ΓΔ: 891.3 -0.38% Τζίρος: 65.21 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: FB Yolenis

Yoleni's: Ο γαστρονομικός πολυχώρος που αλλάζει τον τουρισμό στην Αθήνα

Η Yoleni's συνεχίζει και αναπτύσσεται διευρύνοντας τις υπηρεσίες της ενώ σχεδιάζει παράλληλα και την επέκταση με δεύτερο κατάστημα στις ΗΠΑ.

Το 2013 η Yoleni's πραγματοποίησε το πρώτο βήμα με τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού delicatessen ελληνικών προϊόντων με στόχο είχε να προσφέρει στο ελληνικό κοινό υψηλής ποιότητας ελληνικά προϊόντα σε προσιτές τιμές. Από τότε έχουν πραγματοποιηθεί πολά  βήματα και σήμερα έχει εξελιχθεί σε έναν μοναδικό πολυχώρο στην καρδιά της Αθήνας που εκτός από προσεκτικά επιλεγμένα ελληνικά προϊόντα, από κάθε σημείο της χώρας, προσφέρει ολοκληρωμένες γαστρονομικές υπηρεσίες αλλά και υπηρεσίες φιλοξενίας.

Μετά από χρόνια εξερεύνησης κάθε γωνιάς της Ελλάδας η Yoleni's αποτελεί σήμερα το «σπίτι» για περισσότερα από 1.000 προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα που προέρχονται από 180 μικρούς τοπικούς παραγωγούς. Κύριος στόχος της ιδρυτικής ομάδας αλλά και των ανθρώπων που στελεχώνουν έκτοτε την εταιρία, αποτελεί η ανάδειξη και προώθηση των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων και φυσικά των παραγωγών τους, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το 2016 πραγματοποιήθηκε το μεγάλο βήμα με την δημιουργία στο κέντρο της Αθήνας, στο Κολωνάκι, της «ναυαρχίδας» της Yoleni's: ένας πολυχώρο 7 ορόφων και 2.500 τμ που αποτελεί τον μεγαλύτερο γαστρονομικό χώρο στην Αθήνα.

Στον πολυχώρο αυτό, που θυμίζει έντονα τα παραδοσιακά παντοπωλεία της παλιάς Αθήνας της δεκαετίας του '50 και του '60, ο πελάτης έχει την ευκαιρία να εξερευνήσει μοναδικά ελληνικά προϊόντα παραγωγών από 70 διαφορετικές τοποθεσίες της Ελλάδας ενώ μπορεί να παρακολουθήσει επίσης μια από τις πολλές γαστρονομικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται.

Στόχος της Yoleni's είναι οι επισκέπτες να εξερευνήσουν και να γνωρίσουν τους «θησαυρούς» της ελληνικής γης, με υψηλή διατροφική και πολιτιστική αξία, ενώ προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία σε κάθε επίσκεψη, μέσα από την ιστορία των τόπων παραγωγής των προϊόντων και των Ελλήνων παραγωγών.

Όπως σημειώνει στο Business Daily, ο δημιουργός του Yoleni'sΙωάννης Φιλιππίδης, «οι μικροί έλληνες παραγωγοί έχουν κάνει άλματα, έχουν βελτιώσει ενυτπωσιακά το branding και το marketing που σε συνδυασμό με το εξαιρετικό ελληνικό περιεχόμενο κάνει τα προϊόντα τους παγκοσμίως γνωστά και ανάρπαστα».

Παράλληλα λειτουργούν δυο εστιατόρια, στο ισόγειο και τον πρώτο όροφο, με ελληνικές γεύσεις αλλά και διεθνή πιάτα, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ελληνικές πρώτες ύλες. Στο χώρο λειτουργεί κάβα και wine bar όπου μπορεί κανείς να απολαύσει τις προτάσεις κρασιού του expert sommelier, καθώς και τα γευστικά πιάτα της οικογένεια της Yoleni’s. 

Η εταιρεία εκτός από τις χώρες που καλύπτει μέσω του e-shop θέλει να επεκταθεί στις ΗΠΑ και με δεύτερο φυσικό κατάστημα μέσω franchising σε Βοστώνη ή Μαϊάμι, μέσα στο 2020, μετά το «Yoleni's Store» στο Πρόβιντενς του Ρόουντ Άϊλαντ.

Το hostel που συστήνει την ελληνική γαστρονομική κουλτούρα

Η Yoleni's έχει επεκταθεί και στον τομέα της φιλοξενίας με την δημιουργία των «Greek Gastronomy Center Apartments». Ένα hostel που βρίσκεται στο ακίνητο της εταιρείας στην Σόλωνος στο Κολωνάκι και θα παρέχεται μια συνολική εμπειρία στον πελάτη για τον πολιτιστικό και γαστρονομικό πλούτο της χώρας. Καθώς η Αθήνα συνδέεται με ακόμα περισσότερες πόλεις του εξωτερικού, ενώ έχουν αυξηθεί οι φθηνές πτήσεις, η ελληνική πρωτεύουσα έχει μετατραπεί σε έναν ελκυστικό προορισμό για ένα city-break που είναι η νέα τάση που κυριαρχεί στον τουριστικό κλάδο.

Η Yoleni's βλέποντας οι νεότεροι σε ηλικία τουρίστες αναζητούν να δοκιμάζουν νέες εμπειρίες, συλλέγοντας μοναδικές ελληνκές στιγμές, αποφάσισε να προσφέρει εκτός από ένα «ταξίδι» στην ελληνική γαστρονομία και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών φιλοξενίας με χώρους που απευθύνονται σε κάθε ταξιδιώτη.

Βλέποντας την νέα ευκαιρία να ανοίγεται αποφάσισε την δημιουργία ενός hostel και απευθύνεται κυρίως στο νεαρότερο κοινό που θέλει να ανακαλύψει την Αθήνα. Μια απόφαση που αποδείχθηκε εξαιρετική καθώς από τον Ιούλιο που ξεκίνησε η λειτουργία του, η πληρότητα των δωματίων αγγίζει σταθερά το 80%-85% με την πλατφόρμα booking.com να του δίνει υψηλή βαθμολόγια.

Το Greek Gastronomy Center Apartments διαθέτει συνολικά 52 κρεβάτια στους τρεις ψηλότερους ορόφους του κτιρίου. Στην σουίτα που βρίσκεται στον τελευταίο όροφο φιλοξενούνται έργα του εικαστικού Θανάση Λάλα. Στους άλλους δυο ορόφους υπάρχουν δωμάτια με πολλά κρεβάτια-κουκέτες ενώ διατίθεται και ένα family room που έχει πέντε κρεβάτια.

Η τιμή κατ' άτομο ξεκινάει από 25 ευρώ το άτομο στις κουκέτες αντρών ή γυναικών μέχρι 8 άτομα, ενώ η σουίτα ξεκινάει από συνολικά 320 ευρώ και φτάνει μέχρι και τα 500 ευρώ. Στην τιμή διαμονής περιλαμβάνεται και πρωινό ενώ παρέχεται και έκπτωση στα γεύματα που μπορεί να απολαύσει στην σάλα του Yoleni's όπως και στις αγορές που μπορεί να κάνει από το super market ή την κάβα που διαθέτει περισσότερες από 200 ετικέτες και βρίσκονται στον γαστρονομικό πολυχώρο. Όπως αναφέρουν στελέχη της επιχείρησης, το εγχείρημα δείχνει να αποδίδει καρπούς με τους τουρίστες να δράττουν την ευκαιρία και να επιθυμούν να εντρυφήσουν στον γαστρονομικό πλούτο της Ελλάδας.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κόβουν τη φόρα της βιομηχανίας τροφίμων τα αυξημένα κόστη παραγωγής

Αυξημένος ο τζίρος των εισηγμένων εταιρειών τροφίμων το α' εξάμηνο, αλλά προβληματίζει η άνοδος των πρώτων υλών, του μεταφορικού και ενεργειακού κόστους, που αρχίζει να πλήττει την κερδοφορία.
milk-protein
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καινοτομία... Made in Greece στα τρόφιμα: Η υπερπρωτεΐνη της I-M-O-N

Γρήγορη ανάπτυξη σε αγορές του εξωτερικού από την ελληνική νεοφυή επιχείρηση που χρησιμοποιεί μια υπερπρωτεΐνη από τον ορό του αιγοπρόβειου γάλακτος ως βάση για νέα προϊόντα υγιεινής διατροφής.
freskoulis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες σειρές προϊόντων από τη Eurocatering και άνοιγμα στο εξωτερικό

Η εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα τις έτοιμες κομμένες σαλάτες το 2004, ενισχύει το εξαγωγικό της αποτύπωμα με την δημιουργία νέου εργοστασίου στη Βουλγαρία. Στο επίκεντρο των νέων προϊόντων οι vegan.