ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Med
Κατάστημα της Med.

Ποια είναι η εταιρεία εσωρούχων MED που μπαίνει στην Εναλλακτική Αγορά

Την προσεχή Παρασκευή η εισαγωγή της MED A.B.E.E.. Δραστηριοποιείται στο σχεδιασμό, την κατασκευή και την εμπορία ενδυμάτων μαγιό, εσωρούχων και αξεσουάρ. Διαθέτει 24 καταστήματα στην Ελλάδα και δύο στο εξωτερικό.

Με ταχύτατες διαδικασίες ετοιμάστηκε η εισαγωγή μιας νέας εταιρείας στην Εναλλακτική Αγορά Plus του Χ.Α., που την προσεχή Παρασκευή 7 Ιουλίου θα χτυπήσει το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, κάνοντας και την παρθενική της εμφάνιση στο ταμπλό. Ο λόγος για την βορειοελλαδίτικη εμπορική εταιρεία MED A.B.E.E., που δραστηριοποιείται στο σχεδιασμό, την κατασκευή και την εμπορία ενδυμάτων (μαγιό, εσωρούχων, αξεσουάρ κ.α).

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1992 από τον Ευθύμη Χατζηβασιλείου ο όποιος δημιούργησε πολυτελή εσώρουχα με έμφαση στο σχεδιασμό, καθώς και γυαλιά ηλίου. Πλέον η εταιρεία διαθέτει παραγωγική δραστηριότητα στη Βουλγαρία, εμπορικό δίκτυο 24 καταστημάτων σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και δύο στο εξωτερικό, καθώς και παρουσία στην Ιταλία μέσω θυγατρικής.

Η εταιρεία διατηρεί καταστήματα στις Κάννες της Γαλλίας, και στην Κωνσταντινούπολη, στο Mall Emaar. Στην Ελλάδα, διαθέτει τρία καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, τα δύο στον εμπορικότερο δρόμο της χώρας, την Ερμού και το ένα στην Κολοκοτρώνη, ένα στην Κηφισιά, καθώς και καταστήματα σε Νέα Ιωνία, Παγκράτι, Χαλάνδρι, Γλυφάδα, Δάφνη, Καλλιθέα, Αιγάλεω, Κορυδαλλός, Περιστέρι, και Πειραιά. Επίσης διαθέτει δύο καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και στην οδό Τσιμισκή και ένα στην Πυλαία στο εμπορικό κέντρο Mediterranean, ένα κατάστημα στα Ματογιάννια της Μυκόνου, στη Λάρισα, στο Βόλο, στις Σέρρες, στα Ιωάννινα, στην Πάτρα και στο Ηράκλειο Κρήτης.

Για τη χρήση του 2022 η MED πραγματοποίησε πωλήσεις 4,54 εκατ. ευρώ (έναντι 4,1 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2021 και 3,7 εκατ. ευρώ το 2020) και είχε EBITDA 1,4 εκατ. (από 1 εκατ. το 2021) και κέρδη προ φόρων 370 χιλ. ευρώ (από 26 χιλ. το 2021). 

Σημειώνεται πως τον περασμένο Φεβρουάριο, ο επενδυτικός όμιλος ΑΡΕΧ Holdings S.A. που δραστηριοποιείται στις κατασκευές και τα ξενοδοχεία στη Θεσσαλονίκη εξαγόρασε το 70% των μετοχών της MED ABEE. Βασικός μέτοχος της AΡΕΧ Holdings S.A. είναι ο Λεωνίδας Ζησιάδης, γνωστός επιχειρηματίας της Θεσσαλονίκης, ο οποίος πλέον είναι διευθύνων σύμβουλος της MED A.B.E.E και θα κηρύξει την έναρξη της συνεδρίασης στο Χ.Α. την Παρασκευή, χτυπώντας το παραδοσιακό καμπανάκι. Πρόεδρος της MED ΑΒΕΕ είναι η Ευαγγελία Κοθρά. Μετά την εξαγορά από την ΑΡΕΧ Holdings S.A. υπάρχουν στόχοι περαιτέρω επέκτασης σε Ελλάδα και εξωτερικό, πάντα υπό το brand MED.

Η APEX Holdings S.A. είναι ο επενδυτικός βραχίονας εταιρειών που επικεντρώνονται στο real estate, τον τουρισμό και τα μπουτίκ ξενοδοχεία. Η εταιρεία εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και αποτελείται από εξειδικευμένα στελέχη στον τομέα των επενδύσεων υπό την καθοδήγηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Λεωνίδα Ζησιάδη.

Αξίζει να σημειωθεί πως η MED συμμετέχει ως χορηγός σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Από το 2021 και για έξι χρόνια είναι επίσημος χορηγός της Εuroleague Turkish Airlines. Επίσης, «τρέχει» πολλές ανδρικές σειρές μαγιό και εσωρούχων με τα logo των μεγαλύτερων συλλογών της Ευρώπης, όπως Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα, αλλά και ελληνικών ομάδων όπως Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός κ.λπ.

Στόχος η επανεκκίνηση της Εναλλακτικής Αγοράς

Απώτερος στόχος της διοίκησης Γιάννου Κοντόπουλου στο Χρηματιστήριο, είναι η επανεκκίνηση της Εναλλακτικής Αγοράς, με στόχο να αποτελέσει ένα «σκαλί» περαιτέρω εξέλιξης και αναβάθμισης των εταιρειών που θα εισάγονται σε αυτήν, με την προοπτική εν ευθέτω χρόνω να μεταβούν και στην Κύρια Αγορά του Χ.Α.. Αυτή την πορεία θυμίζουμε πως ακολούθησαν οι Epsilon Net και Entersoft, που μετά από περίπου δώδεκα χρόνια στην Εναλλακτική Αγορά, την άνοιξη του 2020, μεταπήδησαν στην Κύρια, έχοντας μάλιστα πολλαπλασιάσει την αξία τους, μέσω εξαγορών, συνεργασιών και ανάληψης κομβικών έργων.

Δεν είναι τυχαίο ότι αμφότερες πλέον έχουν ενταχθεί στον Mid Cap του Χ.Α., ενώ η Epsilon Net είναι και επιλαχούσα να εισαχθεί στον FTSE 25.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν αρκετές ακόμη εταιρείες που έχουν δείξει ενδιαφέρον εισαγωγής στην Εναλλακτική Αγορά του Χ.Α. τόσο από τον χώρο της τεχνολογίας, όσο και από το χώρο της ενέργειας αλλά και της αγροτοδιατροφής. Με πιο ελαστικά κριτήρια και απλούστερες διαδικασίες, η ΕΝ.Α. απευθύνεται σε εταιρείες με μικρότερα μεγέθη, ώστε να μπουν στην αγορά, να αντλήσουν κεφάλαια, να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους και να αναπτυχθούν μέσα από τις «γραμμές» της κεφαλαιαγοράς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.