ΓΔ: 1390.69 -0.71% Τζίρος: 147.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
calin
Πηγή: Shutterstock

Calin: Καλύπτει τις απώλειες της πανδημίας και επεκτείνει το δίκτυό της

Η εταιρεία ελέγχει στην χώρα μας τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis. Συζητήσεις για την επέκτασή της στα εμπορικά κέντρα της Lamda, στο River West και στον νέο εμπορικό προορισμό του Ελληνικού.

Σημαντική βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών παρουσίασε το 2021 στην χώρα μας η εταιρεία Calin AE, η οποία αναπτύσσει τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis καλύπτοντας σημαντικό μέρος των απωλειών της διετίας της πανδημίας. Παράλληλα, η εταιρεία υλοποιεί μέσα στο τρέχον έτος πλάνο περαιτέρω επέκτασης της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, δρομολογώντας το άνοιγμα νέων σημείων αλλά και την ανακαίνιση παλαιότερων καταστημάτων της, όντας σε συζητήσεις τόσο με την Lamda Development όσο και με την διοίκηση του εμπορικού κέντρου River West.

Ως προς τις οικονομικές της επιδόσεις, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 38,8% το 2021, αγγίζοντας τα 45,8 εκατ ευρώ από 32,9 εκατ ευρώ το 2020, ενώ τα μικτά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 21,3 εκατ ευρώ από 15,14 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος, εξέλιξη που συνδέεται με την αύξηση του κύκλου εργασιών της. Περαιτέρω, τα κέρδη προ φόρων εκτινάχθηκαν κατά 894% το 2021, συγκριτικά με το 2020, αγγίζοντας τα 7,37 εκατ ευρώ, έναντι 1,11 εκατ ευρώ την προηγούμενη χρονιά. Ως εκ τούτου και με στόχο την ικανοποίηση των μετόχων της, η Calin προτίθεται να διανείμει συνολικό καθαρό μέρισμα ύψους 3,34 εκατ ευρώ, ήτοι 48,42 ευρώ ανά μετοχή.

Μέσα στην χρήση του 2021, η εταιρεία έκλεισε δύο καταστήματα κι άνοιξε ένα, με αποτέλεσμα στο τέλος του Δεκεμβρίου να λειτουργεί συνολικά 135 καταστήματα, εταιρικά και franchise. Το τρέχον έτος, η Calin δρομολογεί το άνοιγμα καταστημάτων της αλυσίδας Ιntimissimi Uomo και Tezenis στην Καλαμάτα, καθώς και ενός ακόμη σημείου της πρώτης αλυσίδας στον Βόλο. Επιπρόσθετα, δρομολογούνται ανακαινίσεις σε σημεία των δύο αλυσίδων σε Πατησίων, Βόλο και Λάρισα καθώς και για τις αλυσίδες Calzedonia και Intimissimi στην Θεσσαλονίκη. Περαιτέρω, η Calin βρίσκεται σε συζητήσεις με την Lamda Development για την ανάπτυξη καταστημάτων του συνόλου των αλυσίδων που διαχειρίζεται στον νέο εμπορικό πόλο του Ελληνικού, ενώ σε διαπραγματεύσεις βρίσκεται επίσης και για το άνοιγμα δύο ακόμη σημείων Intimissimi και Intimissimi Uomo στο εμπορικό κέντρο River West.

Στον σχεδιασμό της Calin περιλαμβάνεται επίσης το άνοιγμα καταστημάτων Tezenis σε Αιγάλεω και Περιστέρι, καθώς και ένα σημείο της αλυσίδας Falconeri στην Γλυφάδα. Το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2023, με σημαντικό μέρος αυτού να ολοκληρώνεται στο τέλος του τρέχοντος έτους. Σημειώνεται ότι η Calin AE έχει παρουσία στην χώρα μας εδώ και 27 έτη, διατηρώντας συνολικά 69 εταιρικά και 67 franchise καταστήματα των αλυσίδων Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri, διεθνή brands του ιταλικού ομίλου Calzedonia SpA.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.