ΓΔ: 798.11 -2.39% Τζίρος: 59.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Καλοκαίρι επέκτασης για την αλυσίδα Jysk, ανοίγει τέσσερα καταστήματα

Μετά τη Ζάκυνθο και τη Χαλκιδική, σειρά θα έχουν η Βέροια και η Σαλάμινα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό καταστημάτων Jysk στην χώρα μας σε 54. Τελικός στόχος είναι τα 75 σημεία πώλησης, σε ορίζοντα τριετίας.

Δύο νέα καταστήματα της δανέζικης αλυσίδας επίπλων και οικιακού εξοπλισμού Jysk πρόκειται να εγκαινιαστούν αύριο, 28 Ιουλίου στη χώρα μας, σε Ζάκυνθο και Χαλκιδική, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό φυσικών καταστημάτων της αλυσίδας σε 52. Παράλληλα, η εταιρεία διατηρεί σε λειτουργία και το ηλεκτρονικό της κατάστημα, το οποίο συνεισφέρει με ποσοστό άνω του 10% στον συνολικό τζίρο, έχοντας αποτελέσει σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας.

Η εταιρεία εξακολουθεί να τρέχει με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης και την τρέχουσα χρήση, στη βάση της επέκτασης του δικτύου της αλλά και των θετικών επιδόσεων του e-shop της, που κατατάσσει την Ελλάδα μεταξύ των κορυφαίων αγορών της διεθνώς. Όπως σημειώνει στο BD ο διευθυντής Μάρκετινγκ της Jysk, κ. Κώστας Δημοπουλος, θα ακολουθήσουν ανοίγματα σε Βέροια και Σαλαμίνα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των σημείων σε 54 μέσα στο καλοκαίρι. Ο ίδιος επισημαίνει ότι η ελληνική αγορά εξυπηρετείται καλύτερα μετά την λειτουργία του νέου κέντρου logistics στην Βουλγαρία, επιτρέποντας την ταχύτερη διεκπεραίωση των αποστολών αλλά και τη βελτιωμένη διαχείριση τυχόν ελλείψεων σε συγκεκριμένα είδη.

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα δύο νέα καταστήματα αποτελούν σημαντικές προσθήκες στην περαιτέρω ενδυνάμωση του καναλιού Β2Β για τους επαγγελματίες πελάτες, καθώς η Jysk προσφέρει λύσεις επίπλωσης και διακόσμησης για πελάτες HORECA και μη. Σημειώνεται ότι το πλάνο ανάπτυξης για την επόμενη οικονομική χρήση (Σεπτέμβριος 2022 - Αύγουστος 2023) προβλέπει την προσθήκη ακόμη 7 καταστημάτων, με το ενδιαφέρον να στρέφεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και απώτερο στόχο την λειτουργία δικτύου συνολικά 75 σημείων στην χώρα μας μέσα στην επόμενη τριετία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αλυσίδα έκλεισε την περσινή δωδεκάμηνη χρήση (Σεπτέμβριος 2020-Αύγουστος 2021) πραγματοποιώντας πωλήσεις ύψους 49,4 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 26,4% σε ετήσια βάση, και καταγράφοντας κέρδη προ φόρων 4,5 εκατ. ευρώ, στην βάση της αυξημένης ζήτησης ειδικά για κατηγορίες ειδών όπως τα έπιπλα σπιτιού και κήπου, αλλά και τα στρώματα. Επιπλέον, η έως σήμερα εξέλιξη των πωλήσεων φέρνει την ελληνική θυγατρική εντός στόχων για την χρήση 2021/22. Διεθνώς, η Jysk μετράει περισσότερα από 3.100 καταστήματα σε 49 χώρες, ενώ ο τζίρος της ανέρχεται σε 4,4 δισ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνει γρήγορα το δίκτυο στην Ελλάδα η δανέζικη αλυσίδα Jysk

Στόχος η λειτουργία συνολικά 70 καταστημάτων στη χώρα, σχέδιο για άνοιγμα 8 - 9 σημείων πώλησης μέσα στο τρέχον έτος. Διψήφιος ρυθμός αύξησης των πωλήσεων, σημαντική η συνεισφορά του ηλεκτρονικού καναλιού.
IKEA - The Mall Athens
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Θα αγγίξουν τα 500 εκατ. ευρώ οι φετινές πωλήσεις του Ομίλου Φουρλή

Πάνω από τα επίπεδα του 2019 οι πωλήσεις Ιουλίου και Αυγούστου, προϊδεάζουν για δυναμικό δεύτερο εξάμηνο. Στρατηγικός σχεδιασμός για αύξηση του τζίρου στα 750 εκατ. έως το 2025 και σημαντική βελτίωση του περιθωρίου κέρδους.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα μεγέθη προ πανδημίας επιστρέφουν τα πολυκαταστήματα Attica

Η εταιρεία θα κλείσει το φετινό έτος ελαφρώς χαμηλότερα από το 2019, έχοντας καταγράψει πολύ θετικές επιδόσεις μέχρι στιγμής. Σε εξέλιξη η περαιτέρω επέκταση του Attica στο CityLink και η διάθεση νέων σημάτων από τον χώρο της μόδας.
calin
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Calin: Καλύπτει τις απώλειες της πανδημίας και επεκτείνει το δίκτυό της

Η εταιρεία ελέγχει στην χώρα μας τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis. Συζητήσεις για την επέκτασή της στα εμπορικά κέντρα της Lamda, στο River West και στον νέο εμπορικό προορισμό του Ελληνικού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ekptoseis, Sales, Discounts
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλες προσδοκίες για τις εκπτώσεις, τονωτική ένεση στην αγορά

Σε συνέχεια ενός θετικού δευτέρου τριμήνου ως προς την αγοραστική κίνηση, ο εμπορικός κόσμος προσδοκά σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων με σημαντικές μειώσεις στις τιμές.