ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Hugo Boss: Τζίρος πάνω από 1 δισ. το γ' τρίμηνο, τι σχεδιάζει για Ελλάδα

Η γερμανική φίρμα προσβλέπει σε συνολικά έσοδα άνω των 4 δισ. ευρώ φέτος. Στην Ελλάδα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 57% το 2022, υπερδιπλασίασε τα κέρδη της και θα ανοίξει νέα καταστήματα το 2024.

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης βρίσκεται φέτος η εταιρεία ένδυσης Hugo Boss, υπερβαίνοντας μέχρι στιγμής τις μακροοικονομικές αβεβαιότητες του ασταθούς γεωπολιτικού περιβάλλοντος και διαβλέποντας σημαντικά περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης μέχρι το τέλος του έτους.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της γερμανικής φίρμας αυξήθηκαν κατά 15% το τρίτο τρίμηνο του έτους, αγγίζοντας τα 1,02 δισ. ευρώ, ωθούμενες τόσο από το ψηφιακό κανάλι όσο και από τα φυσικά καταστήματα. Τα τελευταία παρουσίασαν αύξηση τζίρου 8% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Hugo Boss βελτιώθηκαν κατά 25% και οι πωλήσεις χονδρικής ενισχύθηκαν κατά 21%.

Κατ’ αναλογία, τα  λειτουργικά της κέρδη ανήλθαν σε 103 εκατ ευρώ το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αυξανόμενα κατά 12% συγκριτικά με πέρσι, ενώ σταθερά υψηλό παραμένει το περιθώριο κέρδους της εταιρείας, στο 60,7%. Η περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 12% το φετινό τρίμηνο συγκριτικά με πέρσι, ωστόσο η αμερικανική ήπειρος και ειδικότερα οι Ηνωμένες Πολιτείες παρουσιάζουν πιο ισχυρή δυναμική, με τον τζίρο να ενισχύεται κατά 22% και 20% αντιστοίχως.

Σε πολύ θετική τροχιά παραμένουν επίσης οι πωλήσεις της Hugo Boss στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού, ενισχυόμενες κατά 21% το υπό εξέταση διάστημα, ενώ μόνο η αγορά της Κίνας καταγράφει άνοδο σε ποσοστό 17%.

Δέκα καταστήματα στην Ελλάδα

Στην χώρα μας, η εταιρεία διατηρεί συνολικά 10 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, ενώ τελευταία προσθήκη στο δίκτυο της αποτελεί το κατάστημα Boss που λειτούργησε φέτος στο εμπορικό κέντρο Golden Hall σε συνεργασία με τα Αττικά Πολυκαταστήματα, ως εταίρο franchisee.

Η εταιρεία στοχεύει στο άνοιγμα περισσότερων σημείων μέσα στο 2024, καθώς και την διεύρυνση των συνεργασιών χονδρικής που διαθέτει. Το 2023 εξελίσσεται με θετικούς οιωνούς για την γερμανική φίρμα και στην χώρα μας και το πρώτο τρίμηνο καταγράφει σημαντική ενίσχυση των εσόδων της, σε συνέχεια ενός έτους κατά το οποίο η Hugo Boss Ελλάς ΕΠΕ κατέγραψε εντυπωσιακή ανάπτυξη.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 57% το 2022, συγκριτικά με το 2021, αγγίζοντας τα 27,73 εκατ ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,06 εκατ ευρώ έναντι 101.458 ευρώ το προηγούμενο έτος. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παρουσίασε κέρδη μετά φόρων ύψους 1,57 εκατ ευρώ το 2022, έναντι κερδών 7.244 ευρώ το 2021.

Η γερμανική φίρμα αποδίδει τα θετικά στοιχεία και στη θερμή αποδοχή εκ μέρους του αγοραστικού κοινού της απόφαση της να διαχωρίσει τις συλλογές της σε δύο brands, την Hugo και την Boss, με την πρώτη να απευθύνεται σε πιο ώριμες ηλικίες και την δεύτερη να στοχεύει στην νεαρότερη γενιά Gen Z.

Το υπό εξέταση διάστημα, η Boss διεθνώς είχε αύξηση τζίρου στα ανδρικά είδη κατά 12% σε ετήσια βάση και κατά 24% στις γυναικείες συλλογές, ενώ η Hugo κατέγραψε συνολικά αύξηση πωλήσεων κατά 25%. Κατόπιν αυτών, η γερμανική φίρμα εκτιμά ότι θα κλείσει την τρέχουσα οικονομική χρήση με ενίσχυση εσόδων κατά 12%-15%, συγκριτικά με το 2022, πλησιάζοντας τα 4,2 δισ ευρώ, ενώ τα κέρδη της εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν μεταξύ 20% και 25% φέτος, κυμαινόμενα μεταξύ 400 και 420 εκατ ευρώ.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η Hugo Boss επενδύει 100 εκατ. ευρώ στην επέκταση του κέντρου logistics που διαθέτει κοντά στην Στουτγκάρδη, προκειμένου να αυξήσει τους αποθηκευτικούς της χώρους κατά 75%, κίνηση που θα οδηγήσει και στην δημιουργία έως και 300 νέων θέσεων εργασίας. Η σχετική επένδυση έχει χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.