ΓΔ: 878.76 -0.45% Τζίρος: 44.15 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
OPTIMA-Tyrokomika
Φωτο: OPTIMA

Πάνω από 150 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2021 για την εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ

Η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας σε συναφείς κατηγορίες, όπως οι κατεψυγμένες πίτες ΗΠΕΙΡΟΠΙΤΕΣ και οι μπάρες δημητριακών ΖΕΜΥΘΑ.

Με συνολικές πωλήσεις ύψους 150,1 εκ. ευρώ το 2021 αποτέλεσε μια ακόμα επιτυχημένη χρονιά για την ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε., επίδοση που τη διατηρεί στην πρώτη θέση ως προς το μερίδιο αγοράς στο σύνολο της κατηγορίας του τυριού. Οι αντίστοιχες πωλήσεις της εταιρείας το 2020 είχαν ανέλθει στα 140,9 εκ. ευρώ.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας σε συναφείς κατηγορίες, όπως οι κατεψυγμένες πίτες ΗΠΕΙΡΟΠΙΤΕΣ και οι μπάρες δημητριακών ΖΕΜΥΘΑ, αλλά και στη διαρκή υποστήριξη των υπαρχόντων προϊόντων και την επέκταση της διανομής. Οι μάρκες που απαρτίζουν το χαρτοφυλάκιο της ΟΠΤΙΜΑ, καθιερωμένες και δημοφιλείς, συνυφασμένες με την ποιότητα, τη γεύση και την παράδοση, με συνεπή και διαρκή υποστήριξη από πλευράς εμπορικής πολιτικής και επικοινωνίας, συνεχίζουν να αποτελούν την κινητήριο δύναμη της εταιρείας, συμπυκνώνοντας τη διαχρονική φιλοσοφία της και το όραμα του ιδρυτή της.

Τα κέρδη της ΟΠΤΙΜΑ το 2021 ήταν 11,4 εκ ευρώ, μειωμένα σε σχέση με το 2020, γεγονός που οφείλεται στην απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξημένων κοστολογίων που προέκυψαν από τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες και ενέργεια. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ, Γιώργος Καραμπέτσος, δήλωσε σχετικά: «To 2021 ήταν ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των επιτυχιών για την ομάδα της ΟΠΤΙΜΑ. Για πρώτη φορά οι Πωλήσεις μας ξεπέρασαν το ορόσημο των 150 εκατομμύρια ευρώ, σταθεροποιώντας μας στην κορυφή της αγοράς, με απόσταση από τον δεύτερο. Υλοποιήσαμε με συνέπεια το αναπτυξιακό μας πλάνο, με νέα λανσαρίσματα και είσοδο σε νέες, συναφείς κατηγορίες, επεκτείναμε διανομές σε υφιστάμενους και νέους πελάτες στη λιανική και τη HORECA, ενώ, για μια ακόμα χρονιά, επενδύσαμε σημαντικά στη διαφήμιση, με δαπάνη ίση σχεδόν με το άθροισμα της δαπάνης των ανταγωνιστών μας. Η κάμψη στην κερδοφορία ήταν αναμενόμενη, συνεπεία της στρατηγικής μας απόφασης να απορροφήσουμε μεγάλο ποσοστό του αυξημένου κόστους παραγωγής. Οφείλουμε σ’ αυτό το σημείο ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες της ΟΠΤΙΜΑ για την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη τους: η επιτυχία τούς ανήκει. Καθώς μάλιστα βρισκόμαστε ήδη περίπου στο μέσον της τρέχουσας χρονιάς, διαπιστώνουμε ότι η αναπτυξιακή δυναμική μας φαίνεται να διατηρείται και κατά το 2022. Πιστεύουμε βάσιμα ότι, για μια ακόμη χρονιά, θα επιτύχουμε τους χρηματοοικονομικούς κι εμπορικούς στόχους μας, δημιουργώντας ταυτόχρονα υπεραξία για τους πελάτες και τους καταναλωτές μας».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: Στοχεύει σε μείωση του ενεργειακού κόστους και αύξηση εξαγωγών

Η γαλακτοβιομηχανία δημιούργησε μονάδα βιοαερίου για παραγωγή Ανανεώσιμης Πηγής Ενέργειας αποκλειστικά από τα υγρά απόβλητα & παραπροϊόντα της βιομηχανίας, ενώ θα θέσει σε λειτουργία και ένα ολοκληρωμένο σύστημα φωτοβολταϊκών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βύθισαν σε ζημιές την Εβροφάρμα οι ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες

Σημαντική αύξηση του τζίρου με ώθηση από τις εξαγωγές. Η εταιρεία κατέβαλε προσπάθειες μείωσης του λειτουργικού κόστους και μετακύλησης του υπερβάλλοντος κόστους παραγωγής στις τιμές των προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έπληξε την κερδοφορία της Κρι Κρι η αύξηση του ενεργειακού κόστους

Στα 134,60 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι το 2021 σημειώνοντας αύξηση 6,8% από το 2020. Ξεπέρασαν τα 54 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό, που αποτέλεσαν το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.