ΓΔ: 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:37:45
ESG
Φωτο: Shutterstock

Σημαντικές προοπτικές στις τουριστικές επιχειρήσεις από τις πρακτικές ESG

Η Διευθύντρια Αειφορίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Sani/Ikos, Ελένη Ανδρεάδη σημείωσε πως οι προκλήσεις και οι πιέσεις στην περιοχή της Μεσογείου θα είναι μεγάλες για τον τουρισμό.

Για τον ρόλο του τουρισμού στην προώθηση της βιώσιμης ατζέντας και τις ευκαιρίες που προσφέρει η πλατφόρμα του ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία, Διακυβέρνηση) ώστε η Ελλάδα, καθώς και όλη η περιοχή της Μεσογείου, να πρωταγωνιστήσουν στην ανάπτυξη του βιώσιμου τουρισμού και της οικονομίας, μίλησε η Διευθύντρια Αειφορίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Sani/Ikos, Ελένη Ανδρεάδη, που συμμετείχε στο πάνελ «The role of ESG and purpose» του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

«Οι προκλήσεις και οι πιέσεις στην περιοχή της Μεσογείου θα είναι μεγάλες για τον τουρισμό. Μέσω μίας μακροπρόθεσμης στρατηγικής αειφορίας, μπορούμε να προστατεύσουμε, αλλά και να αναδείξουμε το πλούσιο τουριστικό μας προϊόν - το κλίμα, τη βιοποικιλότητα, τις ακτογραμμές μας, την ιστορία και τον πολιτισμό», ανέφερε η κ. Ανδρεάδη, επισημαίνοντας ότι «τα εργαλεία που προσφέρουν η Πολιτεία, η Πράσινη Συμφωνία της ΕΕ, το ρυθμιστικό πλαίσιο της ΕΕ και της χώρας καθώς και το καθολικό αίτημα όλων των μερών για επιδόσεις αειφορίας, μας δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσουμε ένα βιώσιμο τουριστικό προϊόν, ακόμη και να βγούμε μπροστά ως χώρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό».

Όλοι οι εταίροι «επενδυτές, ρυθμιστικά όργανα, επισκέπτες, εργαζόμενοι, τοπικές κοινωνίες» ανεβάζουν τον πήχη σε ό,τι αφορά τις περιβαλλοντικές επιδόσεις, τη συμπερίληψη, την ευημερία, τη διαφάνεια των τουριστικών επιχειρήσεων «και ζητούν αποδείξεις για αυτό», τόνισε η Ελένη Ανδρεάδη. «Οι νέοι εργαζόμενοι θέλουν να εργαστούν για εταιρείες που δεν είναι απλώς υπεύθυνες, αλλά κάνουν καλό στο περιβάλλον, την κοινωνία. Οι επισκέπτες -σε ποσοστό 75% σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της booking.com - προτιμούν τα βιώσιμα τουριστικά προϊόντα και δεν θέλουν να πληρώσουν περισσότερο για αυτό, το απαιτούν αντίθετα από το brand που επιλέγουν. Αλλά και οι επενδυτές φαίνεται να είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν περισσότερο σε περιπτώσεις καλύτερης διαχείρισης των κινδύνων ESG».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογότυπο Enterprise Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Enterprise Greece: Επενδυτικές συνέργειες Ελλάδας - Ντουμπάι στον τουρισμό

Η Enterprise Greece, σε συνεργασία με το Dubai Chambers, ανέδειξε νέες επενδυτικές ευκαιρίες στον τουρισμό Ελλάδας–Ντουμπάι, παρουσιάζοντας έργα υψηλής απόδοσης και ενισχύοντας διεθνείς συνέργειες.
Δωμάτιο ξενοδοχείου πολυτελείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος 3,2% στα καταλύματα και μείωση 1,7% στην εστίαση το τρίτο τρίμηνο

Ο τζίρος στα καταλύματα αυξήθηκε 3,2% το τρίτο τρίμηνο, αγγίζοντας τα 6,60 δισ. ευρώ, ενώ η εστίαση σημείωσε πτώση 1,7%. Μεγαλύτερη άνοδος στη Θεσσαλονίκη, μεγαλύτερη μείωση στη Θήρα για αμφότερους τους κλάδους.
Πορτάρα Νάξου θάλασσα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες του τουρισμού στο επίκεντρο συζήτησης

Στο συνέδριο «Reimagine Tourism 2025» αναδείχθηκαν οι ευκαιρίες, οι επενδύσεις, οι νέοι προορισμοί και οι σοβαρές προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού, από την έλλειψη προσωπικού έως την ανάγκη σύγχρονων υποδομών.
Όλγα Κεφαλογιάννη ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Στρατηγικό όραμα για τον ελληνικό τουρισμό

Η υπουργός Τουρισμού, εγκαινιάζοντας την 40ή Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, τόνισε τη συνεχιζόμενη αύξηση του ελληνικού τουρισμού και το στρατηγικό όραμα για το 2025, μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές-ρεκόρ.
Τάκης Θεοδωρικάκος πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεοδωρικάκος: Εγκρίθηκαν τρεις στρατηγικές επενδύσεις 205,8 εκατ. ευρώ

Με πρωτοβουλία του Τάκη Θεοδωρικάκου εγκρίθηκαν τρεις στρατηγικές επενδύσεις συνολικού ύψους 205,8 εκατ. ευρώ σε βιομηχανία και τουρισμό, ενισχύοντας την ανάπτυξη και την απασχόληση.