ΓΔ: 1448.7 0.06% Τζίρος: 152.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Καλοκαίρι επέκτασης για την αλυσίδα Jysk, ανοίγει τέσσερα καταστήματα

Μετά τη Ζάκυνθο και τη Χαλκιδική, σειρά θα έχουν η Βέροια και η Σαλάμινα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό καταστημάτων Jysk στην χώρα μας σε 54. Τελικός στόχος είναι τα 75 σημεία πώλησης, σε ορίζοντα τριετίας.

Δύο νέα καταστήματα της δανέζικης αλυσίδας επίπλων και οικιακού εξοπλισμού Jysk πρόκειται να εγκαινιαστούν αύριο, 28 Ιουλίου στη χώρα μας, σε Ζάκυνθο και Χαλκιδική, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό φυσικών καταστημάτων της αλυσίδας σε 52. Παράλληλα, η εταιρεία διατηρεί σε λειτουργία και το ηλεκτρονικό της κατάστημα, το οποίο συνεισφέρει με ποσοστό άνω του 10% στον συνολικό τζίρο, έχοντας αποτελέσει σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας.

Η εταιρεία εξακολουθεί να τρέχει με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης και την τρέχουσα χρήση, στη βάση της επέκτασης του δικτύου της αλλά και των θετικών επιδόσεων του e-shop της, που κατατάσσει την Ελλάδα μεταξύ των κορυφαίων αγορών της διεθνώς. Όπως σημειώνει στο BD ο διευθυντής Μάρκετινγκ της Jysk, κ. Κώστας Δημοπουλος, θα ακολουθήσουν ανοίγματα σε Βέροια και Σαλαμίνα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των σημείων σε 54 μέσα στο καλοκαίρι. Ο ίδιος επισημαίνει ότι η ελληνική αγορά εξυπηρετείται καλύτερα μετά την λειτουργία του νέου κέντρου logistics στην Βουλγαρία, επιτρέποντας την ταχύτερη διεκπεραίωση των αποστολών αλλά και τη βελτιωμένη διαχείριση τυχόν ελλείψεων σε συγκεκριμένα είδη.

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα δύο νέα καταστήματα αποτελούν σημαντικές προσθήκες στην περαιτέρω ενδυνάμωση του καναλιού Β2Β για τους επαγγελματίες πελάτες, καθώς η Jysk προσφέρει λύσεις επίπλωσης και διακόσμησης για πελάτες HORECA και μη. Σημειώνεται ότι το πλάνο ανάπτυξης για την επόμενη οικονομική χρήση (Σεπτέμβριος 2022 - Αύγουστος 2023) προβλέπει την προσθήκη ακόμη 7 καταστημάτων, με το ενδιαφέρον να στρέφεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και απώτερο στόχο την λειτουργία δικτύου συνολικά 75 σημείων στην χώρα μας μέσα στην επόμενη τριετία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αλυσίδα έκλεισε την περσινή δωδεκάμηνη χρήση (Σεπτέμβριος 2020-Αύγουστος 2021) πραγματοποιώντας πωλήσεις ύψους 49,4 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 26,4% σε ετήσια βάση, και καταγράφοντας κέρδη προ φόρων 4,5 εκατ. ευρώ, στην βάση της αυξημένης ζήτησης ειδικά για κατηγορίες ειδών όπως τα έπιπλα σπιτιού και κήπου, αλλά και τα στρώματα. Επιπλέον, η έως σήμερα εξέλιξη των πωλήσεων φέρνει την ελληνική θυγατρική εντός στόχων για την χρήση 2021/22. Διεθνώς, η Jysk μετράει περισσότερα από 3.100 καταστήματα σε 49 χώρες, ενώ ο τζίρος της ανέρχεται σε 4,4 δισ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άνοιξε νέο κατάστημα η Jysk Ελλάς, άλλα τρία ως το τέλος του 2023

Η Άρτα υποδέχεται τις ημέρες αυτές ένα κατάστημα Jysk, ενώ ανακαινίσεις πραγματοποιούνται σε καταστήματα που λειτουργούν περισσότερα από 5 έτη. Προβλέπεται διψήφιο ποσοστό αύξησης τζίρου φέτος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνει γρήγορα το δίκτυο στην Ελλάδα η δανέζικη αλυσίδα Jysk

Στόχος η λειτουργία συνολικά 70 καταστημάτων στη χώρα, σχέδιο για άνοιγμα 8 - 9 σημείων πώλησης μέσα στο τρέχον έτος. Διψήφιος ρυθμός αύξησης των πωλήσεων, σημαντική η συνεισφορά του ηλεκτρονικού καναλιού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμασία αντοχής της Folli Follie εν αναμονή της δικαστικής απόφασης

Η σύνδεση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων με την κατάληξη της ποινικής δίκης κρατά «κλειδωμένα» 33 εκατ. ευρώ και θέτει σε κίνδυνο την επανεκκίνηση της εταιρείας με νέο σχήμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή θα κρίνουν φέτος τις επιδόσεις της Jumbo

Προς το παρόν δεν έχουν επηρεαστεί τα οικονομικά μεγέθη, τονίζει ο Απ. Βακάκης. Γιατί η Jumbo πήρε μετοχές στην Trade Estates αλλά δεν σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα στα εμπορικά πάρκα της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει την παρουσία του ο όμιλος Φουρλή με αύξηση των επενδύσεων

Στα 25 - 30 εκατ. ευρώ θα αυξηθεί φέτος η επενδυτική δαπάνη του ομίλου, ενώ προχωρά η απο-ενοποίηση της Trade Estates. Οι επιδόσεις των δραστηριοτήτων λιανικής κινήθηκαν άνω του μέσου όρου της αγοράς το πρώτο τρίμηνο.