ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Όχημα συνεργαζόμενο με την εφαρμογή taxi.gr (Business Daily)

Taxi.gr: Tο ελληνικό app που θέλει να μπει σφήνα σε Uber και Free Now

Έχοντας ήδη πάνω από 700 οδηγούς εγγεγραμμένους στον πρώτο μήνα λειτουργίας του, το Taxi.gr φιλοδοξεί να είναι μέσα στους επόμενους μήνες άμεσα ανταγωνιστικό προς Uber και Free Now.

Με χαμηλούς τόνους αλλά ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους ξεκινάει αυτές τις ημέρες το λανσάρισμα της εφαρμογής taxi.gr που στόχο έχει να αποτελέσει την ελληνική απάντηση στις δύο διεθνείς εφαρμογές (Free Now και Uber) που μονοπωλούν τη συγκεκριμένη αγορά στην Ελλάδα. Όπως αναφέρει στο Business Daily, ο Μανώλης Κορωνάκος, ο ιδρυτής και διαχειριστής της Intelligent Mobility App A.E. της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από την νέα εφαρμογή στην Αθήνα έχει εγγραφεί ένας ικανοποιητικός αριθμός οδηγών για να ξεκινήσει να διατίθεται για χρήση από τους επιβάτες.

Η εφαρμογή ξεκίνησε σε δοκιμαστικό επίπεδο από την 1η Αυγούστου και ήδη έχουν εγγραφεί 700 οδηγοί στην Αθήνα όπου είναι ο πρώτος σταθμός του taxi.gr. Στόχος είναι μέσα στο επόμενο εξάμηνο να ξεπερνάει τους 2.000 - 2.500, κάτι που είναι εφικτό σύμφωνα με τον κ. Κορωνάκο με βάση τους ρυθμούς εγγραφής νέων οδηγών. Ένα από τα βασικά κίνητρα για τους επαγγελματίες είναι η χαμηλότερη προμήθεια συγκρινόμενη με τις άλλες πλατφόρμες η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνάει το 30%.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η προσπάθεια της Intelligent Mobility App έχει ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον με αποτέλεσμα να εισέρχονται, σύμφωνα με τον κ. Κορωνάκο, νέοι μέτοχοι κάτι που θα οδηγήσει να διατεθεί σε βάθος τριετίας περίπου το 40% του μετοχικού κεφαλαίου τόσο σε άλλους επιχειρηματίες από τον χώρο του ταξί – η οικογένεια Κορωνάκου δραστηριοποιείται σε αυτό τον τομέα – όσο και σε επενδυτές που πιστεύουν τόσο στην ανάπτυξη του τομέα όσο και της εταιρείας.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις σε καθημερινή βάση στην Αθήνα πραγματοποιούνται 300.000 διαδρομές ταξί με τα ραδιοταξί και τα app να καλύπτουν σχεδόν το 1/3 (90.000) με έντονη ανοδική πορεία κυρίως για τα app. Σε βάθος πενταετίας οι εκτιμήσεις έρευνας που έχει πραγματοποιήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση κάνουν λόγο για 500.000 διαδρομές στην Αττική με την taxi.gr να φιλοδοξεί να αποσπάσει το 10% από αυτή την πίτα.

Σε επίπεδο επένδυσης αυτή σύντομα θα ξεπεράσει το 1 εκατ. ευρώ ενώ ενώ σε πλήρη λειτουργία η εταιρεία θα απασχολεί περίπου 40 -50 άτομα κυρίως στον τομέα της εξυπηρέτησης. Ήδη λειτουργεί το σημείο εξυπηρέτησης στην οδό Μάρνης ενώ θα υπάρξει και μετεγκατάσταση των γραφείων τα οποία προσωρινά φιλοξενούνται στην έδρα της της οικογενειακής επιχείρησης της Κορωνάκος στην Λεωφόρο Αθηνών.

Πέρα από το «κλασικό» ταξί που διατίθεται στους χρήστες χωρίς επιπλέον χρέωση προμίσθωσης, το taxi.gr προσφέρει εναλλακτικές όπως την κατηγορία Comfort με νεότερα οχήματα και επιπλέον χρέωση 1 ευρώ ανά διαδρομή, την κατηγορία Station Wagon με επιπλέον 2 ευρώ, την κατηγορία Premium (αφορά οχήματα Mercedes, Skoda Superb και οχήματα μεταγενέστερα του 2020) με χρέωση προμίσθωσης 3 ευρώ και την κατηγορία Executive, με χρέωση 5 ευρώ επιπλέον της διαδρομής, όπου ο πελάτης θα μετακινηθεί με Mercedes W213 E-Class.

Σύμφωνα με τον κ. Κορωνάκο η εταιρεία αναμένει τους τιμοκαταλόγους από το υπουργείο για τα Ταξί – van ώστε να επεκταθεί και στην συγκεκριμένη κατηγορία. Για το 2023 η εφαρμογή θα καλύπτει μόνο την Αττική, ενώ στόχος για την επόμενη χρονιά είναι να επεκταθεί και σε μεγάλες πόλεις της περιφέρειας και σε τουριστικές περιοχές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ACS: Τα επόμενα στοιχήματα για τη μεγαλύτερη εταιρεία courier στην Ελλάδα

Το νέο Κέντρο Διαλογής της ACS τετραπλασίασε ήδη τη δυναμικότητα και αύξησε κατά 35% την παραγωγικότητα, ενώ λειτουργεί στο 40% των δυνατοτήτων του. Νέες επενδύσεις στο "last mile" και ανανέωση του στόλου οχημάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι Ισπανοί της CAF ήρθαν στην Ελλάδα, ίδρυσαν θυγατρική στο Μαρκόπουλο

Στην σύσταση της εταιρείας CAF Greece προχώρησε ο ισπανικός κολοσσός που έχει παρουσία σε όλο τον κόσμο και ειδικεύεται, μεταξύ άλλων, στην κατασκευή βαγονιών και σιδηροδρομικών γραμμών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς επηρεάζει το λιμάνι του Πειραιά η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα

Πτώση 11% στους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες 2 και 3 το πρώτο τρίμηνο. Θετικά μηνύματα από την κρουαζιέρα. Επενδυτικό πρόγραμμα 150 εκατ. ευρώ. Μαξιλάρι ασφαλείας το ταμείο των 200 εκατ. ευρώ.
Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, Ελευθέριος Βενιζέλος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΑΑ: Αύξηση 35,5% στα κέρδη προ φόρων, μέρισμα 0,33 ευρώ/μετοχή

Τα Κέρδη μετά από Φόρους ανήλθαν σε 231,5 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 37,8% σε σχέση με 168,0 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Τα συνολικά έσοδα και λοιπά εισοδήματα αυξήθηκαν κατά 126,8 εκατ. ευρώ ή 26,6%.