ΓΔ: 1448.7 0.06% Τζίρος: 152.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
DEI-Katasthma-marousi
Πηγή: ΔΕΗ

Ηλεκτρονική υπηρεσία από ΔΕΗ για συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας

Η ΔΕΗ επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της από πάροχο και παραγωγό ενέργειας σε ένα σύμβουλο ενέργειας όπου μέσα από την πλατφόρμα θα παρέχονται στους καταναλωτές ολοκληρωμένες λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας.

Ευρισκόμενοι σε μια περίοδο όπου το ενδιαφέρον για ορθολογική χρήση ενέργειας αυξάνεται, η ΔΕΗ δημιούργησε τη νέα πλατφόρμα ΔΕΗ myEnergy που είναι διαθέσιμη μέσω του νέου website της επιχείρησης προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, συμβουλές και εργαλεία εξοικονόμησης καθώς και τρόπους ενίσχυσης της ενεργειακής αποδοτικότητας.

Όπως αναφέρει η ΔΕΗ, με στόχο την άμεση, συνεχή και αποτελεσματική ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πελατών της, επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της από πάροχο και παραγωγό ενέργειας σε ένα σύμβουλο ενέργειας, και στόχος του ΔΕΗ myEnergy, είναι να ενημερώνει διαρκώς και να προτείνει εξατομικευμένες λύσεις για όλα τα κρίσιμα ενεργειακά ζητήματα που μπορεί να απασχολούν ένα σπίτι ή μια  επιχείρηση, ειδικότερα σε μία περίοδο όπου το . 

Μέσω του ΔΕΗ myEnergy, παρέχονται στους καταναλωτές ολοκληρωμένες λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας ενώ παράλληλα τίθεται ένα διαφανές πλαίσιο εκμάθησης βασικών σημείων διαχείρισης και κατανόησης της κατανάλωσης με συμβουλές και έξυπνα εργαλεία  εξοικονόμησης καθώς και τρόπους ενίσχυσης της αποδοτικότητας και βιωσιμότητας. 

Ειδικότερα μέσω του ΔΕΗ myEnergy, η ΔΕΗ παρέχει:

  • τον ψηφιακό σύμβουλο ΔΕΗ myEnergyCoach για την παρακολούθηση και αξιολόγηση της κατανάλωσης, τον επιμερισμό της κατανάλωσης στις ηλεκτρικές συσκευές, την αποτύπωση οφέλους ενέργειας και κόστους από την αντικατάσταση ηλεκτρικών συσκευών με σύγχρονες υψηλής ενεργειακής απόδοσης, τη σύγκριση κατανάλωσης καθώς και προσωποποιημένες προτάσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας,
  • το ΔΕΗ myEnergyHeatpump, που παρέχει δωρεάν συμβουλευτική για την απόκτηση αντλίας θερμότητας μέσω ειδικά σχεδιασμένης εφαρμογής για εξατομικευμένες προτάσεις για τον τύπο αντλίας που ταιριάζει σε κάθε σπίτι, καθώς και το όφελος από την υιοθέτησή της,
  • τα ΔΕΗ myEnergyTips που παρέχουν χρήσιμες συμβουλές για εύκολες αλλαγές σε μικρές αλλά σημαντικές καθημερινές συνήθειες και οδηγούν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και της ενεργειακής δαπάνης των νοικοκυριών.

Ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Προϊόντων, Άγγελος Σπανός δήλωσε σχετικά: «Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία ο καταναλωτής έχει ανάγκη αρχικά να καταλάβει και να εκπαιδευτεί σε θέματα ενέργειας που μέχρι σήμερα ίσως δεν τον απασχολούσαν. Για αυτό και η ΔΕΗ δημιουργεί μία νέα πλατφόρμα Συμβουλευτικής, ώστε να μπορεί άμεσα να απαντάει στα ερωτήματα των καταναλωτών αλλά και να φέρνει πρώτη νέες λύσεις και εργαλεία εξοικονόμησης που θα βοηθήσουν τόσο στην εξοικονόμηση ενέργειας όσο και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Η νέα πλατφόρμα ΔΕΗ myEnergy, η οποία θα συναντάται σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη, αποτυπώνει το όραμα της εταιρείας για την καθιέρωση του νέου αυτού συμβουλευτικού ρόλου και θα αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της ΔΕΗ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-DEI-Retele Electrice Muntenia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Εκσυγχρόνισε το μεγαλύτερο κεντρικό υποσταθμό της Ρουμανίας

Ο σταθμός διανέμει ηλεκτρική ενέργεια σε περίπου 70.000 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών γραφείων της ρουμανικής κυβέρνησης και αρκετών νοσοκομείων. Η επένδυση ήταν ύψους περίπου 14 εκατ.
businessdaily-DEI-DEH
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Δεν έχει γίνει καμία συζήτηση ή συμφωνία για εξαγορά της Nova

Η ΔΕΗ συνεχίζει την υλοποίηση του πλάνου της για την ανάπτυξη ενός εθνικού δικτύου οπτικών ινών, μέσω της υφιστάμενης υποδομής του Δικτύου Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, τονίζει η εταιρεία.