, leader σε προϊόντα ξενοδοχείου

Για τη στρατηγική της ιστορικής εταιρείας μιλά στο Business Daily η διευθύντρια Μάρκετινγκ, Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Καινοτομία στον χώρο των καλλυντικών με τη σειρά Aromatics, που έχει σύνθεση 100% vegan.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Hondos Center: Κρίσιμος ο Δεκέμβριος για τις πωλήσεις του 2021

Η αλυσίδα καλλυντικών κατάφερε το 2020 να περιορίσει τις απώλειες τζίρου, αλλά είχε και μεγάλη μείωση κερδοφορίας. Για το 2021, οι πωλήσεις της περιόδου των εορτών θα είναι κρίσιμες για τον περιορισμών των απωλειών.