ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: ΑΠΕ

Tethys: Έτοιμο το όχημα Καραμούζη, Λασκαρίδη, Brown για 72 ξενοδοχεία

Ιδρύθηκε η Tethys Εταιρεία Συμμετοχών στην οποία θα περάσουν 72 ξενοδοχεία μετά τη συμφωνία των 254 εκατ. ευρώ με την Intrum Hellas. «Δεν πρόκειται να κλείσουμε κανένα ξενοδοχείο», διαβεβαιώνει ο Ν. Καραμούζης.

Σάρκα και οστά παίρνει το project Tethys, καθώς την Τρίτη συστάθηκε η ομώνυμη εταιρεία Συμμετοχών στην οποία θα περάσει το χαρτοφυλάκιο των 72 ξενοδοχειακών μονάδων νομικής απαίτησης 254 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι την κοινοπραξία απαρτίζουν οι SMERemediumCap (με επικεφαλής τον Νίκο Καραμούζη) / Latonia Enterprises Company Limited – Athanasios Laskaridis family office (γνωστότερη από την ΛΑΜΨΑ) / WHG Europe Limited – Brown Hotels.

Η Tethys Εταιρεία Συμμετοχών έχει ως σκοπό την απόκτηση και διαχείριση συμμετοχών σε ημεδαπές ή και αλλοδαπές εταιρείες και παράλληλα τη δραστηριοποίηση στον κλάδο αξιοποίησης ακινήτων με εκμετάλλευση ξενοδοχείων μέσω της απόκτησης, ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων και ξενοδοχειακών μονάδων. 

Το αρχικό της μετοχικό κεφάλαιο των 250 χιλ. ευρώ καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από της Tethys Holding S.a.r.l. η οποία έχει έδρα στο Λουξεμβούργο. Πρόεδρος της νέας εταιρείας είναι ο managing partner του SMERemediumCap, Θεόδωρος Μόσχος και μέλη οι Νίκος Καραμούζης, Αναστάσιος Χωμενίδης (Διευθύνων Σύμβουλος της ΛΑΜΨΑ), Κυριάκος Κωνσταντίνος (ΛΑΜΨΑ), Μπενίτα Αμίρ (Brown Hotels) και Παντελειάδου Σεβαστή (δικηγόρος). 

Υπενθυμίζεται ότι το Tethys αποτελεί το πρώτο κλαδικό χαρτοφυλάκιο δανειακών απαιτήσεων που πωλείται στη δευτερογενή αγορά στην Ελλάδα, με κύριο στόχο την επιστροφή των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε χρηματοπιστωτική και επιχειρησιακή ευρωστία. Αποτελείται από 72 ξενοδοχειακές μονάδες που διαθέτουν περισσότερα από 4.000 δωμάτια σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς εκ των οποίων το 50% βρίσκεται σε νησιά του Αιγαίου (22 μονάδες), του Ιονίου (3) και την Κρήτη (11), ενώ τα υπόλοιπα σε Μακεδονία και Θράκη (19 μονάδες), την Κεντρική Ελλάδα (9) και την Πελοπόννησο (8).

Για τον Νίκο Καραμούζη και το επενδυτικό ταμείου SMERemediumCap, στο οποίο είναι επικεφαλής, η συμμετοχή στην Τethys, ολοκληρώνει τον κύκλο των επενδύσεων στον τομέα των ξενοδοχείων ο οποίος είχε ανοίξει με την απόκτηση του 5* Patmos Aktis Suites & Spa στην Πάτμο

Πριν από περίπου ένα μήνα στην παρουσίαση του κοινού σχήματος ο κ. Καραμούζης είχε αναφέρει ότι «η κοινοπραξία ξεκινάει τη διαδικασία ώστε να διαμορφώσει μία στρατηγική για κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις και προσβλέπουμε στο καλό κλίμα με τους οφειλέτες και σε μία αμοιβαία επωφελή λύση. Δεν πρόκειται να κλείσουμε κανένα από τα 72 ξενοδοχεία και σκοπεύουμε να έχουμε στενή συνεργασία με τους οφειλέτες ώστε να βρεθούν βιώσιμες λύσεις αποκατάστασης της χρηματοοικονομικής υγείας των επιχειρήσεών τους».

Τέλος, όπως είχε διευκρινίσει: «Το προτιμητέο για εμάς είναι οι ιδιοκτήτες να βρουν οι ίδιοι την ενδεδειγμένη λύση για το ξενοδοχείο τους, την οποία είμαστε πολύ ανοικτοί και πρόθυμοι να τη συζητήσουμε -αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος της κοινοπραξίας- κάνοντας παράλληλα μεγάλες εκπτώσεις στις οφειλές. Αυτό που δε δεχόμαστε σε καμία περίπτωση είναι ο οφειλέτης να μην πληρώνει».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυξήσεις μισθών έως 20% θα δώσουν 9 στις 10 επιχειρήσεις στον τουρισμό

Μία στις τρεις επιχειρήσεις του τομέα θέλουν να κάνουν προσλήψεις, αλλά το 90% δηλώνουν σε έρευνα της Randstad δηλώνουν ότι δυσκολεύονται να βρουν προσωπικό επειδή οι υποψήφιοι έχουν υπερβολικές προσδοκίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

One&Only: Η αλυσίδα ξενοδοχείων για λίγους είπε τριπλό «ναι» στην Ελλάδα

Μόλις 12 ξενοδοχεία One&Only λειτουργούν σε όλο τον κόσμο σήμερα. Η αλυσίδα απορρίπτει 300 προτάσεις κάθε χρόνο, αλλά έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα και θα έχει παρουσία με τρεις μονάδες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Goldman Sachs εξαγόρασε τα ξενοχεία Casa Cook και Cook's Club

Η αλυσίδα Casa Cook διαθέτει πέντε ακίνητα, τρία στην Ελλάδα (Μύκονος, Σάμος και Ρόδος) με την επένδυση από την GS να στοχεύει την επιτάχυνση των brands σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, παραμένοντας πιστά στην αρχική φιλοσοφία πάνω στην οποία δημιουργήθηκαν.