ΓΔ: 2099.08 0.57% Τζίρος: 190.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:41:39
Φωτο: ΔΕΗ

Ολοκληρώθηκε ο ΔΕΗ Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας στην Κρήτη και την Πελοπόννησο

Η ΔΕΗ ονομαστικός και μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης, στήριξε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το κορυφαίο αθλητικό γεγονός, με στόχο την ενίσχυση του αθλητισμού αλλά και της προώθησης του ποδηλάτου για όλους. 

Ο ΔΕΗ Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας ολοκληρώθηκε με επιτυχία χαρίζοντας ενέργεια από την Κρήτη μέχρι την Πελοπόννησο, στιγμές με έντονες συγκινήσεις και διεθνή προβολή για την Ελλάδα. 

Η ΔΕΗ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ονομαστικός και μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης, στήριξε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το κορυφαίο αθλητικό γεγονός, με στόχο την ενίσχυση του αθλητισμού αλλά και της προώθησης του ποδηλάτου για όλους, ως μέσο αναψυχής και βιώσιμης αστικής μετακίνησης. 

Μέσα σε 5 αγωνιστικές ημέρες, από τις 2 έως τις 6 Μαΐου, ο ΔΕΗ Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας πέρασε από 23 Δήμους της Κρήτης και της Πελοποννήσου διανύοντας 658,5 χλμ. Ανάμεσα στις 20 ομάδες και τους 120 αθλητές που έλαβαν μέρος, αγωνίστηκαν και 9 αθλητές της Εθνικής Ομάδας Ποδηλασίας με την υποστήριξη της ΔΕΗ. Τη γαλάζια φανέλα της ΔΕΗ, φόρεσε ο Πορτογάλος Iúri Leitão, που αναδείχθηκε μεγάλος νικητής της φετινής διοργάνωσης.

«Εκ μέρους της Διοίκησης της ΔΕΗ, ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους αθλητές που συμμετείχαν στον ιδιαίτερα απαιτητικό αυτό αγώνα και μας χάρισαν μοναδικές στιγμές αλλά και στους διοργανωτές, για την άρτια διοργάνωση. Η ΔΕΗ στηρίζει με υπερηφάνεια τον Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας καθώς συμπυκνώνει τις αξίες του αθλητισμού, προβάλλοντας παράλληλα την Ελλάδα παγκοσμίως αλλά και το ποδήλατο. Σε κάθε σκέλος της διοργάνωσης, βλέπουμε ένα καλύτερο, βιώσιμο και πιο πράσινο μέλλον, βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ομίλου ΔΕΗ» δήλωσε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ, Σοφία Δήμτσα.

Υποστηρίζοντας στρατηγικά το ποδήλατο και όλες τις εκδοχές του, ως μέσο αθλητισμού, ψυχαγωγίας και βιώσιμης αστικής μετακίνησης, η ΔΕΗ έδωσε «ενέργεια» και στις παράλληλες δράσεις της διοργάνωσης, μέσα από τα ΔΕΗ fan zones και το ΔΕΗ e-bike Festival. Οι εκατοντάδες μικροί και μεγάλοι επισκέπτες, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν γύρω από το ηλεκτρικό ποδήλατο, να κάνουν δωρεάν δοκιμές, να λάβουν μέρος σε εκπαιδευτικά παιχνίδια αλλά και στις μεγάλες κληρώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Ηράκλειο και την Καλαμάτα για ένα e-bike.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο μετοχές γράφημα
MARKET MAKER

Μικρό ψάρι σε μεγάλη λίμνη το ΧΑ, έρχεται νέο deal και ο καλπασμός της ΔΕΗ

Με ένα σερί πέντε ανοδικών συνεδριάσεων ο Γενικός Δείκτης αύξησε το ποσοστό ανόδου από την αρχή του έτους στο 42%, βελτιώνοντας παράλληλα την επενδυτική ψυχολογία. Το ράλι της ΔΕΗ και έρχεται deal που αλλάζει τα δεδομένα.
Γυναίκα σε διαφήμιση της ΔΕΗ
ESG

ΔΕΗ: Στήριξη στις γυναίκες και δράσεις για ασφαλείς νυχτερινές μετακινήσεις

Η ΔΕΗ αναδεικνύει το ζήτημα της ανασφάλειας στις νυχτερινές μετακινήσεις, παρουσιάζοντας έρευνα που δείχνει αυξημένο φόβο στις γυναίκες και προωθώντας δράσεις για ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.
Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.