Φώτο: Shutterstock

Γαλαξίας: Θετική υποδοχή των καταναλωτών στην κάρτα Bonus

Ήδη πάνω από 185.000 καταναλωτές χρησιμοποιούν την κάρτα για τις αγορές τους σε φυσική ή ηλεκτρονική μορφή ξεπερνώντας τις προσδοκίες.

Έκανε την είσοδο της στην αγορά η νέα εξατομικευμένη Κάρτα Bonus Γαλαξίας προς τους πελάτες η οποία διατίθεται σταδιακά σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας ανά την Ελλάδα, από το τέλος Δεκεμβρίου του 2019.

Σε λιγότερο από ένα μήνα στον αέρα το όλο εγχείρημα ξεπέρασε τους αρχικούς στόχους χρήσης. Ήδη πάνω από 185.000 καταναλωτές χρησιμοποιούν την κάρτα για τις αγορές τους σε φυσική ή ηλεκτρονική μορφή. Βάσει σχεδιασμού, μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου θα έχουν διανεμηθεί πάνω από 290.000 κάρτες στα καταστήματα.

Μία από τις μεγάλες διαφοροποιήσεις της Κάρτας Bonus Γαλαξίας είναι ότι είναι ήδη ενεργοποιημένη και έτοιμη για χρήση, για την διευκόλυνση & καλύτερη εμπειρία των καταναλωτών, χωρίς να υπάρχει κάποια περεταίρω απαραίτητη διαδικασία ενεργοποίησης ή σύνδεσης με τον κάτοχο. Με τη διαφοροποίηση αυτή, η Κάρτα Bonus Γαλαξίας δίνει τον απαραίτητο χρόνο στους καταναλωτές που θα επιλέξουν να ταυτοποιηθούν, να εξοικειωθούν καλύτερα με την χρήση της και να εγγραφούν όποτε οι ίδιοι το επιθυμούν. Αλλά και σε αυτούς που επιλέγουν να μην καταχωρήσουν τα στοιχεία τους, να πραγματοποιούν τις αγορές τους απολαμβάνοντας τις καλύτερες τιμές και τα σημαντικά προνόμια της κάρτας.

Υπογραμμίζεται ότι σημαντική είναι η ανταπόκριση του κοινού και στο ανανεωμένο website www.5ae.gr  με 181% αύξηση σε μοναδικούς επισκέπτες σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο του προηγούμενου έτους (τέλη Δεκεμβρίου- μέσα Ιανουαρίου, στοιχεία Google Analytics). 

Στόχος είναι η βελτίωση της εξατομικευμένης αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, ενώ ήδη συγκεντρώνεται καθημερινά  όγκος δεδομένων τα οποία τροφοδοτούν το Elenos AI (πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης) εκπαιδεύοντας το σε αληθινές συνήθειες, αληθινών ανθρώπων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προσωρινή αναστολή λειτουργίας καταστήματος ΑΒ Βασιλόπουλος λόγω κρούσματος

Όπως ανακοίνωσε η αλυσίδα, οι πελάτες της περιοχής θα μπορούν να εξυπηρετούνται και μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Άμεση η επαφή της εταιρείας με τους υγειονομικούς φορείς.