ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Από άλμα σε άλμα η Entersoft, με όπλο προϊόντα και τεχνολογία

Επενδύοντας συνεχώς στην πιο προωθημένη τεχνολογία και σε Έλληνες επιστήμονες η Entersoft κατάφερε να έχει σταθερά ανοδική πορεία στην δύσκολη δεκαετία 2010 - 2019.

Με τον πιο επιτυχημένο τρόπο κλείνει η ελληνική εταιρεία επιχειρηματικού λογισμικού Entersoft τη δεκαετία 2010-19. Επενδύοντας συνεχώς στην πιο προωθημένη τεχνολογία και σε Έλληνες επιστήμονες κατάφερε να έχει συνεχή ανάπτυξη σε μια περίοδο που η χώρα γνώρισε μνημόνια και κρίση.

Η τολμηρή αυτή επιλογή έφερε διαρκή ανάπτυξη όλα αυτά τα χρόνια. Η διαρκής άνοδος ήλθε γιατί η Entersoft αναδείχτηκε σε ένα συνεπή συνεργάτη στις επιχειρήσεις που αναζητούσαν τα τεχνολογικά εργαλεία της αντεπίθεσης κατά της ύφεσης. Προϊόντα λογισμικού που εκσυγχρόνισαν την οργάνωσή τους, μείωσαν τα κόστη, τους έφεραν πιο κοντά στους πελάτες τους.

Χάρη σε αυτή την πολιτική η Entersoft αυξάνει τα τελευταία χρόνια τους πελάτες της και έχει φτάσει τις 3.500 ελληνικές επιχειρήσεις, χωρίς να υπολογίζουμε τους πελάτες της στο εξωτερικό, καθώς έχει παρουσία σε 21 χώρες (Ρουμανία, Πολωνία, Ντουμπάι κλπ). Η εταιρεία είναι η πρώτη που επενδύει στους πιο προχωρημένους τομείς της τεχνολογίας, όπως –τα τελευταία χρόνια- στο cloud και Enterprise Mobility και στο Machine Learning.

 

Η συνεχής ανοδική πορεία της Entersoft είναι ένας συνδυασμός οργανικής ανάπτυξης και επιτυχημένων εξαγορών. Έτσι, είναι πρωτοπόρα στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, καθώς το 2009 εξαγόρασε την εταιρεία Retail Link. Αυτό της δίνει ένα επιπλέον πλεονέκτημα αυτή την περίοδο, καθώς είναι πρωταρχικός στόχος της κυβέρνησης να προωθήσει με άλματα την ηλεκτρονική τιμολόγηση, κάτι που θα ενισχύσει περαιτέρω την πελατεία της Entersoft.

Αυτή η ανοδική πορεία της εταιρείας κόντρα στη δύσκολη 10ετία έφερε την εμπιστοσύνη πολύ σοβαρών θεσμικών επενδυτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που έχουν θέσεις στην Entersoft από το 2008 που μπήκε στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Η σχέση της εταιρείας με τους θεσμικούς και τους ιδιώτες επενδυτές είναι ισχυρή, καθώς όλα αυτά τα χρόνια έδινε διαρκώς αυξανόμενο μέρισμα που έφτανε το 60% των κερδών. Η κερδοφορία της είναι σταθερά υψηλή και αυξήθηκε την τελευταία τριετία που ξεπέρασε το 20%.

Το 94% των πελατών της Entersoft δηλώνει ότι θα έκανε σύσταση για τα προϊόντα της σε κάποια άλλη εταιρεία, κάτι που υπογραμμίζει τις καλές και στενές σχέσεις που διατηρεί με τους πελάτες της. Η Entersoft επένδυε διαρκώς μέσα στην κρίση, γνώρισε συνεχή ανάπτυξη όλα αυτά τα χρόνια και εμφανίζει στοιχεία που δείχνουν ότι είναι σε θέση να επιταχύνει.

Η κουλτούρα που έχει αναπτύξει η εταιρεία και η σταθερή της διοίκηση είναι μεγάλα ατού για το επόμενο βήμα. Οι επιτυχημένες εξαγορές που έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια και η ικανότητα της Entersoft να διαφυλάσσει το επιστημονικό της δυναμικό και να κρατάει στην Ελλάδα ικανά στελέχη, είναι ισχυρά «χαρτιά».

Τα τελευταία χρόνια εκτός από τη Retail Link για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης, εξαγόρασε την Alpha Software (2014) και το τμήμα Κινητών Υπηρεσιών (mobility) της Sieben, που την έφερε πιο μπροστά από όλη την αγορά.

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που κέρδιζε συνέχεια μερίδια αγοράς μέσα στην δεκαετία της κρίσης, ενώ παράλληλα διεύρυνε αισθητά την γκάμα των προϊόντων της. Εκτός από τη ναυαρχίδα του επιχειρηματικού software (ERP), διαθέτει προωθημένης τεχνολογίας πακέτα για CRM, κινητές υπηρεσίες (Mobility), οργάνωση supply chain (WMS), και όλα αυτά με υποστήριξη από το Cloud.

 

Η Entersoft διαθέτει τη δομή και την τεχνογνωσία για να αξιοποιήσει το άνοιγμα της αγοράς, που είναι ορατό ήδη, αλλά αναμένεται να προχωρήσει πιο δυναμικά. Η κυβέρνηση σχεδιάζει να διευρύνει άμεσα και δυναμικά την ηλεκτρονική τιμολόγηση, καθώς και την αποϋλοποίηση των αποδείξεων λιανικής. Και τα δύο μέτρα θα διευρύνουν την αγορά της Entersoft.

H σταθερή ανάπτυξη ενίσχυσε το εταιρικό οικοδόμημα της Entersoft, που τα τελευταία χρόνια διευρύνει διαρκώς τα ταμειακά της διαθέσιμα (αυτή την περίοδο είναι πάνω από 3 εκατ. ευρώ). Αυτό σε συνδυασμό με το επιστημονικό της δυναμικό, της δίνουν την άνεση να επενδύει σε νέα προϊόντα και να προσφέρει τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες (τα τελευταία χρόνο σε προϊόντα Retail, Mobile, e-Commerce, Supply Chain κλπ). Κάπου εδώ βρίσκεται ένα από τα βασικά «μυστικά» της, που την έφεραν να έχει τόσο προβλέψιμη, σταθερά διψήφια ανάπτυξη από το 2002 που ιδρύθηκε: η Entersoft είναι πρώτη στην κούρσα για να προσφέρει προϊόντα επιχειρηματικού λογισμικού με τεχνολογία αιχμής.

Η Entersoft σε αυτή τη διαδρομή των 17 χρόνων κινήθηκε μεθοδικά και αναδείχθηκε σε σημαντικό συνεργάτη ενός μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων της χώρας. Οι ανάγκες ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών εταιρειών και Οργανισμών δείχνουν ότι η Entersoft έχει μπροστά της πολλές προκλήσεις ακόμα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ