ΓΔ: 912.33 0.05% Τζίρος: 280.85 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Sitel Group

Επένδυση 6 εκατ. για το MAXHub της Sitel στο κέντρο της Αθήνας

Το MAXhub της Αθήνας έχει καταστεί το στρατηγείο του Sitel Group για όλη την Ευρώπη και συνεργάζεται με τα αντίστοιχα τμήματα σε Πορτογαλία, Ισπανία και Ιταλία. Ραγδαία η ανάπτυξη του κλάδου στην Ελλάδα.

Ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2021, ήτοι πριν 16 μήνες με 5-6 υπαλλήλους τις πρώτες ημέρες και 30 το πρώτο δίμηνο, πλέον έχει φτάσει τους 700 πανελλαδικά, εκ των οποίων οι 400 στην Αθήνα και οι υπόλοιποι 300 διάσπαρτοι σε όλη την Ελλάδα, ενώ έως το τέλος του 2023 θα απασχολεί στη χώρα μας πάνω από 1.500 υπαλλήλους.

Ο λόγος για την εταιρεία Sitel που ξεκίνησε ως μια μικρή startup το 2021 και πλέον έχει γίνει η τρίτη δύναμη στην Ελλάδα στον τομέα της παροχής υπηρεσιών, προϊόντων και λύσεων εμπειρίας πελατών (Customer Experience, call & contact centers) με τη μορφή outsourcing για μεγάλους διεθνείς ομίλους, η οποία χθες, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη, εγκαινίασε το μεγάλο MAXHub στο κέντρο της Αθήνας.

Αυτό που κάνει δηλαδή η εταιρεία είναι να προσφέρει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, για όλο το φάσμα των υπηρεσιών – πάντα εξ αποστάσεως – για λογαριασμό μεγάλων πολυεθνικών ομίλων, που αναθέτουν – μέσω εργολαβίας – αυτές τις υπηρεσίες σε εξωτερικούς συνεργάτες, με τους οποίους βρίσκονται σε πολύ στενή συνεργασία.

Η εταιρεία είναι θυγατρική του αμερικανικού ομίλου Sitel που ξεκίνησε πριν από 37 χρόνια και πλέον είναι από τους μεγαλύτερους παρόχους τέτοιων υπηρεσιών στον κόσμο, με 160.000 εργαζόμενους. Ιδρύθηκε το 1985 με αρχική δραστηριότητα το τηλεμάρκετινγκ, ενώ πλέον είναι εισηγμένος στο Nasdaq. Ο όμιλος που υποστηρίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 γλώσσες, πλέον καθιστά την Ελλάδα στο επίκεντρο της δραστηριότητάς του στην Ευρώπη, εγκαθιστώντας στην Αθήνα το πρώτο, ολοκληρωμένο, πολύγλωσσο MAX hub του.

Όπως τόνισε χθες κατά τη διάρκεια των εγκαινίων στο Business Daily.gr ο διευθυντής του MAXhub Γιώργος Καβακλιλής, η επένδυση έφτασε τα 6 εκατ. ευρώ, ενώ στεγάζεται στο κέντρο της Αθήνας και στο κτήριο Capitol (3ης Σεπτεμβρίου 74-78 & Ιουλιανού). Το MAXhub της Αθήνας έχει καταστεί το στρατηγείο του Sitel Group για όλη την Ευρώπη και συνεργάζεται με τα αντίστοιχα τμήματα σε Πορτογαλία, Ισπανία και Ιταλία.

Είναι το πρώτο πολυγλωσσικό hub της εταιρείας στην Ευρώπη καθώς εξυπηρετεί σε 40 και πλέον γλώσσες, σε περίπου 15 χώρες έως τώρα, μεταξύ των οποίων Σουηδία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία, Αγγλία κ.α.

Στα χθεσινά εγκαίνια στο κέντρο της Αθήνας, το παρόν έδωσες ο κ. Olivier Camino, Συνιδρυτής & COO του Sitel Group και η κα Benedita Miranda, Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Πορτογαλίας, Ισπανίας & Ιταλίας της Sitel.

Όπως τονίζει ο κ. Καβακλιλής, το MAXhub της Sitel στην Αθήνα εξυπηρετεί μεγάλους ομίλους του εξωτερικού από κλάδους όπως λιανικό εμπόριο, τράπεζες, αερομεταφορές, τηλεπικοινωνίες και τεχνολογία. 

Επίσης, όπως ο ίδιος σημειώνει, σύντομα η εταιρεία αναμένει άδεια από το ελληνικό κράτος ώστε να παρέχει τέτοιες υπηρεσίες και εκτός Ευρώπης, εμπλουτίζοντας τη γκάμα της και με χώρες της Ανατολής, ή της Αφρικής. Το κυρίαρχο προσόν των υπαλλήλων που εργάζονται σ’ αυτές τις υπηρεσίες είναι οι γλώσσες, και μάλιστα σε επίπεδο μητρικής, ώστε να μην υπάρχει κανένα πρόσκομμα στην επικοινωνία με τους πελάτες.

Όσο πιο σπάνια και ασυνήθιστη είναι η γλώσσα, τόσο το καλύτερο για την ανέλιξη του υπαλλήλου. Έτσι, μόλις η εταιρεία λάβει την άδεια για το άνοιγμα εκτός Ευρώπης, θα ανοίξει σημαντικά τη βεντάλια των υπηρεσιών της, καθώς στην Αθήνα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες ξενόγλωσσοι εν δυνάμει εργαζόμενοι.

Φυσικά, απαιτείται ευχέρεια στην επικοινωνία και όσο το δυνατόν καλύτερη αντίληψη της κουλτούρας των καταναλωτών της εκάστοτε χώρας από την οποία τηλεφωνεί ο κάθε πελάτης, που μπορεί να έχει ερωτήματα από το πως λειτουργεί μια ηλεκτρική κουζίνα (τεχνική υποστήριξη), οι τηλεπωλήσεις, έως και πιο σύνθετα.

«Κλειδί» είναι η γρήγορη – εντός τριών λεπτών – λύση και απάντηση, χωρίς να γίνεται αντιληπτό στον πελάτη ότι έχει συνδεθεί με «εργολάβο» - συνεργαζόμενο, πιθανότατα σε άλλη και μάλιστα μακρινή χώρα.

Σύμφωνα με τον κ. Καβακλιλή, οι αμοιβές που η εταιρεία δίνει στους εργαζομένους της είναι πολύ πάνω από το βασικό, ενώ παρέχει άριστο εργασιακό περιβάλλον με γυμναστήρια και αίθουσες αναψυχής στο κτήριο Capitol, ενώ υπάρχει η δυνατότητα τηλεεργασίας στο έπακρο. Μάλιστα, από τα 700 άτομα που εργάζονται στο MAXhub, μόνο οι 400 εδρεύουν στην Αθήνα, ενώ οι υπόλοιποι 300 είναι διασκορπισμένοι σε όλη την επαρχία.

O κλάδος στην Ελλάδα

Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει καταστεί πόλος έλξης για επενδύσεις μεγάλων πολυεθνικών στον τομέα αυτό, ενώ δεκάδες χιλιάδες ήδη εργάζονται στον κλάδο, που λειτουργεί και ως αιχμή αναστροφής του brain gain.

Εταιρεία – leader στην Ελλάδα με 12.000 υπαλλήλους είναι η Teleperformance Greece που πλέον μαζί με τις εταιρείες λιανικού εμπορίου, ανήκει μέσα στους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας. Απασχολεί ανθρώπους που προέρχονται από 100 και πλέον εθνικότητες έχοντας πάνω από δέκα διαφορετικές εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Μοσχάτο, Καλλιθέα, Πειραιά, Κρήτη και Θεσσαλονίκη. Πελάτες της είναι διεθνείς κολοσσοί όπως Volkswagen, Netflix, Facebook, Microsoft, Appleκ.α. ενώ ο κύκλος εργασιών της ξεπερνά τα 300 εκατ. ευρώ.

Τη δεύτερη θέση στην Ελλάδα έχει η Webhelp, γαλλικών συμφερόντων με γραφεί στο κέντρο της Αθήνας, ενώ είναι η εταιρεία που έχει νοικιάσει το κτίριο της «Ελευθεροτυπίας» στον Νέο Κόσμο για να στεγάσει τις υπηρεσίες της. Εξυπηρετεί σε είκοσι και πλέον γλώσσες, έχοντας πάνω από δέκα πελάτες, ενώ διεθνώς απασχολεί 60.000 υπαλλήλους με 270 πελάτες από 40 χώρες. 

Άλλη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο είναι η θυγατρική της γερμανικής πολυεθνικής tricontes360, που άνοιξε γραφεία στη Θεσσαλονίκη, ενώ σ’ αυτή την αγορά έχει μπει και η καναδική 24-7 Intouch, που το 2020 άνοιξε το πρώτο της γραφεί για την Ευρώπη, στο κέντρο της Αθήνας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλάζουν εικόνα τα everest, στόχος η ισχυρή ανάπτυξη με franchise

Προσπάθεια για νέο λανσάρισμα της φίρμας, με αλλαγή στην εικόνα των καταστημάτων και νέα προϊόντα. Αναζητούν συνεργάτες για την ανάπτυξη του δικτύου. Προσπάθεια για συγκράτηση των ανατιμήσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αναψυκτικά και σε κουτάκι από τη Βίκος, στόχος η αύξηση των εξαγωγών

Επένδυση 22 εκατ. σε νέα μονάδα παραγωγής. Εμφιάλωση σε γυάλινα μπουκάλια με στόχο την αγορά της εστίασης και σε κουτάκια για την ενίσχυση των εξαγωγών. Σταθερή ανάπτυξη από την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέο εταιρικό μετασχηματισμό της Mytilineos προανήγγειλε ο Ευ. Μυτιληναίος

Σε ένα μήνα αναμένονται οι ανακοινώσεις για μεγάλες αλλαγές με επίκεντρο την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στον τομέα της ενέργειας, τόνισε ο κ. Μυτιληναίος. Προβλέπει νέα αύξηση των τιμών φυσικού αερίου την άνοιξη.
businessdaily_Azur Selection Meganisi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προτίμησε το Euronext αντί της Αθήνας η ελληνική Azur Selection

Η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Azur Selection κάνει χρηματιστηριακό ντεμπούτο στη μικρή αγορά του γαλλικού Euronext. Επενδύει σε ξενοδοχεία και ακίνητα στην Αθήνα, τη Μύκονο και άλλες περιοχές, ενώ έχει σχέδια για τη γαλλική Ριβιέρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διάλεξε τη Θήβα και όχι την Πολωνία για μεγάλη επένδυση η Megaplast

Η εταιρεία επένδυσε 23 εκατ. ευρώ για νέα μονάδα παραγωγής εύκαμπτου φιλμ συσκευασίας, το οποίο απευθύνεται σε μια παγκόσμια αγορά 7 δισ. ευρώ. Γιατί άλλαξε το αρχικό σχέδιο για επένδυση στην Πολωνία και την έκανε στην Ελλάδα.