ΓΔ: 798.11 -2.39% Τζίρος: 59.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
calin
Πηγή: Shutterstock

Calin: Καλύπτει τις απώλειες της πανδημίας και επεκτείνει το δίκτυό της

Η εταιρεία ελέγχει στην χώρα μας τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis. Συζητήσεις για την επέκτασή της στα εμπορικά κέντρα της Lamda, στο River West και στον νέο εμπορικό προορισμό του Ελληνικού.

Σημαντική βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών παρουσίασε το 2021 στην χώρα μας η εταιρεία Calin AE, η οποία αναπτύσσει τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis καλύπτοντας σημαντικό μέρος των απωλειών της διετίας της πανδημίας. Παράλληλα, η εταιρεία υλοποιεί μέσα στο τρέχον έτος πλάνο περαιτέρω επέκτασης της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, δρομολογώντας το άνοιγμα νέων σημείων αλλά και την ανακαίνιση παλαιότερων καταστημάτων της, όντας σε συζητήσεις τόσο με την Lamda Development όσο και με την διοίκηση του εμπορικού κέντρου River West.

Ως προς τις οικονομικές της επιδόσεις, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 38,8% το 2021, αγγίζοντας τα 45,8 εκατ ευρώ από 32,9 εκατ ευρώ το 2020, ενώ τα μικτά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 21,3 εκατ ευρώ από 15,14 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος, εξέλιξη που συνδέεται με την αύξηση του κύκλου εργασιών της. Περαιτέρω, τα κέρδη προ φόρων εκτινάχθηκαν κατά 894% το 2021, συγκριτικά με το 2020, αγγίζοντας τα 7,37 εκατ ευρώ, έναντι 1,11 εκατ ευρώ την προηγούμενη χρονιά. Ως εκ τούτου και με στόχο την ικανοποίηση των μετόχων της, η Calin προτίθεται να διανείμει συνολικό καθαρό μέρισμα ύψους 3,34 εκατ ευρώ, ήτοι 48,42 ευρώ ανά μετοχή.

Μέσα στην χρήση του 2021, η εταιρεία έκλεισε δύο καταστήματα κι άνοιξε ένα, με αποτέλεσμα στο τέλος του Δεκεμβρίου να λειτουργεί συνολικά 135 καταστήματα, εταιρικά και franchise. Το τρέχον έτος, η Calin δρομολογεί το άνοιγμα καταστημάτων της αλυσίδας Ιntimissimi Uomo και Tezenis στην Καλαμάτα, καθώς και ενός ακόμη σημείου της πρώτης αλυσίδας στον Βόλο. Επιπρόσθετα, δρομολογούνται ανακαινίσεις σε σημεία των δύο αλυσίδων σε Πατησίων, Βόλο και Λάρισα καθώς και για τις αλυσίδες Calzedonia και Intimissimi στην Θεσσαλονίκη. Περαιτέρω, η Calin βρίσκεται σε συζητήσεις με την Lamda Development για την ανάπτυξη καταστημάτων του συνόλου των αλυσίδων που διαχειρίζεται στον νέο εμπορικό πόλο του Ελληνικού, ενώ σε διαπραγματεύσεις βρίσκεται επίσης και για το άνοιγμα δύο ακόμη σημείων Intimissimi και Intimissimi Uomo στο εμπορικό κέντρο River West.

Στον σχεδιασμό της Calin περιλαμβάνεται επίσης το άνοιγμα καταστημάτων Tezenis σε Αιγάλεω και Περιστέρι, καθώς και ένα σημείο της αλυσίδας Falconeri στην Γλυφάδα. Το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2023, με σημαντικό μέρος αυτού να ολοκληρώνεται στο τέλος του τρέχοντος έτους. Σημειώνεται ότι η Calin AE έχει παρουσία στην χώρα μας εδώ και 27 έτη, διατηρώντας συνολικά 69 εταιρικά και 67 franchise καταστήματα των αλυσίδων Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri, διεθνή brands του ιταλικού ομίλου Calzedonia SpA.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ekptoseis, Sales, Discounts
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλες προσδοκίες για τις εκπτώσεις, τονωτική ένεση στην αγορά

Σε συνέχεια ενός θετικού δευτέρου τριμήνου ως προς την αγοραστική κίνηση, ο εμπορικός κόσμος προσδοκά σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων με σημαντικές μειώσεις στις τιμές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Pink Woman: Επιστροφή σε κερδοφορία, επέκταση δικτύου καταστημάτων

Κατά 48% αυξήθηκε ο τζίρος το 2021. Δυναμικά συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων, καθώς προστέθηκαν 20 νέα σημεία πώλησης Pink Woman από το 2020 έως σήμερα, ξεπερνώντας συνολικά τα 100.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αποδίδει καρπούς η στρατηγική της Nike για απευθείας πωλήσεις

Εκτόξευση των ηλεκτρονικών πωλήσεων της αμερικανικής εταιρείας κατά 54% το α' τρίμηνο, ενώ «πάγωσε» η αύξηση των πωλήσεων χονδρικής. Διατηρούν συνεργασία οι Intersport και Athlete’s Foot του ομίλου Φουρλή.